A) ruotsinkieli on väliaikaisesti loppu
B) venäjäksi kirjoittaminen ei ole syksyn trendi
C) Suomi on itsenäinen kansakunta
Suomessa saavat kaikki vastata ja olla vastaamatta.
Kirjoitamme suomeksi koska
25
391
Vastaukset
Suomeksi siksi, koska oon sinivalkoinen, SUOMALAINEN!! :)))))
Toi hemmetin google ei ymmärrä jos heittää välillä ruotsinkielen puolelle ja taas äkkiä takas suomi24.ään. Heti tulee, muuttunut sovellus, häiriköinti ilmestyy koko ajan näytölle. Tylsää. Käyn välillä lukemassa mitä ruotsiin kuuluu ja niin jo on tuo hemmetin palvelin heti sekasi...kait oma vika kun en ymmärrä valita niitä palveluja eri kielillä...
Kieltämättä tämän vaihtoehdon eteen en olisi vetoja lyönyt. Nyt tämäkin on sitten nähty.
Mie kun en ole mistään kotoisin niin kirjoitan monella murteella mutta erittäin sekaisin, Suomeksi.
Mie, minä, mä.Mutta hyvinhän se menikin. Vaihtoehto C on valintasi. Ja ihan ilmiselvästi loppujen lopuksi.
judge.cooper kirjoitti:
Mutta hyvinhän se menikin. Vaihtoehto C on valintasi. Ja ihan ilmiselvästi loppujen lopuksi.
Suomi on itsenäinen ja minä olen itsepäinen niin oikeinhan se silloin on :))
- on se
venäläiset ja ruotsalaiset kyllästy leikkimään köyhien maalaisserkkujen kanssa
- Willi Weikkaus
koska olemme suomekielisiä ?
mutta tällä kertaa totta. Itsestäänselvyydet ovat aina hieman vaarallisia. Mikäs meitä täällä lintukodossa olisi ikuna uhannut?
- Willi Weikkaus
judge.cooper kirjoitti:
mutta tällä kertaa totta. Itsestäänselvyydet ovat aina hieman vaarallisia. Mikäs meitä täällä lintukodossa olisi ikuna uhannut?
koetetaan useinkin monimutkaistaa, koska itsestäänselvyys kuulostaa tylsältä. :D Yritämme hakea helpoille vastauksille vaikeita kysymyksiä tai helpoille kysymyksille vaikeita vastauksia.
- nm
kirjoitat suomeksi kun et muuta kieltä osaa
joko
A) suomeksi
B) karjalaksi
C) savoksi
Ihmisillä pitää olla valinnanvapaus, kun kerran ollaan itsenäisiä!!!judge.cooper kirjoitti:
turkua kuuntelemalla Mattia ja Teppoa. Huonolla menestyksellä.
ettei onnistu.
Kehoitan kääntymään koti-kiusatun puoleen, opit varmasti, kun hän antaa yksityistunteja.
Minäkin olen jo oppinut muutaman sanan ja vasta reilut kaksi vuotta opiskellut. :)))
Så måste man go till Passagen. se. Den är lika som Suomi 24 och hela sverige lyssnar.
No ei ne perhana kuuntele. Siellä ei ole yleensäkään kuin hiukan toistasataa ihmistä koko palstoilla. Mikähän sen oikein on hiljentänyt. Paras palsta sieltä ainakin on poistettu. Vaikka niinhän ne näitä kehittää, kun eivät keksi mitään rakentavaa, niin tehdään tuotteesta huonompi:D
http://www.passagen.se/ siis tuossa "Ruotsi 24" :DDDitse kysymys?
- meren sininen
No, Suomi on Suomi ja pääkieli on tämä suomi mutta itse en pahalla katso muita kieliä. Itäsuomalaisena olen onnellinen kun opin koulussa ruotsin ja pääsin opiskeluaikoina tienaamaan Ruotsiin hyvät tienestit. Työ on vienyt eri puolille Suomea ja olen tutustunut tähän suomenruotsalaisuuteen :) Niin hauskoja ja yhteisöllisiä ihmisiä että :) Ei siis mitään pahaa sanottavaa! Ja iloitsen että kun kävin koulua, oli pakko ruotsi ja nyt on töitä! Voin käyttää molempia kotimaisia kieliä ja osaan kommunikoida kotimaassani ;)
- ei isänmaallinen
olla kielitaidoton Suomessa!
- S. A. Nattomuus
olekaan Suomessa vastaamassa, niin saanen vastata siltikin?
Kirjoitan suomeksi aina kun siihen on tilaisuus, jotta en unohtaisi äidinkieltäni.
Tack vare denna spalt, kan jag fortfarande göra mig förstådd på finska. :)
Siis...Kirjoitan suomeksi, koska suomen kieli meinaa loppua. ;)- Isänmaan lapsi
koska on menossa kova ruotsalaisuuden kampanja ja on ovelasti saatu suomenkieliset tunnetut henkilöt tätä vierasta kieltä kannattamaan.
Säätiöiden raha on valttia.
- uno.
Vad är vitta???
- kielikurssille mars
Todennäköisesti ässä-vikaisen suomalaisen versio sanasta vitsa. Valkoinen ruotsiksi taivutuksineen on vit, vitt, vita. Tavoittelit ehkä jotain muuta sanaa, muttet tiedä sen kieliasua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266