Ne äänestäjät jotka äänesti Tarja Halosen saa nyt HALOSA. HE halusi tastä maasta venäjän alus valion,.Väestö kato on väistämätön.Ihmiset,ja firmat. Minä HALUAN ITSE puristella vähä sitä pekkarisen mauria ja mäitä ay pomoja. Voi SAATANA minkä tuhon tekivät.Minä voin kyllä NÄITÄ PÖLJIÄ neuvoa. Mitä titäis tehdä.Nyt Pitäs Ottaa Kaupunkilais järki käyttöön, kun tuo maalaisjärki ajaa meidät perikatoon. Pieni Neuvo teille päättäjä pöljät.Älkää menkö siihen taloon ( eduskuntataloon) menkää vaikka baariin istumaan,tulee paljon halvemmaksi tälle maalle. Mikä tulee linnan juhliin, niitä ei tarvita kun ei ole mitään juhlittavaa.SUOMI EI OLE ENÄÄ ITSENÄINEN. Vaan Aito CCCP Minun mielestä ne linnan juhlakulut pitää Tarjan itse MAKSAA. Koska järjesti SUOMEN tähän tilaan.
Katso tuntematon sotilas jos et muista!
kemppainen_aku
1
214
Vastaukset
- nato voisi turvata
haistakeepa vittu. Suomen armeija on kallis vitsi:) aivan tajuttoman heikk#o paskaläjä. Luuletko, että kansa voisi pitää maansa? Suomen ilmavoimien kestokyky on 15 minuuttia. Ilmatorjunnan noin viisi minuuttia. Reservin keski- ikä on 22 vuotta ja eliniänodote sodanajanoloissa alle 30 minuuttia. Se riittåä valtiojohdon siirtämiseen tukholmaan. Kallista, lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667