Air Baltic lisää kapasiteettia Suomessa lakon aikana
Air Baltic siirtää isompia konetyyppejään Suomeen lakon aikana.
Latvian kansallinen lentoyhtiö Air Baltic on sijoittanut isompia
konetyyppejä ja kapasiteettia Suomen reiteilleen viimeisen kuuden
päivän aikana. Lentoyhtiön tavoitteena on auttaa lentoemäntien ja
stuerttien lakon takia lentonsa menettäneitä matkustajia.
Yhtiö ilmoittaa pystyvänsä tarjoamaan Riian kautta yhteydet yli 70
kohteeseen muun muassa Eurooppaan, Lähi-Itään sekä aikoinaan
Neuvostoliittoon kuuluneihin maihin. Air Baltic myös lisää operointia
Suomesta, jos lakko jatkuu.
AIR BALTIC LISÄÄ KAPASITEETTIÄ
4
356
Vastaukset
- Mlöaöaa
Turkuun ja Ouluun on lennetty muutamia lentoja jopa noin 200-paikkaisella Boeing 757 -koneella. Tampereelle ja Rovaniemelle on lennetty useina päivinä noin 120 -paikkaisella Boeing 737 -koneella.
- flyboy,.,
Aikamoista. . . kaikki jatkolennotkaan ei välttämättä ole tota kokoluokkaa, joten onhan se siistiä ;)
- BT
Air Baltic ei kuitenkaan lennä moneen kohteeseen päivittäin. Lisäksi Finnair ei uudelleen reititä, vaan rahat on saatava pois sieltä myös.
- nanninonni
Onko itse asiassa jopa halvempaa mennä opiskelijana Turun kautta Hesasta Ouluun? Sillä katselin tuossa, että ensi viikolla olisi vielä tarjolla lentolippuja 75 eurolla per suunta. Toki siinä olisi kaikkea ylimääräistä touhua laukkujen kanssa ja bussissakin pitäisi jaksaa istua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864