Vieläkö miehet käyttää

Nittaminax

pitkiäkalsareita vai juostaanko raajat palelevina pitkin kaupunkia pakkasilla
Naisena taas en voi sietää näitä sukkahousuja vaan mieluummin käytän legiksiä, Ennenku niitä suomessa edes myytiin käytin usein miesten pitkiksiä.

Menneellä viikolla vain oli jossain juttua että nykyjään miehet eivät niitä käyttäisi vaan heitä jopa moitittaisiin "mamis" housujen käytöstä.

51

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No joo:))
      Ei kait oikeat Miehet mene johonkin ihmejuttuihin mukaan jossa joku toinen määrää miten pukeutua.
      Kyllä pitää jo tään ikäisella olla uskallusta pukeutua lämpimästi sanotaan jossain muualla mitä sanotaan.
      Eihän iän lisääntymisestä muuten mitään iloa ole :)
      Mulla on farkut joutunut nyt toistaiseksi narikkaan ja vetelen tollasia kevyttoppiksen housuja näiden verkkareiden päälle kun tonne ulos menen. Hyvin on lämmintä ja helppoa.

• muistan niin oli joku urheiluporukka jotka meni saunomaan treenin jälkeen, niin kirjoittaja kertoi tästä tapauksesta. Tiedä sitten ovatko "he" oikeita miehiä. :))
        Kirjoitti samalla, että mikäs siinä jos käyttää lyhkäsiä kalsareita jos kotiovelta hyppää lämmitettyyn autoon. Ei siinä paikat jäädy, toista se on pysäkillä värjötellä taikka just muissa harrasteissa.

Kyllähän se minunkin mielestä on niin, että pukeutuminen sään mukaan on a ja o.

• Teemuna
        Nittaminax kirjoitti:

muistan niin oli joku urheiluporukka jotka meni saunomaan treenin jälkeen, niin kirjoittaja kertoi tästä tapauksesta. Tiedä sitten ovatko "he" oikeita miehiä. :))
        Kirjoitti samalla, että mikäs siinä jos käyttää lyhkäsiä kalsareita jos kotiovelta hyppää lämmitettyyn autoon. Ei siinä paikat jäädy, toista se on pysäkillä värjötellä taikka just muissa harrasteissa.

Kyllähän se minunkin mielestä on niin, että pukeutuminen sään mukaan on a ja o.

Milleköhän se saantipuoli mahtais susta välillä tuntua? Ihmeen nihkeitä ja miehiä 'hyväileviä' noi sun aloitukset on jatkuvasti.

• 2+4
        Teemuna kirjoitti:

Milleköhän se saantipuoli mahtais susta välillä tuntua? Ihmeen nihkeitä ja miehiä 'hyväileviä' noi sun aloitukset on jatkuvasti.

Ateriankyrpä se vaan moittii toisten aloituksia

• l-wkdfmv
        2+4 kirjoitti:

Ateriankyrpä se vaan moittii toisten aloituksia

Taas Nittaminax huutelee puskasta.

• l-wkdfmv kirjoitti:

Taas Nittaminax huutelee puskasta.

mikä idiootti. Kerro yksikin syy miksi olisin puskassa jonkun onnettoman tapauksen vuoksi.

• ylläripylläri
        Nittaminax kirjoitti:

mikä idiootti. Kerro yksikin syy miksi olisin puskassa jonkun onnettoman tapauksen vuoksi.

niin Judke

• käyttää myös villahousuja ;))))
      Ulkotöissä suurimman osan päivää, ihan tarpeen ovat.

• kunhan nämä nuoremmatkin oppisivat pitää itsensä lämpiminä. :)

• Teemuna
        Nittaminax kirjoitti:

kunhan nämä nuoremmatkin oppisivat pitää itsensä lämpiminä. :)

Ei ole totta, en usko. Onko sun mielestä fiksuja miehiä!?

• viivatiina

pitkiä mutta muuten sellasia polviin asti yelettyviä kyllä niillä siistissä sisätyössä pärjää =)))

• sillä miehellä on, heheee ;))

• viivatiina
        Anceli kirjoitti:

sillä miehellä on, heheee ;))

hei kalsareista jos et sattunu hiffaaaaaaaaan ;)))))

• viivatiina kirjoitti:

hei kalsareista jos et sattunu hiffaaaaaaaaan ;)))))

Sanotaan sitten, että polvihousukalsareissa ;))))
        Ihan yhtä paljon huvittaa, olen tänään lystikkäällä päällä, harvinaista herkkua.

• kyllä pärjäis pysäkillä jos olis vaan polviin asti ylettyvät housut. Ykskin aamu mulla oli kolmet housut päällekäin ja silti meinasin jäätyä. Hyr.......:))))

• viivatiina
        Nittaminax kirjoitti:

kyllä pärjäis pysäkillä jos olis vaan polviin asti ylettyvät housut. Ykskin aamu mulla oli kolmet housut päällekäin ja silti meinasin jäätyä. Hyr.......:))))

ei oo täällä keskellä ei mitään edes pysäkkejä mutta mites sit kun meet esim kauppaan etkö paistu siellä kolmine housuinesi =)))))

• viivatiina kirjoitti:

ei oo täällä keskellä ei mitään edes pysäkkejä mutta mites sit kun meet esim kauppaan etkö paistu siellä kolmine housuinesi =)))))

ukko käy kaupassa ja mä vaan huutelen puhelimeen mitä tuo. :)) No oikeesti sillä on lista valmiina.
        Jos nyt niin onnettomasti kävisi että mun pitäisi käydä kaupassa niin mieluummin sietäisin pikkuista lämpöä ku tuntien palelua.

• viivatiina
        Nittaminax kirjoitti:

ukko käy kaupassa ja mä vaan huutelen puhelimeen mitä tuo. :)) No oikeesti sillä on lista valmiina.
        Jos nyt niin onnettomasti kävisi että mun pitäisi käydä kaupassa niin mieluummin sietäisin pikkuista lämpöä ku tuntien palelua.

mulla on taas toistepäin mää palelen mieluummin kun hikoilen kylmään aikaan kesä on toinen juttu.

• viivatiina kirjoitti:

mulla on taas toistepäin mää palelen mieluummin kun hikoilen kylmään aikaan kesä on toinen juttu.

ei tietenkään ole hyvä asia pakkasella, mutta lämpö on. Kesällä taas on pikkasen vaikea viilentää ihoa jos ei enää ole vaatteita mitä vähentää. :)))

• viivatiina
        Nittaminax kirjoitti:

ei tietenkään ole hyvä asia pakkasella, mutta lämpö on. Kesällä taas on pikkasen vaikea viilentää ihoa jos ei enää ole vaatteita mitä vähentää. :)))

äkisinkin vastaan se hikoilu jos sää meet ulkovaatteissa sisälle eikä tartte kauaakaan olla.

• viivatiina kirjoitti:

äkisinkin vastaan se hikoilu jos sää meet ulkovaatteissa sisälle eikä tartte kauaakaan olla.

nyt. Kyllä se riippuu kuinka olet pukeutunut. Vaatteet pitää silti olla hengittäviä jotta hiki pääsee haihtumaan. Kaupassa jos joudun käymään en siellä myöskään maleksi tuntitolkulla, ei siellä kerkeä hiki tulemaan.

• viivatiina
        Nittaminax kirjoitti:

nyt. Kyllä se riippuu kuinka olet pukeutunut. Vaatteet pitää silti olla hengittäviä jotta hiki pääsee haihtumaan. Kaupassa jos joudun käymään en siellä myöskään maleksi tuntitolkulla, ei siellä kerkeä hiki tulemaan.

kaupassa semmoisen huomion että kaikkien vaatteet ei hengitä ;)))))

• Teemuna

Mä ainakin käytän lyhkäsiä karmeita, kovia ja kusenpolttamia raappahousuja, tosin vaarana niissä on, että paikat jäätyy pystyyn.

• viivatiina

miehistä varmaan käyttää samanlaisia hajusta päätellen ;((((

• uskoa kun noin sanot.

• sillä Dukella oli sellasta asiaa että piti ihan poistaa. :)

• Minä vaan ensin selostin, minkä tähden ei tunne kylmää hihattomassa paidassa tai lyhyissä kalsareissa. Tottakai kuvailin yksityiskohtaisen tarkasti lyhyet kalsarini joissa on vaaleanpunaisen elefantin kuvia, mutta tulin toisiin ajatuksiin elefantti paljastuksen suhteen...... Uskotko? :D

• Duke.of.America kirjoitti:

Minä vaan ensin selostin, minkä tähden ei tunne kylmää hihattomassa paidassa tai lyhyissä kalsareissa. Tottakai kuvailin yksityiskohtaisen tarkasti lyhyet kalsarini joissa on vaaleanpunaisen elefantin kuvia, mutta tulin toisiin ajatuksiin elefantti paljastuksen suhteen...... Uskotko? :D

en kuule taida ihan uskoa, mutta hyvä yritys. :)

• Vai pitkäpunttista pitäis vetää housujen alle? Eii! Tuntuu epämiellyttävältä tumpata useita vaatekerroksia. Sukkahousuja käytän vain hameen kanssa. Kaksia puntteja päällekkäin olen käyttänyt viimeksi joskus 1970-luvulla ja silloinkin vaan kovilla pakkasilla. Tuplapuntit tuntuvat ahdistavilta päällä, varsinkin polkupyörällä ajaessa. Käytän mielummin lämpimiä sametti- ja villakangashousuja ilman välihousuja.

• kuitenkin käytät jotain muitakin välihousuja ja sehän tässä on tärkeintä. Eikun siis täh...yksillä housuilla siis tarkenet. Hyr....ymmärsinkö nyt oikein?

• Nittaminax kirjoitti:

kuitenkin käytät jotain muitakin välihousuja ja sehän tässä on tärkeintä. Eikun siis täh...yksillä housuilla siis tarkenet. Hyr....ymmärsinkö nyt oikein?

Tottahan mä alkkareita käytän, ettei housun saumat uppoo inhottavasti, mutta en mä kuitenkaan käytä persvälihousuja, joita stringeiksi kutsutaan.

• Mitä helkkaria, me asutaan Suomessa. Miksi miesten pitäisi käyttää lyhyitä, no joo, ne ajaa autolla sisäänkäynnin viereen ja autossa on tietysti kaikki lämmitysvermeet. Hävetkää näin Itsenäisyyspäinän jäkeen.

Minäkin käytän mutten sano mitä:))

• no ei sitä tarvii kaikkea sanoa mitä käyttää. :)

• Jaa piti vielämainita, että tässä parinkymmeneen asteen pakkasessa tuli mies uimasta avanosta oli ppipo päässä ja kengät jalassa. Tutui kalsealta katsoa vaikka ole sittäitsekin tehnyt.

Kaikki muu sillä välillä heili tai sitten oli jäpöjäässä, en voinut kiinittää katsettani muualle:))

• xxxyyy

Pukeutuminen tehdään aina tilanteen mukaan. kesällä ei tarvinnut pitkään aikaan yhtään mitään, nyt kunnon kerrospukeutuminen on mukavinta.

• sanoo, ettei väärää ilmaa olekaan, on vain vääränlaisia pukeutumisia.

• Taitaa niillä nuoremmilla poikasilla olla muodissa lyhyet kalsarit, pitää olla lyhkäsissä vaik kui palelis):
      Kyllä nykysin on miestenki pitkiksissä ohuempiaki kuoseja, eikä niissä esteettisestikkää oo mitään vikaa.

Itte käytän kans leggareita eri paksuisia, riippuu tilanteista. Töissäki ku pitää vaihtaa vaatteita, ne on kaikkein helpoimmat vaihtaa, töissä riittää lämpöä, hikeen asti, joten työpuvunhousujen alla riittää lyhyemmätki.

• niillä myös liian tiukat farkut joiden alle ei yksinkertaisesti mahdu paljon mitään.

• Eetu K

Minulla on kahdet flanellihousut pussihousujen alla. :)

• taitaa olla yksi lämpösistä materiaaleista kanssa ja hyvä jos käytät.

• .-öä'

ei kai nyt näillä keleillä ilmankaan pärjää, johan sitä palelee raajojen lisäksi munaskuukkelitkin.
      Eipähän oikein ymmärrä, jos joku onneton moittii mamishousujen käytöstä. Mutta omapahan on ongelmansa, jossain on vikaa, jos sellaista tapahtuu. Eikä ainakaan pitkien kalsarien käyttäjässä, näillä keleillä.

• virka ja siksi kait tämä kirjoittaja ihmettelikin miksi olisi hävettävää käyttää pitkiksiä toisten housujen alla.

• Me essolaiset olemme perinteisiä heteromiehiä, joten käytämme pitkiä kalsareita, jotta mieskuntomme säilyisi hyvänä myös pakkassäällä. Useimmat meistä alkavat käyttää lyhyitä kalsareita Esson Vappujuhlan jälkeen, mutta joukkomme miehekkäin edustaja, Seksi-Sulo, heittää pitkät kalsarit pois vasta viikko tai pari ennen juhannusta. Ehkä Sulo onkin juuri tästä syystä niin suosittu naisten keskuudessa??

• 2+19

Kenelle todistelet kuviteltua heterouttasi ?

• 2+19 kirjoitti:

Kenelle todistelet kuviteltua heterouttasi ?

Ei minun kenellekään tarvitse todistella heterouttani, sillä heikommillakin älynlahjoilla varustettu ihminen pystyy sen seikan havaitsemaan. Kirkonkirjojen mukaan minä olen virallisesti naimisissa naispuolisen kansalaisen kanssa (vihitty ja siunattu kirkossa), jä jälkikasvuakin meille on siunaantunut. Myös Essolla katselen mieluummin simpsakoita neitosia kuin kummallisia pitkätukkaisia miehiä, joiden sukupuoli vaikuttaa epämääräiseltä.

Olen kyllä aika taitava mies monella alalla, mutta niin taitava en kuitenkaan ole, että pystyisin toisen miehen kanssa jälkikasvua laittamaan. Seksitaitoni riittävät siis vain normaalin heteromiehen elämäntapaan, joten ihan pakkokin meikäläisen on tunnustautua vain heteroksi. Minä en harrasta kulttuuria, eikä minulla ei ole myöskään sellaisia taiteellisia taipumuksia, että ympäristön paineesta homoksi olisi pakko ryhtyä vielä vanhoilla päivillä.

• 28
        Yleismies kirjoitti:

Ei minun kenellekään tarvitse todistella heterouttani, sillä heikommillakin älynlahjoilla varustettu ihminen pystyy sen seikan havaitsemaan. Kirkonkirjojen mukaan minä olen virallisesti naimisissa naispuolisen kansalaisen kanssa (vihitty ja siunattu kirkossa), jä jälkikasvuakin meille on siunaantunut. Myös Essolla katselen mieluummin simpsakoita neitosia kuin kummallisia pitkätukkaisia miehiä, joiden sukupuoli vaikuttaa epämääräiseltä.

Olen kyllä aika taitava mies monella alalla, mutta niin taitava en kuitenkaan ole, että pystyisin toisen miehen kanssa jälkikasvua laittamaan. Seksitaitoni riittävät siis vain normaalin heteromiehen elämäntapaan, joten ihan pakkokin meikäläisen on tunnustautua vain heteroksi. Minä en harrasta kulttuuria, eikä minulla ei ole myöskään sellaisia taiteellisia taipumuksia, että ympäristön paineesta homoksi olisi pakko ryhtyä vielä vanhoilla päivillä.

Puhu pukille.
        Ei noin mahdoton kiinnostus asiaan voi johtua mistään muusta kun siitä, että olet pohjimmilatasi hintti.
        Naimisissa tai ei.

• 28 kirjoitti:

Puhu pukille.
        Ei noin mahdoton kiinnostus asiaan voi johtua mistään muusta kun siitä, että olet pohjimmilatasi hintti.
        Naimisissa tai ei.

Käyt ihan selvästi ylikierroksilla. Mielestäni en ole kirjoittanut mitään sellaista, että Sinun pitäisi olla noin ahdistunut. Ilmeisesti meidän essolaisten selkokieliset sanonnat ovat Sinulle vähän outoja.

Jotta pääsisit ahdistuksestasi, niin Sinun kannattaisi tulla pariksi päiväksi Essolle kuuntelemaan oikeiden miesten juttuja. Meillä on kyky käsitellä viisaasti kaikkia asioita, ja useimmiten myös löydämme oikeian ratkaisun ongelmiin. Itsenäisyyspäivänäkin tajusimme heti sen, että Helsingissä oli siveettömät itsenäisyysjuhlat, koska "tiettyjä ritareita" arvostettiin enemmän kuin maallemme vapauden taistelleita Mannerheimristin ritareita.

• Pidän aina boxereita. Kesät, talvet.

Talvella ulosmennessä nykäisen lisäksi pitkät, löysät kalsari ja päähän paksun villapipon tai aitokarvaisen nikitan.

Tosipakkasella ulkoillessa, jos ei suojautua turkilla tai toppatakilla, asennan nivusten lisäsuojaksi paksun kaulahuivin.

• siisseli28

että 50 naista vielä kiinnostaa mitä -muilla-miehillä on housujen alla

• kaikkea sitä kysytää

niin hoopo ole että palellutais itteensä, kyllä miehet käyttää pitkiäkalsareita.
      Voi hyvä jyssäys.

Viimeviikollakin niitä meni kaupaksi aika paljon ja miesten omana ostona, ei naisten että ois joululahjaksi ostaneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe