Miehet, katsooko ilmoituksianne moni?

mies40v.

Minulla on ollut ilmoitus suomi24 treffeillä nyt noin 2 viikkoa ja ilmoitukseni on
katsonut 13 henkilöä, joista 3 on lähettänyt viestin.
viestit tulleet 25-30 vuotiailta venäläisnaisilta.ovat mielestäni "huuhaa" viestejä.
Onko muilla miehillä yhtä hiljaista. Naisilta en tätä edes kysy koska on itsestään selvää että
näillä treffi palstoilla on naisten markkinat.

58

2707

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä?

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa että 40 naisilla ei ole mitään markkinoita. Muutama hassu vastaus silloin tällöin ja paino nimenomaan sanalla HASSU.

• Hassua

Vai olen menettänyt 40 markkina-arvoni vaikka sain heti profiilini tehtyä 27 flirttiä ja 35 viestiä yhtenä viikonloppuna. Onpa HASSUA.

• jep jep
        Hassua kirjoitti:

Vai olen menettänyt 40 markkina-arvoni vaikka sain heti profiilini tehtyä 27 flirttiä ja 35 viestiä yhtenä viikonloppuna. Onpa HASSUA.

Hyvähän se tietysti on että junttikulttuurinkin edustajille löytyy seuraa. Nimenomaan heillehän löytyy.

• TyylinLyyli
        Hassua kirjoitti:

tulee heti paljon viestejä. Mutta: ne on aina ne samat massapostittajat ja seksin tarjoajat. Ne kirjoittavat aina kaikille uusille naisprofiileille. Näistä löytyy ne pimeimmät tyypit. Ja valehtelijat.

Varsinkin, jos sinulla on valokuva jossa iso kaula-aukko tmv.

• errsd

Minulla oli kuvallinen ilmoitus suomi 24:llä huhtikuulta lähtien.Poistin viime viikolla. Siihen vastasi yhden kerran yksi nainen ja sen jälkeen ei hänestäkään kuulunu enää mitään. Venäläisiltä tietenkin tuli viestejä, mut ne on ihan huuhaata. Eipä kannata liikoja odottaa. Nämä on täysin naisten markkinat. Itsekin mies 40v.

• Johnny_P

Samankaltaisia kokemuksia täällä eli naikkoset käyvät ahkerasti tsekkaamassa kuvallisia profiileja jotkut useammankin kerran mutta viestittelytaitoa heillä ei ole. Profiilit näynnä mitä kaikenlaisempia "syväanalyysejä" heidän toiveistaan ja aitoudestaan, 95% kirjoittaa puhdaasti paskaa.

Vetäsin kuvani pois eilen. Ei tästä hommasta tule paskaakaan.
        Kaikenlaista 40-vuotiasta yksinhuoltajaa on liikkeellä mutta pelkissä tirkistelytarkoituksissa.
        Mitään asiallista heidän kanssaan saa aikaiseksi. Tämä on jo nähty eikä se muuksi tule muuttumaankaan.

• SP

Jokin aika sitten Ylen Teemalta tuli ohjelma, jossa käsiteltiin rakastumista. Ohjelman eräs aihe oli nettideittailu. Siinä todettiin, että deitti-ilmoitukseen tulee laittaa paljon yksityiskohtia, joiden avulla erotut muista hakijoista. Jos kaikki deittilijat laittavat ilmoitukseensa, että he harrastavat liikkkumista, mutta eivät kerro millaista, ei toinen välttämättä tartu siihen. Kuvittelemme usein, että toinen voi kysyä mitä liikuntaa harrastat. Jos kuitenkaan vastaus ei tyydytä, ei kannata jatkaa tutustumista. Säästämämme toinen toistemme aikaa, kun kerromme itsestämme riittävästi.

Ehkä me suomalaiset haluamme kuitenkin pysyä sen verran anonyymeinä, että emme kerro itsestämme tarpeeksi deitti-ilmoituksissa.

Kun tätäkin keskustelupalstaa on seurannut, olen huomannut, että ihmetteleville on sanottu, että eihän toi sun ilmoitus kerro susta mitään. Katsopa omaa ilmoitustasi, ja lisää sinne yksityiskohtia. Ilmoituksesi on myös käyntikortti, mainoslause, jolla markkinoit itseäsi pontentialisille ehdokkaille.

• Mulla on ollut 3 vuotta ilmotus ja kyllä kattelijoita on piisannut mut kun ovat nähneet naamani niin ei sit ole tullut mitään viestiä/flirttiä. Juu venakoita iältään 25-30 ovat kyl hanakasti laittaneet viestiä mut ne ovat todellakin ihan huuhaata!!
      Mä olen ihan tavallinen suomalainen työtä tekevä ja mukava kaveri mut ei kelpaa kellekkään. Et ilmeisesti nää on naisten markkinat. En edes hae kuuta taivaalta :) eli naisihanne on sellainen iloinen,nauravat silmät ja sopivasti muodokas. (pystyy vähän puristeleen) Siis EI missään nimessä hoikka missi tai jos on xl-missi niin sit kyl joo.

• juuri niin.

juuri nuo 25-30 vuotiaat venakot laittaa vastauksia ja poistavat profiilinsa heti, outoa touhua.

• Nainen 43v

Olen ihan ok näköinen, mutta en kelpaa kenellekään. Paitsi vanhoille ukoille.

Minun ikäiseni miehet hakevat paljon nuorempaa seuraa. (Ilmeisesti eivät kuitenkaan saa, koska täällä valittavat seuran puutetta?)

• armaka_1
        Nainen 43v kirjoitti:

Minun ikäiseni miehet hakevat paljon nuorempaa seuraa. (Ilmeisesti eivät kuitenkaan saa, koska täällä valittavat seuran puutetta?)

Onko ikäiseni 52 v mielestäsi "vanha ukko"? Exäni, josta erosin viime keväänä, oli 42 v, eikä meillä ikiemme puolesta ollut mitään ongelmaa (suhteemme kesti n. 17 vuotta). Olen tietysti (ja ihan oikeastikin) nuorekas ja ikäistäni nuoremman näköinen ja ennen kaikkea mielinen ;-) Kyllä kai sitä jokainen hakee mieluummin korkeintaan itsensä ikäistä, mieluummin nuorempaa, mutta ei ehkä kannata antaa sen iän "hämätä" liikaa.

• mies nelkyt
        Nainen 43v kirjoitti:

Minä olen hakenut seuraa netin kautta jo jonkin aikaa-laihoin tuloksin.
        vastuksia ei lainkaan.Jos itse vastaan naisille, niin takaisinpäin ei tule vastausta.
        Joko olen liian vanha ?
        Totta on se mitä nimimerkki "nainen 43" sanoi, että hänen ikäiset miehet hakevat paljon
        nuorempaa seuraa-totta on myös se että he eivät niitä etsimiään nuorikkoja saa.
        Itse olen hakenut ikäskaalalla 33-43

• +40
        Nainen 43v kirjoitti:

Sama juttu. Joku 65-vuotias ilmoitti taannoin rakastavansa minua. Ei kyllä hyvin mene jos tuossa iässä on vielä niin lapsellinen että rakastuu ihmisiin pelkän deitti-ilmon ja valokuvan perusteella.

Minkä ihmeen takia nainen haluaisi itseään sanotaan nyt vaikka yli 5 v vanhemman miehen? Jos tarkoitus on luoda koko loppuelämän pituinen suhde, niin se taatahan kuolee iät ajat ennen kuin nainen itse, ja kuka sitä yksin haluaisi olla? Ihan kiva niille miehille joille on sattunut kohdalle nainen jolle kelpaa vaikkapa 10 v vanhempi mies, mutta se ei tarkoita sitä että kaikille muillekin naisille pitäisi kelvata. Todennäköisesti se yksi ei edes ottanut miestä sen takia että oli iältään se ja se, vaan koska piti hänestä ihmisenä.

Itse en pidä ihmisistä jotka kuvittelevat olevansa nuorekkaita vaikka eivät ole. Jos sitä pitää julistaa ja toitottaa joka paikassa, niin kyllähän se aika epätoivoiselta alkaa kuulostaa. "Katsokaa minua, olen niin ikuinen poika kuin olla voi!"

Vanhuksena joudan olemaan gerilover, mutta tässä 40 iässä en ala mitään rollaattorityyppejä tapailemaan. :(

• Nainen 43v kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haen suunnilleen saman ikäistä naista eli 40-47 vuotiaita.

• Nainen 43v
        armaka_1 kirjoitti:

Onko ikäiseni 52 v mielestäsi "vanha ukko"? Exäni, josta erosin viime keväänä, oli 42 v, eikä meillä ikiemme puolesta ollut mitään ongelmaa (suhteemme kesti n. 17 vuotta). Olen tietysti (ja ihan oikeastikin) nuorekas ja ikäistäni nuoremman näköinen ja ennen kaikkea mielinen ;-) Kyllä kai sitä jokainen hakee mieluummin korkeintaan itsensä ikäistä, mieluummin nuorempaa, mutta ei ehkä kannata antaa sen iän "hämätä" liikaa.

ikäistä haen, kuin itse olen. ( -5v)

Minulla on jo isä, joten isänkorviketta en tarvitse, enkä halua. Ja kenenkään omaishoitajaksi en aio ruveta!

• HH..
        Nainen 43v kirjoitti:

ikäistä haen, kuin itse olen. ( -5v)

Minulla on jo isä, joten isänkorviketta en tarvitse, enkä halua. Ja kenenkään omaishoitajaksi en aio ruveta!

Aika lapsellinen ja typerä kommentti. 9 vuoden ikäero ei ole vielä mitenkään järjettömän suuri varsinkaan tuossa iässä. Jokainen saa tietysti hakea mitä haluaa, ei siinä mitään.

• Nainen 43v
        HH.. kirjoitti:

Aika lapsellinen ja typerä kommentti. 9 vuoden ikäero ei ole vielä mitenkään järjettömän suuri varsinkaan tuossa iässä. Jokainen saa tietysti hakea mitä haluaa, ei siinä mitään.

9v on liikaa. En ottaisi 34-vuotiasta miestä varmaankaan. Enkä ainakaan 9v vanhempaa.

Aika monet laittaa rajoiksi tuon -5v se on hyvä sekä miehille, että naisille.

• 37v mies

Minulla ilmoitus on kerrallaan yleensä noin kuukauden verran ja heti profiilin teon/julkaisun jälkeen käyn ensimmäisenä kaikki hakuihini sopivat naisten ilmoitukset läpi ja vastaan niille, jotka kiinnostavat ja ovat uusia (joita en siis muista nähneeni). Yleensä näitä uusia tuttavuuksia löytyy muutama ja pääsääntöisesti kaikki ehtivät vastata parin viikon sisään minulle, jona aikana moni niistäkin, joihin en ottanut yhteyttä, on ollut minuun yhteydessä. Kuukauden päästä on sovittuna hyvinkin ne muutamat treffit, joista sitten katsellaan livenä eteenpäin ja takaisin tullaan kuukausien tai vuosien päästä.. mitään ikuista rakkautta en olekaan hakemassa, mukavaa ja reipasta naisseuraa.

• Kahden vuoden aikana katsottu 48 kertaa. Ja ainoat viestit, joita "naisilta" tulee, ovat juurikin noita ulkomaisia huuhaaviestejä.

• SP

Profiilitekstillä on kyllä suuri merkitys siihen ottaako vastapuoli yhteyttä. On turha itkeä, ettei saa vastauksia. Silloin täytyy omaa tekstiään uudistaa, sillä se ei tehoa.

Naisiin vetoavat pidemmät profiilitekstit, joissa mies kertoo itsestään enemmän. Ei siis pelkästään mitään perusjuttuja. Valitettavasti kovin moni mies ei itse jaksa lukea pitkiä raapustuksia, ja siksi ei itsekään viitsi nähdä vaivaa oman profiilitekstinsä kanssa. Silti profiilitekstillään "myydään" omaa itseään, ja siksi siinä täytyy ottaa vastapuoli huomioon. Naisten puolestaan kannattaa laatia miehiä varten lyhyempiä profiilitekstejä, ja käyttää terminologiaa, joka vetoaa miehiin. Tämä on on ihan kokeiltu juttu. Itselläni oli kerran deitti-ilmoitus, joka oli lyhyt, mutta se vetosi miehiin ja sain viikon aikana useita viestejä.

Kannattaa todella miettiä mitä siihen profiilitekstiinsä laittaa. Netissä on paljon ohjeita tekstin laatimiseen. Yleensä nämä ohjeet löytyy naisille suunnatuilta sateilta. Miesten ylipäätään kannattaa myös lukea naisille suunnattuja sivustoja, sieltä nimittäin oppii edes vähän naisten ajatusmaailmasta, joka kuitenkin on aika monimutkainen.

• kala ei liiku
        SP kirjoitti:

Profiilitekstillä on kyllä suuri merkitys siihen ottaako vastapuoli yhteyttä. On turha itkeä, ettei saa vastauksia. Silloin täytyy omaa tekstiään uudistaa, sillä se ei tehoa.

Naisiin vetoavat pidemmät profiilitekstit, joissa mies kertoo itsestään enemmän. Ei siis pelkästään mitään perusjuttuja. Valitettavasti kovin moni mies ei itse jaksa lukea pitkiä raapustuksia, ja siksi ei itsekään viitsi nähdä vaivaa oman profiilitekstinsä kanssa. Silti profiilitekstillään "myydään" omaa itseään, ja siksi siinä täytyy ottaa vastapuoli huomioon. Naisten puolestaan kannattaa laatia miehiä varten lyhyempiä profiilitekstejä, ja käyttää terminologiaa, joka vetoaa miehiin. Tämä on on ihan kokeiltu juttu. Itselläni oli kerran deitti-ilmoitus, joka oli lyhyt, mutta se vetosi miehiin ja sain viikon aikana useita viestejä.

Kannattaa todella miettiä mitä siihen profiilitekstiinsä laittaa. Netissä on paljon ohjeita tekstin laatimiseen. Yleensä nämä ohjeet löytyy naisille suunnatuilta sateilta. Miesten ylipäätään kannattaa myös lukea naisille suunnattuja sivustoja, sieltä nimittäin oppii edes vähän naisten ajatusmaailmasta, joka kuitenkin on aika monimutkainen.

Olen mies ja minulla on ilmoitus s24 treffeillä ja ilmoitustani ei käy juuri kukaan edes lukemassa.
        Silloin ei auta vaikka profiili olisi kuinka hyvä tai huono tahansa.
        Harrastan kalastusta ja tiedän että kovin kauaa ei kannata samasta paikasta yrittää
        jos kala ei syö.

• SP
        kala ei liiku kirjoitti:

Olen mies ja minulla on ilmoitus s24 treffeillä ja ilmoitustani ei käy juuri kukaan edes lukemassa.
        Harrastan kalastusta ja tiedän että kovin kauaa ei kannata samasta paikasta yrittää
        jos kala ei syö.

Jos kukaan ei käy, se kertoo vain siitä, että ilmoituksesi ei ole mielenkiintoinen. Muuta sitä. Sehän ihan sama juttu, kuin virität verkkosi toiseen paikkaan.

• turhautunut deittaaj
        SP kirjoitti:

Jos kukaan ei käy, se kertoo vain siitä, että ilmoituksesi ei ole mielenkiintoinen. Muuta sitä. Sehän ihan sama juttu, kuin virität verkkosi toiseen paikkaan.

Mistä sen ilmoituksen mielenkiintoisuuden voi tietää, jos kukaan ei vaivaudu käymään edes profiilissa. Itse siirryn seuraavaan ilmoitukseen, jos jollakin on sivun täydeltä tekstiä. Huomaa jo lukemattakin, että siellä on vaatimustasokin vähintään täydellinen .

• SP kirjoitti:

Kyllä ongelma taitaa enemmänkin olla se, että minulle sopivaa naista ei ole olemassa. Tai he ovat varattuja.

• M28v
        turhautunut deittaaj kirjoitti:

Mistä sen ilmoituksen mielenkiintoisuuden voi tietää, jos kukaan ei vaivaudu käymään edes profiilissa. Itse siirryn seuraavaan ilmoitukseen, jos jollakin on sivun täydeltä tekstiä. Huomaa jo lukemattakin, että siellä on vaatimustasokin vähintään täydellinen .

Pitkä teksti ei välttämättä tarkoita korkeaa vaatimustasoa. Se, että tietää, mitä haluaa, ja osaa pukea sen sanoiksi, ei tarkoita, että havittelee kuuta taivaalta.

Itse olen testannut mielenkiintoisuutta lähettämällä mielenkiintoisille naisille lyhyitä, melko persoonattomia viestejä, joissa olen kertonut lauseella tai parilla, miksi kiinnostuin, ja pyytänyt lukemaan oman, pitkähkön profiilini, ja vastaamaan, jos kiinnostui lukemastaan. Karsinta siinä, ketä olen lähestynyt, on ollut tiukka, mutta vastausprosentti on ollut luokkaa 30%. Profiilini on muuten kuvaton, ja vastanneissa naisissa on ollut sekä kuvallisia että kuvattomia.

• sama tääällä
        M1978 kirjoitti:

Kyllä ongelma taitaa enemmänkin olla se, että minulle sopivaa naista ei ole olemassa. Tai he ovat varattuja.

Minullekaan sopivaa naista ei taida olla.
        Nuoruudessa olisin saanut naisia, mutta ujouteni esti minua tutustumasta heihin ja nyt
        ikää alkaa olla liikaa.40

• hauki rannasta
        kala ei liiku kirjoitti:

jos kala ei syö.

Jos sinulla on tarve kertoa harrastavasi kalastusta, niin se kertoo naiselle siitä, että se on jopa intohimosi tai, että odotat kiinnostusta siihen naiseltakin. Harvapa nainen siitä on oikeesti kiinnostunut? Itse seurustelin nuorena kalamiehen kanssa. Silloin ei vielä ole kriittinen eikä välitä tuollaisesta. Aina se mies olisi ja oli kalaan menossa. Viikonloput kalassa kesät talvet. Ei hitto. Kyllä pitää naisen huomio saada sillä mitä on valmis naisen hyvänolon eteen tekemään...

• sivusta vaiN
        turhautunut deittaaj kirjoitti:

jos profiilissa paljon tekstiä, mielestäni juuri sillä tekstillä koetetaan antaa itsestä , vieraalle ihmiselle mahsollisimman mielenkiintoa herättävä kuva... millainen hän siellä profiilin takana on.
        Jokainenhan haluaisin itselleen tietyn tyyppisen ihmisen , siksi profiiliin kannattaa satsata , sillä niitä useita yhteydenottoja kalastetaan ;)

itse näin 40 naisena toivoisin että miehetkin panostaisivat enemmän rehelliseen profiilikuvaukseen , sillä jos väitää profiilissasi olevansa muuta kuin on... niin ulkoisesti kuin harrastuksiltaan , luonteen piirteiltään, alkoholin käytöltään...

miten voi uskoa että ihminen, jonka mahdollisesti tapaat myöhemmin luottaisi sinuun pätkän vertaa jatkossa, saati kiinnostuisi enemmän tekemään tuttavuutta kanssasi ?

Itse en hae herra täydellisyyttä enkä virheetöntä ihmistä... vaan reilua ja rehtiä suomalaista miestä , jolla jalat maassa ja päässä muutakin kuin vain urheilu sekä minä itse...
        mutta sellaisia ei taida enää olla vapaalla jalalla , tai sitten he hakevat itse sellaista virheetöntä , mannekiinivartaloista ja missityttöjä.

tsempii kaikille seuran tai kumppanin hakuun ... jospa se jokus tärppäisi oikeanlainen ihminen koukkuun ;)

• mies37v

Minä en saanut Suomi24:n kautta muita kuin näitä huijausviestejä. Pari kotimaista naista taisi olla, joilla keskusteluintoa riitti kokonaisen yhden lauseen verran. Jostain kumman syystä poistin ilmoitukseni koko palvelusta.

• Caaleppi

Ilmo on ollut vuosia, mutta ainoastaan ulkolaisilta naisilta tulee viestejä. Täytyy itse olla aktiivinen ja osoittaa kiinnostusta, yleensä naiset vastaavat sitten takaisin. Kiva joka tapauksessa joskus selata naisten ilmoja ja joka vuosi kyllä tulee käytyä joillakin treffeillä. Oikeeta ei ole vielä vaan löytynyt. Pitäisi olla aktiivisempi, mutta kun omassa seurassa viihtyy liian hyvin.

• Itselläni on kuvallinen "tositarkoitus" ilmoitus, ja saan kyllä yhteydenottoja. Valitettavasti ne vaan eivät ole sellaisilta naisilta kuin toivoisin. Yhteyttä ottavat venäläiset naiset, itseäni jopa 20 vuotta vanhemmat naiset sekä lukuisat kuvattomat profiilit - minkä lisäksi yhteydenottoja tulee ympäri Suomea. Itse asun pääkaupunkiseudulla.

Profiilin kannattaa olla persoonallinen ja kuvallinen. Etusivulle nosto eilen illalla tuotti 20 kävijää 10 minuutin sisällä.

Mitään konkreettista profiilistani ei ole koitunut, joten hukkaan heitettyä aikaa ja vaivaa... Poistan profiilini siinä vaiheessa kun "tositarkoituspaketin" aika loppuu (30.12.)

• nirin narin

Mikäs niissä on vikana? Oletko niin laiska ettet jaksa alkaa tivaamaan naisilta kuvia?

Tällä palstalla jotkut joutuvat suoranaiseen raivotilaan jos vähänkin esittää että olisi kiva että profiilissa on kuva. Ilmeisesti siis on päätetty että profiilissa ei saa olla kuvaa, joten niillä eväillä pelataan.

Aika moni mies valittaa ettei saa vastauksia, sinä olet saanut eikä nekään kelpaa. Ilmeisesti et edes lue niitä vai?

• nirin narin kirjoitti:

Mikäs niissä on vikana? Oletko niin laiska ettet jaksa alkaa tivaamaan naisilta kuvia?

Tällä palstalla jotkut joutuvat suoranaiseen raivotilaan jos vähänkin esittää että olisi kiva että profiilissa on kuva. Ilmeisesti siis on päätetty että profiilissa ei saa olla kuvaa, joten niillä eväillä pelataan.

Aika moni mies valittaa ettei saa vastauksia, sinä olet saanut eikä nekään kelpaa. Ilmeisesti et edes lue niitä vai?

En ole laiska, mutta en viitsi tivata naisilta kuvia. En vaan ymmärrä mitä järkeä on hakea seuraa kuvattomana. Ovatko nämä ihmiset baaritiskillä säkki päällään, katsomassa minkä näköistä seuraa on tarjolla? Jos itselläni on kuvia esillä, on reilua että toinenkin esiintyy kuvallaan. Tai jos ei voi ilmoitella itsestään kuvan kera, kysyy ensimmäisessä viestissään mihin sähköpostiosoitteeseen kuvansa voi laittaa.

Joskus 10 vuotta sitten edellisen kerran vapaalla jalalla ja haku päällä ollessani harrastin sokkotreffejä deitti.netin kautta. Treffeille ilmestyi naisia laidasta laitaan. Oli todella kauniita, mutta joskus kävi niinkin että illasta tuli pitkä. Enää en viitsisi lähteä mihinkään ihan sokkona.

No totta kai luen saamani vastaukset. Miten muuten olisin voinut tietää saaneeni vastauksia huomattavan vanhoilta tai venäläisiltä tai naisilta jotka asuvat tosi kaukana. Luitko itse mitä kirjoitin, vai aloititko muuten vaan puskista huutelun?

• nirin narin
        prnd321 kirjoitti:

En ole laiska, mutta en viitsi tivata naisilta kuvia. En vaan ymmärrä mitä järkeä on hakea seuraa kuvattomana. Ovatko nämä ihmiset baaritiskillä säkki päällään, katsomassa minkä näköistä seuraa on tarjolla? Jos itselläni on kuvia esillä, on reilua että toinenkin esiintyy kuvallaan. Tai jos ei voi ilmoitella itsestään kuvan kera, kysyy ensimmäisessä viestissään mihin sähköpostiosoitteeseen kuvansa voi laittaa.

Joskus 10 vuotta sitten edellisen kerran vapaalla jalalla ja haku päällä ollessani harrastin sokkotreffejä deitti.netin kautta. Treffeille ilmestyi naisia laidasta laitaan. Oli todella kauniita, mutta joskus kävi niinkin että illasta tuli pitkä. Enää en viitsisi lähteä mihinkään ihan sokkona.

No totta kai luen saamani vastaukset. Miten muuten olisin voinut tietää saaneeni vastauksia huomattavan vanhoilta tai venäläisiltä tai naisilta jotka asuvat tosi kaukana. Luitko itse mitä kirjoitin, vai aloititko muuten vaan puskista huutelun?

Heh. Eihän viestiä ole pakko lukea tietääkseen onko viestittäjällä kuva tai onko hän venakko, asiahan selviää menemällä ensimmäiseksi hänen profiiliinsa. _Sen_ vuoksi on sekin mahdollisuus että jotkut eivät vaan lue saamiaan viestejä jos inhoavat profiilia kun katsovat sen ekaksi.

Itselläni on kuva ja mielestäni jokaisella olisi syytä olla, mutta tällä palstalla jos vähänkin puhuu jotain valokuvasta alkaa hirveä jäkätys että olet pinnallinen ihminen. Nimittäin jos kuvaa toivova on nainen. Naisellahan ei saa olla minkäänlaisia mieltymyksiä tai edes mielenkiintoa siihen miltä mies näyttää.

Muutama itselleni kirjoitellut mies on esiintynyt kuvattomana, selityksiä on ollut sellaisia että kamera on rikki tai tietokoneelle ei onnistu nyt laittamaan tai muuta löysäpäistä jöötiä. Koska miehet kuvittelevat olevansa ah niin teknisiä tyyppejä, niin kyllä se kuvan laittaminenkin onnistuu, mutta sitä ei haluta laittaa kun kuvitellaan että treffeillä naisen voi puhua pökerryksiin ja nurin.

• prnd321 kirjoitti:

Itselläni on joskus ollut kuvallinenkin profiili, mutta koska palkaa maksetaan työstä, jossa toimin alaikäisten kanssa, sekä 7-16-vuotiaiden kanssa , haluan oman yksityisyyteni takia olla netissä kuvaton. Kuvan kyllä lähetän sitä pyytäville vaikka jo toisen mailin jälkeen, jos jutut menevät yksiin.

Treffeilläo olen käyny sekä sokkona että kuvien vaihtamisen jälkeen.

• mies.
        nirin narin kirjoitti:

Heh. Eihän viestiä ole pakko lukea tietääkseen onko viestittäjällä kuva tai onko hän venakko, asiahan selviää menemällä ensimmäiseksi hänen profiiliinsa. _Sen_ vuoksi on sekin mahdollisuus että jotkut eivät vaan lue saamiaan viestejä jos inhoavat profiilia kun katsovat sen ekaksi.

Itselläni on kuva ja mielestäni jokaisella olisi syytä olla, mutta tällä palstalla jos vähänkin puhuu jotain valokuvasta alkaa hirveä jäkätys että olet pinnallinen ihminen. Nimittäin jos kuvaa toivova on nainen. Naisellahan ei saa olla minkäänlaisia mieltymyksiä tai edes mielenkiintoa siihen miltä mies näyttää.

Muutama itselleni kirjoitellut mies on esiintynyt kuvattomana, selityksiä on ollut sellaisia että kamera on rikki tai tietokoneelle ei onnistu nyt laittamaan tai muuta löysäpäistä jöötiä. Koska miehet kuvittelevat olevansa ah niin teknisiä tyyppejä, niin kyllä se kuvan laittaminenkin onnistuu, mutta sitä ei haluta laittaa kun kuvitellaan että treffeillä naisen voi puhua pökerryksiin ja nurin.

Minua ihmetyttää eniten se naisten kommunikoinnin vaikeus. Jos ei tosiaankaan saa suutaan auki sen verran että kysyy puuttuvan kuvan perään, tai vastaa "ei kiitos", jos ei kiinnosta, niin miten onnistuu puhuminen ja käyttäytyminen sitten livetapaamisessa?

Muutenkin naiset käyttäytyvät tylysti kun eivät vastaa asiallisiin viesteihin. Olen itse lähettänyt kymmenelle eri naiselle viestiä, ja yksikään ei ole vastannut edes "ei kiitos". Ja huom. ei ole mikään tekosyy että viestejä tulee niin paljon ettei voi vastata, koska minuun otti yhteyttä nainen, joka sanoi että vastaa aina kaikkiin viesteihin, ja laittaa vaikka profiilinsa piiloon, jos tulee liikaa viestejä, jos joku sopiva on jo löytynyt. Sellainen nainen joka siis todella vastaa kaikkiin viesteihin, hänestä jää tavattoman hyvä kuva kohteliaana ja huomaavaisena ihmisenä. Nykyisellään, näitä naisia täytyy olla erittäin vähän, vain muutamia prosentteja kaikista naisista.

• ..........
        mies. kirjoitti:

Minua ihmetyttää eniten se naisten kommunikoinnin vaikeus. Jos ei tosiaankaan saa suutaan auki sen verran että kysyy puuttuvan kuvan perään, tai vastaa "ei kiitos", jos ei kiinnosta, niin miten onnistuu puhuminen ja käyttäytyminen sitten livetapaamisessa?

Muutenkin naiset käyttäytyvät tylysti kun eivät vastaa asiallisiin viesteihin. Olen itse lähettänyt kymmenelle eri naiselle viestiä, ja yksikään ei ole vastannut edes "ei kiitos". Ja huom. ei ole mikään tekosyy että viestejä tulee niin paljon ettei voi vastata, koska minuun otti yhteyttä nainen, joka sanoi että vastaa aina kaikkiin viesteihin, ja laittaa vaikka profiilinsa piiloon, jos tulee liikaa viestejä, jos joku sopiva on jo löytynyt. Sellainen nainen joka siis todella vastaa kaikkiin viesteihin, hänestä jää tavattoman hyvä kuva kohteliaana ja huomaavaisena ihmisenä. Nykyisellään, näitä naisia täytyy olla erittäin vähän, vain muutamia prosentteja kaikista naisista.

Jos olet palstaa yhtään seurannut niin olet huomannut että jos nainen vähimmässäkään määrin kommunikoi johonkin päin, eli sanoo esim. "ei kiitos", niin siitä alkaa loputon ränkytys ja ajojahti kun mies vaatii perustelut että miksi en kelpaa, ja jos niitä antaa niin ne perustelut eivät kelpaa...

Toisaalta: kuka sitä jokaiseen kotiin kannettuun ilmaisjakeluun eli mainokseenkaan vastaa EI-vastauskuorella???

• mies.
        .......... kirjoitti:

Jos olet palstaa yhtään seurannut niin olet huomannut että jos nainen vähimmässäkään määrin kommunikoi johonkin päin, eli sanoo esim. "ei kiitos", niin siitä alkaa loputon ränkytys ja ajojahti kun mies vaatii perustelut että miksi en kelpaa, ja jos niitä antaa niin ne perustelut eivät kelpaa...

Toisaalta: kuka sitä jokaiseen kotiin kannettuun ilmaisjakeluun eli mainokseenkaan vastaa EI-vastauskuorella???

No ei tuokaan ole hyvä syy jättää vastaamatta. Kuten sanoin, kohteliaat naiset sen vastauksen saavat silti aikaiseksi. Käytä torjunta-toimintoa, sillä saa hankalat tapaukset hoidettua. Kaikenlaisia tekosyitä aina kuulee, mutta tosiasiassa, aina mennään siitä mistä aita on matalin.

Miehilläkin on joskus ongelmana nuo venäläiset spämmerit, vai mitä ne nyt ovatkaan, ja ne on joskus niin sitkeitä, että ne täytyy torjua. Ei ole iso juttu. Ja omat viestittelyt toisten vakavasti otettavien ehdokkaiden kanssa kannattaa ohjata omaan s-postiin nopeasti, niin eivät muut viestit pääse häiritsemään keskustelua.

Mainoksiin ei ole tarkoitus vastatakaan. Viesti EI OLE mainos, varsinkin jos se on asiallinen, ja selvästi yhdelle henkilölle suunnattu.

• no näinpä
        .......... kirjoitti:

No just. Ei oikein toimi analogia viestien ja ilmaisjakelumainosten välillä. Tai en ole vielä ainakaan nähnyt, että kenenkään postiluukussa lukisi esim. "Mielenkiintoisia mainoksia saa laittaa tänne" tai "Tuotteen x ja y mainokset kiinnostavat". Sen sijaan postiluukuissa kyllä monesti lukee "Ei mainoksia". Deitti-ilmoituksessa taas yleensä haetaan tietynlaista ihmistä ja nimenomaan toivotaan viestejä sen mukaan sopivilta ihmisiltä. Toki mukaan mahtuu varmasti yhtä sun toista viestittelijää, jotka eivät niihin toiveisiin sovi. Mutta jos nyt kuitenkin profiilissa ja viestissä tulee ilmi, että olisi siihen ilmoituksen toiveisiin sopiva, niin silloinhan kyse on nimenomaan viestistä toivotuntyyliseltä ihmiseltä. Totta kai se, kiinnostaako se ihminen ihan oikeasti sitä ilmoittajaa, onkin sitten asia erikseen. Mutta viestin lähettäjä on sen viestin monesti toiveiden mukaan lähettänyt. Ei suinkaan huvikseen, vaan hän on katsonut sopivansa niihin toiveisiin. Tällaisessa tilanteessa on mielestäni jokseenkin outoa, jos toiveisiin soveltuvaa ihmistä ei voisi huomioida edes kiitoksella, vaikka ei sitten enempää haluaisikaan tutustua.

Jos näitä vertauksia tehdään, niin tämähän olisi vähän sama kuin jossain ostaa-myydään -palstalla joku ilmoittaisi haluavansa ostaa vuosimallia x olevan tietyn merkkisen ja mallisen auton. Häneen totta kai ottavat yhteyttä sellaiset ihmiset, joilla ko. toiveiden mukainen auto on myytävänä. Tuleeko näihinkin myyntitarjouksiin samalla logiikalla olla tyystin vastaamatta ja hiljaa jos juuri jonkin tietty auto ei kiinnostakaan? Kyllä yleisiin käytöstapoihin mielestäni kuuluu jotain kommentoida jos toinen voisi tarjota sitä mitä on haluttu.

Syitähän vastaamattomuuteen aina yritetään keksiä, mutta todellisuudessa hyvät käytöstavat omaava ihminen käyttäytyy lähtökohtaisesti samoin kaikkia ihmisiä kohtaan ja muuttaa käyttäytymistään vasta kun on syytä käyttäytyä jotenkin toisin vaikka toisen käyttäytymisen myötä. Selkärankaa pitää jokaiselta löytyä sen verran, että uskaltaa asioista puhua. Netin kautta yleensä vielä aika lailla anonyyminä kirjoiteltaessa ei edes luulisi olevan yhtä suuri kynnys kuin livetilanteessa.

• höh.
        mies. kirjoitti:

No ei tuokaan ole hyvä syy jättää vastaamatta. Kuten sanoin, kohteliaat naiset sen vastauksen saavat silti aikaiseksi. Käytä torjunta-toimintoa, sillä saa hankalat tapaukset hoidettua. Kaikenlaisia tekosyitä aina kuulee, mutta tosiasiassa, aina mennään siitä mistä aita on matalin.

Miehilläkin on joskus ongelmana nuo venäläiset spämmerit, vai mitä ne nyt ovatkaan, ja ne on joskus niin sitkeitä, että ne täytyy torjua. Ei ole iso juttu. Ja omat viestittelyt toisten vakavasti otettavien ehdokkaiden kanssa kannattaa ohjata omaan s-postiin nopeasti, niin eivät muut viestit pääse häiritsemään keskustelua.

Mainoksiin ei ole tarkoitus vastatakaan. Viesti EI OLE mainos, varsinkin jos se on asiallinen, ja selvästi yhdelle henkilölle suunnattu.

Mitä tällaisesta sitten pitäisi ajatella:

Parille tyypille annoin s-postiin että kirjoita sinne. Selitin mm. että viestiboxi saattaa täyttyä ja jää viesti lukematta. Ei mene jakeluun, miehet jatkavat höpöttämistä profiilissa olevaan viestiosioon. Ovatko miehet tyhmiä kun eivät puhetta ymmärrä, vai onko se jotenkin pelottavaa siirtyä s-postin puolelle?

Toinen ärsyke ovat tyypit jotka ovat lukeneet (vai ei?) ilmoitukseni jossa etsin selvästi seuraa tosimielellä, ja alkavat jankkaamaan että MILLÄ MIELELLÄ olet liikenteessä. Ei niin kuin mikään muu vaihtoehto kelpaa heille että tosi. Jankkaavat vaan sitä samaa.

"Hei mutta MILLÄ mielellä? Mitäs sun talvees kuuluu?"

Ja paskanmarjat, rautalankaversioko pitäisi väännellä?

• höh.
        no näinpä kirjoitti:

No just. Ei oikein toimi analogia viestien ja ilmaisjakelumainosten välillä. Tai en ole vielä ainakaan nähnyt, että kenenkään postiluukussa lukisi esim. "Mielenkiintoisia mainoksia saa laittaa tänne" tai "Tuotteen x ja y mainokset kiinnostavat". Sen sijaan postiluukuissa kyllä monesti lukee "Ei mainoksia". Deitti-ilmoituksessa taas yleensä haetaan tietynlaista ihmistä ja nimenomaan toivotaan viestejä sen mukaan sopivilta ihmisiltä. Toki mukaan mahtuu varmasti yhtä sun toista viestittelijää, jotka eivät niihin toiveisiin sovi. Mutta jos nyt kuitenkin profiilissa ja viestissä tulee ilmi, että olisi siihen ilmoituksen toiveisiin sopiva, niin silloinhan kyse on nimenomaan viestistä toivotuntyyliseltä ihmiseltä. Totta kai se, kiinnostaako se ihminen ihan oikeasti sitä ilmoittajaa, onkin sitten asia erikseen. Mutta viestin lähettäjä on sen viestin monesti toiveiden mukaan lähettänyt. Ei suinkaan huvikseen, vaan hän on katsonut sopivansa niihin toiveisiin. Tällaisessa tilanteessa on mielestäni jokseenkin outoa, jos toiveisiin soveltuvaa ihmistä ei voisi huomioida edes kiitoksella, vaikka ei sitten enempää haluaisikaan tutustua.

Jos näitä vertauksia tehdään, niin tämähän olisi vähän sama kuin jossain ostaa-myydään -palstalla joku ilmoittaisi haluavansa ostaa vuosimallia x olevan tietyn merkkisen ja mallisen auton. Häneen totta kai ottavat yhteyttä sellaiset ihmiset, joilla ko. toiveiden mukainen auto on myytävänä. Tuleeko näihinkin myyntitarjouksiin samalla logiikalla olla tyystin vastaamatta ja hiljaa jos juuri jonkin tietty auto ei kiinnostakaan? Kyllä yleisiin käytöstapoihin mielestäni kuuluu jotain kommentoida jos toinen voisi tarjota sitä mitä on haluttu.

Syitähän vastaamattomuuteen aina yritetään keksiä, mutta todellisuudessa hyvät käytöstavat omaava ihminen käyttäytyy lähtökohtaisesti samoin kaikkia ihmisiä kohtaan ja muuttaa käyttäytymistään vasta kun on syytä käyttäytyä jotenkin toisin vaikka toisen käyttäytymisen myötä. Selkärankaa pitää jokaiselta löytyä sen verran, että uskaltaa asioista puhua. Netin kautta yleensä vielä aika lailla anonyyminä kirjoiteltaessa ei edes luulisi olevan yhtä suuri kynnys kuin livetilanteessa.

Noh, ongelma onkin juuri siinä että vastaajista hyvä jos 1/10 vastaa toiveita. Jos laitan että haen seuraa Köyliöstä ja ikähaitari 20 - 40, ja minulle vastaa 60-vuotias jostain hemmetin Nuorgamista, niin tällaiselleko on sitten velvollisuus vastailla?

Opetelkaa lukemaan niitä ilmoituksia niin ei tule turhaa trafiikkia.

• no näinpä
        höh. kirjoitti:

Noh, ongelma onkin juuri siinä että vastaajista hyvä jos 1/10 vastaa toiveita. Jos laitan että haen seuraa Köyliöstä ja ikähaitari 20 - 40, ja minulle vastaa 60-vuotias jostain hemmetin Nuorgamista, niin tällaiselleko on sitten velvollisuus vastailla?

Opetelkaa lukemaan niitä ilmoituksia niin ei tule turhaa trafiikkia.

Edellisessä viestissä nyt lähinnä käsittelin sitä, että kirjoittaja vastaa jokseenkin sitä mitä toinen on ilmoittanut hakevansa. Tällaisille voisi varmasti vastata, vaikka ei sitten kuitenkaan kiinnostaisi enempiä kirjoitella? Sen sijaan jos toinen ei vastaa laisinkaan niitä kriteerejä edes tuolla tasolla mitä esimerkissäsi mainitsit, niin lienee eri asia tarvitseeko hänen aloitukseensa vastata jos hän ei ole kunnioittanut sitä mitä toinen on hakemassa.

Jostain kumman syystä juuri kukaan ei tunnu vastailevan vaikka sopisikin niihin toiveisiin. Eikä nyt puhuta siis pelkästään mistään iästä ja asuinpaikasta vaan monenlaisesta muustakin ja vähän syvällisemmästäkin asiasta. Itse en koskaan kirjoita naiselle, jos en tuntuisi sopivan hänen ilmoituksestaan mahdollisesti ilmi käyviin toiveisiin.

Entäpä sitten se, että on jo käyty keskustelua ja toinen on myös ollut kiinnostunut. Jos vielä avausviestiin vastaamattomuuden voikin hyväksyä, niin onko ok myös vain häipyä asiallisesta keskustelusta sanomatta mitään jos kiinnostus yhtäkkiä katosi jonnekin? Etenkin tässä tilanteessa pitäisi löytyä sitä käytöstapaa päättää keskustelu asiallisesti.

• nii-i
        no näinpä kirjoitti:

Edellisessä viestissä nyt lähinnä käsittelin sitä, että kirjoittaja vastaa jokseenkin sitä mitä toinen on ilmoittanut hakevansa. Tällaisille voisi varmasti vastata, vaikka ei sitten kuitenkaan kiinnostaisi enempiä kirjoitella? Sen sijaan jos toinen ei vastaa laisinkaan niitä kriteerejä edes tuolla tasolla mitä esimerkissäsi mainitsit, niin lienee eri asia tarvitseeko hänen aloitukseensa vastata jos hän ei ole kunnioittanut sitä mitä toinen on hakemassa.

Jostain kumman syystä juuri kukaan ei tunnu vastailevan vaikka sopisikin niihin toiveisiin. Eikä nyt puhuta siis pelkästään mistään iästä ja asuinpaikasta vaan monenlaisesta muustakin ja vähän syvällisemmästäkin asiasta. Itse en koskaan kirjoita naiselle, jos en tuntuisi sopivan hänen ilmoituksestaan mahdollisesti ilmi käyviin toiveisiin.

Entäpä sitten se, että on jo käyty keskustelua ja toinen on myös ollut kiinnostunut. Jos vielä avausviestiin vastaamattomuuden voikin hyväksyä, niin onko ok myös vain häipyä asiallisesta keskustelusta sanomatta mitään jos kiinnostus yhtäkkiä katosi jonnekin? Etenkin tässä tilanteessa pitäisi löytyä sitä käytöstapaa päättää keskustelu asiallisesti.

Olen kirjoitellut tänä vuonna useamman miehen kanssa ja paria lukuunottamatta jokainen on häipynyt s-postista tuosta noin vaan menetelmällä "kunhan olen pari viikkoa hiljaa niin kyllä se ämmä tajuaa että tämä oli tässä". Eli eivät ole kertoneet lopettavansa.

Pari on jopa kehdannut ilmestyä takaisin mainiten että "vaihdettiin ajatuksia joskus aiemmin". Eikä mitään järkevää selitystä miksi häipyivät.

Miehille jotka periaatteessa sopivat kriteereihini mutta eivät syystä tai toisesta sitten kumminkaan miellytä olen kyllä kehaissut heidän aloitustaan jos se on hyvä. Olisihan se ihan mukava palkita niitä joilla on hyvä ja asiallinen tapa lähestyä, mutta se palkinto ei valitettavasti voi olla suhde, jos ei tule sitä "kolahdusta". :P

• --------------------

Päivitä profiilia,,,laita uusi kuva.
      Mieti tekstiä tarkaan.
      Älä kerro kaikkea itsestäsi.
      OLE EHDOTTOMAN REHELLINEN.

• Kummallisen harvat ovat ilmoitustasi katsoneet. Saanko kysyä onko profiilissasi kuvaa? Ellei ole, kannattaisi varmaan laittaa. Millä suunnalla asut? Täällä pääkaupunkiseudulla asuu viidesosa suomalaisista, joten täällä on kysyntää ja tarjontaa eri tavalla kuin pienemmillä paikkakunnilla. Tämä saattaisi selittää miksi katsojia on vähänlaisesti.

• aloittaja.

Kuvaton profiili.Asun päijät-hämeessä,pienellä paikkakunnalla-Lahden naapuri kunnassa.

• errsd

Kuvasta ei ole mitään hyötyä, jos naama ei miellytä naisia. Ilmoitustani kävi katsomassa oma-aloitteisesti noin kymmenen suomalaista naista puolen vuoden aikana. Joukossa joku 18-vuotias, ilmeisesti moka. Niille, joille lähetin viestin, muistaakseni kaikki kävi katsomassa ilmoitukseni, mutta siihen se sitten jäikin. Asun Satakunnassa.

• aloittaja. kirjoitti:

Kuvaton profiili.Asun päijät-hämeessä,pienellä paikkakunnalla-Lahden naapuri kunnassa.

Non-niin. Siinä siis syy. Pistä kelvollinen kuva ja tsaanssisi paranevat. Ei kukaan jaksa lukea kuvattomia ilmoituksia kun kerran kuvallisiakin on tarjolla.

• aloittaja. kirjoitti:

Niin ja jos kuva ei riitä, ota tuollainen tositarkoitus-paketti. Näet 50 viimeistä kävijää... Mun profiiliani on käynyt katsomassa 50 kävijää 09.12. klo 21:13 ja 12.12. klo 11:11 välisenä aikana eli muutamassa päivässä.

Tosin eihän tuosta suuresta kävijämäärästä ole mitään iloa, jos sopivaa ei satu kohdalle !!!

• Mies 50+

Kyllä kuvaton profiili ja 50 mies saa viestejä ihan fiksuilta naisilta. Korostan FIKSUILTA. Yksikään venäläinen ei ole vastannut. Fiksuja on myös heissäkin. Viestien määrästä homma ei jää kiinni.

Eikö teitä hyviä veljiä isänne opettanut lapsena kalastamaan. Samat periaatteet pätee täällä. Koukusta ja syötistä se on kiinni. Kunnon rehellinen ja avoin profiili - yksityisyyttä menettämättä. Se on siinä - melkein.

Tuon jälkeen tosin tarvitaan pikkuisen mielikuvitusta miten kala saadaan uimaan pyydykseen.

• Hiljaist on

Profiiliani ei käy juuri kukaan edes lukemassa.
        Vastauksia nolla.

• äijäorioaid

Mulla kävijöitä on jonkin verran, toki usein joko sen takia että olen käynyt heidän sivulla ja käyvät vilkaisemassa kuka on vieraillut ja toki kaikki joille olen viestitellyt ovat käytännössä piipahtaneet.. Asiallinen ja kattava profiili saa vastauksen ehkä 10 lähetetyistä viesteistä loput eivät viitsi edes todeta ettei kiinnotsa. Jokunen nainenkin on laittanut avauksen ja pari jopa sellaista joiden kanssa on tullut juteltua enemmänkin.

Eli kyllä kuvan pitää olla poikkeuksellisen miellyttävä jotta naiset ottaisi yhteyttä tai sitten pieni mahku hyvällä muista erottuvilla profiileilla.

Kokeilu ulkomaisen kaverin kuvalla ja luvalla ja mun kirjoittamalla viestillä kyllä antoi lähes 100% vastauksen, kuvia paluupostina ja ehdotuksia treffeille. Eli täydellistä miestä moni neito täältä hakee ja kun baareista on tavallisia tarjolla niin kriteerit tuntuu olevan taivasta hipovan korkealla.

• sinäpä sen sanoit.

Tuo viimeinen lause taitaa olla totuus.
        " ELI TÄYDELLISTÄ MIESTÄ MONI NEITO TÄÄLTÄ HAKEE JA KUN BAAREISTA ON TAVALLISIA
        TARJOLLA NIIN KRITEERIT TUNTUU OLEVAN TAIVASTA HIPOVAN KORKEALLA"

Kyllä naisilla on mielestäni vaatimustaso korkealla, varsinkin koulutus asioissa.

• fitM28
        sinäpä sen sanoit. kirjoitti:

Tuo viimeinen lause taitaa olla totuus.
        " ELI TÄYDELLISTÄ MIESTÄ MONI NEITO TÄÄLTÄ HAKEE JA KUN BAAREISTA ON TAVALLISIA
        TARJOLLA NIIN KRITEERIT TUNTUU OLEVAN TAIVASTA HIPOVAN KORKEALLA"

Kyllä naisilla on mielestäni vaatimustaso korkealla, varsinkin koulutus asioissa.

Muutaman viikon on profiili ollu kuvallisena ja tositarkoituksella. Naiset on vastailleet ja tehneet aloitteita, mutta mitään oikeeta ei oo vielä kohdalle osunut. Yli puolet naisista ei vastaile viesteihin. Noh, tulipahan kokeiltua..

• Jjjaa
        fitM28 kirjoitti:

Muutaman viikon on profiili ollu kuvallisena ja tositarkoituksella. Naiset on vastailleet ja tehneet aloitteita, mutta mitään oikeeta ei oo vielä kohdalle osunut. Yli puolet naisista ei vastaile viesteihin. Noh, tulipahan kokeiltua..

Itse olen pitänyt profiilia vajaa 2 kuukautta ihan normaalisti kuvallisena ilman mitään paketteja.. Katsojia oli eiliseen mennessä n. 60 ja viestejä on tullut reilu 30kpl... Sillä kun nyt vaan on tajuttomasti väliä mitä siinä profiilissa lukee. Ja huomasin että eniten on merkitystä sillä millainen lause on siinä ensimmäisenä mikä näkyy listauksessakin...
        Itse ainakin kun noita selailen, niin itse tulee aukaistua vain ne missä on heti jotain mielenkiintoista esillä.

Keksikää jotain persoonallista mikä varmasti herättää naisen/miehen huomion... =D

• joku..

ja olen kanssa niiltä venäläisnaisilta saanut viestejä, googlekääntäjällä kirjoitettu, ne ovat luultavasti täyttä huijausta, mutta hauskoja käännöksiä kyllä :)

• born to be free

"olen XX-v. savuton, alkoton, liikuntaa harrastava mies. Tykkään urheilusta ja rauhallisista koti-illoista, joskus myös ravintolailloista. Etsin sinua XX-XXv nainen tositarkoituksella."

"Kiltti sinisimmuinen nallekarhu etsii itselleen naista viettämään pimeneviä talvi-iltoja kynttilänvalossa. Olen savuton enkä juo liikaa"

"Tavallinen, uskollinen suomalainen mies etsii ehkä juuri sinue XX-XXv suomalainen nainen. Iällä tai koolla ei niin väliä, kunhan olet rehellinen ja iloinen"

HAH, en itse vastaisi yhteenkään noista viesteistä - niistä mikään ei kerro miehestä juurikaan mitään oleellista. Ja valitettavasti noi on aika yleisesti miesten käyttämiä kuvauksia itsestään.. Miksi mä viitsisin johonkin noin ympäripyöreään reagoida, jos mies ei ole viitsinyt edes seuranhakuilmoitukseen panostaa - tuskin jaksaa sitten muuhunkaan? Tekstiä miehet, siis persoonallista tekstiä. Ettekä te kaikki voi olla täysin savuttomia, alkottomia, kilttejä nallekarhuja (joka muuten kuulostaa tahdottomalta tossukalta kuvauksena eli ei hyvä) vaan osan teistä on pakko olla silloin tällöin sauhuttelevia, kavereiden kanssa baarissa käyviä jne - ettekai te tosissaan luule että joku nainen kuvittelee teidän olevan alkoholisoitunut savupiippu jos jopa totuuden uskallatte kertoa? :) Pistäkää tekstit uusiksi - kyllä jokaiselle varmasti joku vastaa.

Ai niin, se kuvattomuus. Itse kun sinkkuna laitoin ilmoituksen nettiin niin en laittanut kuvaani sinne, koska en halunnut että mahdollisesti joku tuttuni minut sieltä bongaa - koin nettideittailun jotenkin hävettävänä, vaikkei se sitä olekaan. Mutta monen mielestä on. Kuvan olin valmis lähettämään kylläkin meililä.

• Onnellinen_Mies_

Olen 46-vee mies ja kokemukseni täällä Suomi24:n deittipalstalla ja muuallakin ovat olleet
      pelkästään positiivisia, jos jättää huomioimatta jotkut typerät venäläisten ym. ilolintujen massapostitetut
      idioottimaiset viestit. Jos mies deittipalstalla vain jää sinne odottelemaan unelmiensa naisen
      yhtydenottoa, niin odottaa saa vaikka koko loppuelämänsä. Sillä niin se vain on, että kukaan
      ei sinua tule "kotoa" tai ravintolan nurkkapöydästä hakemaan. Itse sinun on itsesi
      markkinoitava ja rohkeasti yhteyttä otettava. Miehet ihan selvästi eivät ole vielä oppineet
      nettiseurustelun vaatimuksia, vaan elävät yhä jollakin lavatanssi- tai discoaikakaudella.
      Ihan turhaa on myös valittaa ettei naisilta vastauksia tule, jos omat viestit ovat parin lauseen mittaisia
      tyyliin "olisin kiinnostunut, laitappa kuvaa tulemaan". Ihan sama on miesten profiileissa. Profiilin
      on erotuttava massasta. Kuinka esimerksi ravintolassa voi herättää naisen mielenkiinnon, jos
      on vain harmaata massaa, kaikkien muiden kaltainen ilman mitään omaa persoonallisuutta? Ihan
      samat lainalaisuudet toimii näillä deittipalstoilla.

Laitoin vain yhden deittipalstan, elämäni ensimmäisen, ja jo kuukauden päästä seurustelin todella
      kauniin, pitkän, vaalean, nuoren ja hoikan naisen kanssa. Myöhemmin vuosien päästä kun erosimme, tulin taas deittipalstalle eikä deittiseurasta, seurustelusta tai mistään muustakaan ole ikinä ollut puutetta, rakkauselämä kukoistaa täällä ja muuallakin todella hyvin. Jos deittipalstalta ei seuraa löydy - tämä muuten koskee niin naisia kuin miehiäkin - kannattaisi katsoa itseään peiliin ja miettiä, mikä on mennyt vikaan, sillä vika ei ole deittipalstalla, jos sitä seuraa ei löydy. Miehenä voin kertoa, että täällä Suomi24:ssä on todella paljon myös naisia, jotka eivät unelmiensa prinssiä löydä, roikkuvat vain täällä vudesta toiseen ja ovat onnettomia, kun kunnollista seuraa ei löydy, pelkkiä seksinvonkaajia vain.

Aikoinaan teini-ikäisenä yökerhoissa tyttöjä jahtaamassa ei seurasta ollut koskaan pulaa, nyt
      aikojen muututtua kaikki unelmieni naiset ovat löytyneet näiltä deittipalstoilta eikä koskaan
      ole tarvinnut kärsiä yksinäisyydestä tai yhteydenottojen puutteesta tai mistään muustakaan puutteesta.

Maailma muuttuu ja ihmisten on muututtava sen mukana, tai sitten elettävä yksinäisyydessä.

Niille naisille, jotka eivät mielestään löydä Suomi24:stä koskaan mitään hyvää miestä, saavat vain yhdentekeviä viestejä tai seksiä haikailevia yhteydenottoja, pieni vinkki: Samat lainalaisuudet pätevät naisiin näillä markkinoilla kuin miehiinkin. Yhdentekevät, harmaaseen massaan uppoavat naisten profiilit katoavat sinne ikuisuuteen: myös naisten on osattava erottua massasta ja osattava markkinoida itseään persoonallisella tavalla. Varmasti naiset saavat täällä paljon yhteydenottoja, mutta kuinka moni niistä yhteydenotoista on todella hyviä? Ei varmasti kovinkaan moni. Vaikka monet naiset ylpeilevät kymmenillä yhteydenotoilla muutaman päivän sisällä ei se tarkoita, että niissä lukemattomissa yhteydenotoissa olisi juuri yhtään oikeasti todella hyvää kirjoitusta. Naiset valittavat näillä markkinoilla sen oikean löytämisen vaikeutta ihan yhtä paljon, kuin miehetkin. Paljon on oppimista niin miehillä kuin naisillakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241