Eli en tiedä miten purkaisin sisäistä vihaani?? On usein niin paha olla,että vaan tärisen ja oksettaa fyysisesti. Puhuminen ei auta,oikeasti tekis mieli vaan huutaa ja pahoinpidellä eräitä, mutta tyydyn lähinnä ryyppäämiseen ja itseni pahoinpitelyyn. En vaan kestä itsäni,en pysty avautumaan muille mistään ja patoan kaiken. Ja nyt kaikki ehdottaa jotain saatanan terapiaa,mutta on kokeiltu ilman hyötyä,lähinnä terapeutti rupeaa etomaan mua ja lopetan koko paskan aina. En tiedä haluisinko oikesti vaan täysin erakoitua ja en vaan myönnä sitä itselleni vai mikä vittu mua riivaa??,saatana kun en vaan kestä ihmisiä/tai lähinnä niiden kusipäisyyttä ja valehtelua!! Vittu jos puhuttais vaan suoraan!,eikä syötettäis aina vaan paskaa joka ei uppoa muhun ainakaan sentilläkään. Tälläkin hetkellä olen suhteessa ihmiseen jonka kanssa on aivan saatanan vaikea olla juuri edellämainitusta syystä,enkä oikeastaan haluais ees nähdä tyyppiä koska se aiheuttaa mulle ihan järkyttävän pahan olon.. Nytkin mietin vaan tulevia päiviä jo edeltä ja haluaisin perua koko näkemisen ja jättää koko tyypin. Mulle aiheuttaa eniten pahaa oloa mitä läheisemmäks ja tärkeämmäks ihminen muuttuu,sitä enemmän satuttaa jos toinen puhuu shittiä.
Odotan vaan sitä että se ees pyytäis anteeks ja sanois asiat kuten ne on. Ei se mua satuta,valehtelu vaan.
Vihan hallinnasta kysymys..
4
314
Vastaukset
- ap--
Ehkä olis itteni kannalta parempi nyt vaan jättää se jätkä,kun ei sen seurasta ainakaan mitään iloa mulle ole. Riipun siinä ainoastaan siitä syystä että se on helppoa seuraa,saatavilla aina tarvitessa. Johtuen aika sairaasta syystä,mutta kuitenkin :D
- makwedsu
mulla oli samallaista joskus, ja se meni siihen pisteeseen että tuli black-outteja varsinkin ryypätessä ja hakkasin ilman syytä esim. jonkun kaverin. enkä sen jälkeen tuntenut minkäänlaista häpeää tai muuta tunteita. tämän aikana menetin tyttöystävän jota oikeasti rakastin koko sydämmestä, mutta olin niin vainoharhainen ja vihainen (ilman syytä) että petin häntä ja tein muuta paskaa. olin niin vihainen että huudatin koko maailmalle vitut... seurauksena että maailma huudatti takasin ja ongelmia on nyt x50 enemmän. niin mielenterveydestä kuin muuallakin.
patoutunut viha lisää myös sydänriskii. en tiiä mitä sun kannattais tehä kun en itsekkään älynnyt tehdä, mutta jos jatkat tuota nii ei hyvää seuraa. opi kuuntelemaan muita ja opettele näkemään toiset persoonat hienoina tjs.
-
Sanot: "Eli en tiedä miten purkaisin sisäistä vihaani??"
Jos vihasta yrittää päästä eroon purkamalla sitä, joutuu loppumattomaan kierteeseen.
Pahaa voidaan parantaa vain hyvällä. Eihän tultakaan sammuteta tulella vaan vedellä.
Hyvän(rakkauden) vastustaminen on ihmisen perusongelma, et ole poikkeus.
Totuus on hyvä asia, olet oikeassa, aloita itse toden puhuminen.- j.o.k.u.
Olisin voinut kirjoittaa jotain samankaltaista joskus teininä...
En tiedä, erakoidu jos siltä tuntuu, ainakin saat aikaa ajatella...
Vihassa kieriminen vain ajanmyötä tappaa ne viimeisetkin tunteet, iskee välinpitämättömyys, etkä oikeasti osaa enää vihata ketään/mitään.
Ainakaan et enää tiedosta sitä. Sekään tuskin on hyvä juttu, kun mikään ei edes vituta. Silloin sitä vihaa alkaa vasta kaipaamaankin...Trust me.
Ehkä sitä terapiaa kannattaisi kaikesta huolimatta kokeilla. Olla siellä vaikka hammasta purren, raivota vaikka sille terapeutille. Tai hankit vaikka nyrkkeilysäkin. :D Jospa se siitä...
Toiset ihmiset vain syntyvät kultalusikka suussa, toiset rautakanki perseessä...Luonnonlaki, mikä tulee oppia vain hyväksymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144