Jos joku sattuu kaipaamaan hieman saarnausta näin joulun alla, niin tuolta löytyy:
http://www.saarna.net/
Saarnoja
7
133
Vastaukset
- vain_ihminen
Harmi ettei tuolla ole ev.lut.kirkon pappien saarnoja lainkaan... voisi selkeämmin "vertailla" näkemyseroja ja yhtäläisyyksiä näiden vapaiden suuntien ja ev.lut.kirkon painotusten välillä.
Onko luterilaisilla seurakunnilla vastaavaa palvelua?- tavanen
mm Urho Muromaa löytyi. :)
Kiitos huomioista :)
Tarkoitus on tuoda tännekin pieniä "saarnoja" ihan lähiaikoina
pappi Sonja- kukksiaa
http://antturi.blogspot.com/
Tuolta löytyy ja pääset kommentoimaan, mutta hellaritausta, ja taitaa olla Juha Antturin veli.
- kenkri
Kiva, että tännekin on tulossa pieniä "saarnoja".
Espoon seurakuntien papit kirjoittavat vuoden ajan sunnuntain teksteistä sivustolla www.tuhattulkintaa.fiKiva nimi palvelulla. :) Jos jo espoolaisilla papeilla on tuhat tulkintaa Muuttumattomasta Totuudesta®, niin paljonkohan niitä mahtaa olla espoolaisilla uskovilla, Suomen ev.lut. kirkolla, koko maailman luterilaisilla, kaikilla kristityillä?
- vain_ihminen
Aatami9 kirjoitti:
Kiva nimi palvelulla. :) Jos jo espoolaisilla papeilla on tuhat tulkintaa Muuttumattomasta Totuudesta®, niin paljonkohan niitä mahtaa olla espoolaisilla uskovilla, Suomen ev.lut. kirkolla, koko maailman luterilaisilla, kaikilla kristityillä?
Vähintäänkin yhtä monta kuin on kristittyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329