Elämä on kuin silkkiä vaan

koti-kiusattu

Tuli mieleen kun kuuntelin viiltävän kirskuvaa narinaa kantapään alta kun jalka murskasi viattomia lumikiteitä.
Ällistelin mustalle pakkastaivaalle ja tähti lensi oikein komeesti ja toi kipale pamahti mieleen koitin kattella koneelta sen alkuperää mut en löytäny.
Nyt olis kilteillä ihmisillä tilaisuus antaa tietoa jos sitä sattuu olemaan.
Samalla voisitte kertoa onko jossain paikka missä noi vanhat laulut olis jonkinlaisessa järjestyksessä.

15

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen narinoita kuu
      • Mutta kun se on vanhempaa tuotantoa ainakin mun tietääkseni,sanatkin osaan melkein kaik ulkoa mut histori kiinostais

• s_a
      • Ja nythän mä vasta hokasin että olihan se vanha esityskin siellä ihan laulettuna.
        Kaikki tulee vähän hitaalla mun päähän, niinkuin tää koko systeemi tällä sivustolla pyörittää vaan palloaan koko ajan.

• tulisilla kirjoitti:

Ja nythän mä vasta hokasin että olihan se vanha esityskin siellä ihan laulettuna.
        Kaikki tulee vähän hitaalla mun päähän, niinkuin tää koko systeemi tällä sivustolla pyörittää vaan palloaan koko ajan.

Kiitti kaikille jotka näkivät vaivaa.
        Olen kuunnellut tätä veivattavasta gramofonista lapsena

• Pirre*

se lauloi sitä, suomalainen siirtolainen ameriikassa.

• Päivämääräst huolimatta ihan normipäivä.
        Ens töihin ja sit sairaalaan siin ne juhlat olikin.
        Täs vaan orottelen koska kriisi iskee.
        Jos oikein ahistaa niin mä verän kans hunajaa nahkaan,ollaan molemmat sit makean näkösii

• Missä muruseni on?
        koti-kiusattu kirjoitti:

Päivämääräst huolimatta ihan normipäivä.
        Jos oikein ahistaa niin mä verän kans hunajaa nahkaan,ollaan molemmat sit makean näkösii

Katso taivaalle, koska tietävät ovat sanoneet, että juuri tänä yönä voit nähdä varmimmin tähdenlennon.

Laulele sitten Jenni Vartiaisen laulua, "Missä on murusein" ja toivo sitten mitä vain.

Harmi, että minun taivaani on pilvienpeitossa, mutta niin on mielenikin.

Onko Sinun vaikea olla? Mikä Sinua ahdistaa?

• Missä muruseni on? kirjoitti:

Katso taivaalle, koska tietävät ovat sanoneet, että juuri tänä yönä voit nähdä varmimmin tähdenlennon.

Laulele sitten Jenni Vartiaisen laulua, "Missä on murusein" ja toivo sitten mitä vain.

Harmi, että minun taivaani on pilvienpeitossa, mutta niin on mielenikin.

Onko Sinun vaikea olla? Mikä Sinua ahdistaa?

niin vastaan.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Päivämääräst huolimatta ihan normipäivä.

itsesi näköiset olivat sitten. Ja ei kun täydellä höyryllä eteenpäin kohti uusia seikkailuja.

Mä sulle jo toisaalla kirjoitinkin, että älä odota sitä kriisiä, kyllä se meidät löytää, kun
        on tilanne päällä. Yritetään pärjätä näiden normiharmien kanssa.

Laita vaan sinäkin hunajaa, ollaan makeita, mutta ei imeliä. :)

• 3+7
        koti-kiusattu kirjoitti:

niin vastaan.

Joku ´vetää välistä´ , matkijalla lienee hupia tälläinenkin?

• k/k
        3+7 kirjoitti:

Joku ´vetää välistä´ , matkijalla lienee hupia tälläinenkin?

Suomalaiset on yrittäjä kansaa, mulle on se ja sama kuka kysyy mut kuhan kysyy jollain tunnettavalla nikillä.
        Tää on juttelu palsta ja siks m' tänne kirjoitan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe