Tuli mieleen kun kuuntelin viiltävän kirskuvaa narinaa kantapään alta kun jalka murskasi viattomia lumikiteitä.
Ällistelin mustalle pakkastaivaalle ja tähti lensi oikein komeesti ja toi kipale pamahti mieleen koitin kattella koneelta sen alkuperää mut en löytäny.
Nyt olis kilteillä ihmisillä tilaisuus antaa tietoa jos sitä sattuu olemaan.
Samalla voisitte kertoa onko jossain paikka missä noi vanhat laulut olis jonkinlaisessa järjestyksessä.
Elämä on kuin silkkiä vaan
15
393
Vastaukset
- toinen narinoita kuu
on Nummisen mielestä kuin silkkiä:
http://www.youtube.com/watch?v=Q7byveGOgUQ&feature=relatedMutta kun se on vanhempaa tuotantoa ainakin mun tietääkseni,sanatkin osaan melkein kaik ulkoa mut histori kiinostais
- s_a
Maailma se on kuin silkkiä vaan, ja sen levyttäneet.
Mitä järjestystä tarkoitat?
http://aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Maailma se on kuin silkki%E4 vaan Löysin tälläisen tiedon.
Mutta lauluina kaikkialla vaan toi M.A:n esitys.
http://www.doria.fi/handle/10024/29572Ja nythän mä vasta hokasin että olihan se vanha esityskin siellä ihan laulettuna.
Kaikki tulee vähän hitaalla mun päähän, niinkuin tää koko systeemi tällä sivustolla pyörittää vaan palloaan koko ajan.tulisilla kirjoitti:
Ja nythän mä vasta hokasin että olihan se vanha esityskin siellä ihan laulettuna.
Kaikki tulee vähän hitaalla mun päähän, niinkuin tää koko systeemi tällä sivustolla pyörittää vaan palloaan koko ajan.Kiitti kaikille jotka näkivät vaivaa.
Olen kuunnellut tätä veivattavasta gramofonista lapsena
- Pirre*
se lauloi sitä, suomalainen siirtolainen ameriikassa.
mutta jostakin syystä halusin laittaa sen soimaan :)
http://www.youtube.com/watch?v=X7OIZ6g1RLkPäivämääräst huolimatta ihan normipäivä.
Ens töihin ja sit sairaalaan siin ne juhlat olikin.
Täs vaan orottelen koska kriisi iskee.
Jos oikein ahistaa niin mä verän kans hunajaa nahkaan,ollaan molemmat sit makean näkösii- Missä muruseni on?
koti-kiusattu kirjoitti:
Päivämääräst huolimatta ihan normipäivä.
Jos oikein ahistaa niin mä verän kans hunajaa nahkaan,ollaan molemmat sit makean näkösiiKatso taivaalle, koska tietävät ovat sanoneet, että juuri tänä yönä voit nähdä varmimmin tähdenlennon.
Laulele sitten Jenni Vartiaisen laulua, "Missä on murusein" ja toivo sitten mitä vain.
Harmi, että minun taivaani on pilvienpeitossa, mutta niin on mielenikin.
Onko Sinun vaikea olla? Mikä Sinua ahdistaa? Missä muruseni on? kirjoitti:
Katso taivaalle, koska tietävät ovat sanoneet, että juuri tänä yönä voit nähdä varmimmin tähdenlennon.
Laulele sitten Jenni Vartiaisen laulua, "Missä on murusein" ja toivo sitten mitä vain.
Harmi, että minun taivaani on pilvienpeitossa, mutta niin on mielenikin.
Onko Sinun vaikea olla? Mikä Sinua ahdistaa?niin vastaan.
koti-kiusattu kirjoitti:
Päivämääräst huolimatta ihan normipäivä.
Jos oikein ahistaa niin mä verän kans hunajaa nahkaan,ollaan molemmat sit makean näkösiiitsesi näköiset olivat sitten. Ja ei kun täydellä höyryllä eteenpäin kohti uusia seikkailuja.
Mä sulle jo toisaalla kirjoitinkin, että älä odota sitä kriisiä, kyllä se meidät löytää, kun
on tilanne päällä. Yritetään pärjätä näiden normiharmien kanssa.
Laita vaan sinäkin hunajaa, ollaan makeita, mutta ei imeliä. :)- 3+7
koti-kiusattu kirjoitti:
niin vastaan.
Joku ´vetää välistä´ , matkijalla lienee hupia tälläinenkin?
- k/k
3+7 kirjoitti:
Joku ´vetää välistä´ , matkijalla lienee hupia tälläinenkin?
Suomalaiset on yrittäjä kansaa, mulle on se ja sama kuka kysyy mut kuhan kysyy jollain tunnettavalla nikillä.
Tää on juttelu palsta ja siks m' tänne kirjoitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431