Elikkäs,mitenkäs miehenne osoittaa tukeaan teille raskaana oleville?
Ihan noin niiku ilman"muistuttamista"..
Miehen tuki raskaudessa..
7
608
Vastaukset
- luullpi
poissa 24/7.
- rv 19
Mä olen suorastaan ihmettynyt kuinka paljon mieheni huomioi mua tällä hetkellä ihan arjen pikku asioissa. On yhtäkkiä ruennut pyykkäämään enemmän ja siivoaa vapaaehtoisesti tarkoittaen siis ilman pyytämistä ja hassuinta on että hänen on saatava tehdä mulle joku ilta iltapala! :D
Kyllä se mieskin näemmä muuttuu raskauden myötä - :)<3
mies kattoo jo mitä kannan (viikkoja 24). Muuttohommia tässä on tehty ja hyvä, että mitään saan kantaa vaan itse kantaa yksin hampaat irvessä kaiken vaikka voisin nyt jotain hieman painavampaa pienen matkan kantaa...
Huolehtii, että en rehki töissä tai tee muuten liikaa mitään. Ulkoiluttaa koiraa ja on ihana ja huomaavainen :) On se kyllä normaalistikin tuommoinen, mutta eipä ole raskaus muuttanut miestä kuin huolehtivaisempaan suuntaan. - ---------------
mies on ollut huomaavainen jo ennen raskauksianikin. tekee ruokaa, siivoo ja leikkii lapsemme kanssa yms. ja käskemättä. ja nyt toinen tulossa....
- 21+6
Mies halailee, silittelee ja ottaa huomioon enemmän kuin ennen. Hän lähtee kyllä töihin jo kuudelta aamulla ja tulee kotiin seitsemän jälkeen illalla eli on paljon poissa arkena, mutta viikonloppuisin hellittelee. Saisin varmasti tahtoni läpi kaikissa asioissa mitä vaan keksisin haluta.. onneksi en ole ahne vaan koen, että minulla on kaikki mitä tarvitsen.
Välillä käyttäytyy vähän hassustikin ja ylisuojelevasti. Yhtenä aamuna lähtiessäni koiraa ulkoiluttamaan (yöllä oli satanut n. 5 cm lunta), niin huolestui minun talvikengistäni kun ne eivät suojaa nilkkojani lumelta kunnolla (-> saan vielä flunssan siitä hyvästä) ja vaati minua hankkimaan paremmat koiran ulkoilutuskengät.. kyseiset kengät olleet minulla jo kolme talvea käytössä eikä aikaisemmin ole asiasta sanonut, vaikka umpihangessa olen kengillä mennyt. =D
Samoin saunassa käydessä varoittaa, etten liukastuisi kaakelilattialle astuessani.. hehee.. sama kuin sanoisi, että varo kun kiuas on kuuma.. ei kai??
Vierailuilla käydessä ennakkoon kyselee onko flunssia tms. kyläpaikassa ja jos on, niin ei haluaisi mennä. Syksyllä meidän olisi pitänyt käydä mieheni veljen perheessä ihan pakon vuoksikin (oli pari tärkeää sovittua juttua), mutta mieheni kieltäytyi ehdottomasti kun heidän lapsillaan oli yhden kuukauden aikana vesi- ja enterorokkoa kuten myös maha-tautia. Ei halunnut mennä edes yksin, ettei olisi tuonut minulle tullessaan tauteja..
Mies on vähän kuin susi-isä, joka luolan suulla vartio ympäristöä ettei mitään pahaa voisi sattua rakkaimmille... =)
Minä olen taas menossa enemmän kun vielä voin ja nautin työstäni.. maaliskuussa pitäisi jäädä äippälomalle. Hassua, ettei mieheni ole vielä hoksannut sitä, että meillä töissä on koko syksyn ollut flunssa ja mahatautikierre.. minuun ei ole vielä tarttunut (onneksi)..- rynw7m
mies on huomioinut minut aina, ei mitenkään VAIN raskausaikana. Raskausaikana kyllä kantaa tavaroita enemmän (ei antaisi minun kantaa mitään nyt :D) Tyhjentää kissojen hiekkalaatikon, antaa aikaa enempi lepäämiseen kun olen väsyneempi kuin normaalisti (kotona enemmänkin lapsia), hieroo päivittäin (hieroo ilman raskauttakin) jne..
- samamie
rynw7m kirjoitti:
mies on huomioinut minut aina, ei mitenkään VAIN raskausaikana. Raskausaikana kyllä kantaa tavaroita enemmän (ei antaisi minun kantaa mitään nyt :D) Tyhjentää kissojen hiekkalaatikon, antaa aikaa enempi lepäämiseen kun olen väsyneempi kuin normaalisti (kotona enemmänkin lapsia), hieroo päivittäin (hieroo ilman raskauttakin) jne..
Kuulostaapa hyvältä! Koska minusta ainakin(ekaa odotan)on tosi ihanaa ja tärkeää kun mies ottaa huomioon minut ehkä enemmän kun ennen.. tosi usein hieroo selkää illalla samalla kun lukee kirjaa ja mie nukahan aina siihen.. se on parasta!(koska selkä tuntuu olevan aina jjumissa)ja joskus muutenkin.. Mut muuten en oo sillai huomannu enempää mitään paapomisia..mitä nyt ruokakassit kantaa kaupasta ja tekee joskus ruokaa imuroi(tehny ennenkin) mut ainahan sitä toivois jotain pienie huomion osoituksia( kuten jollakin ed.vastaajista mies tekee iltapalat!:) mut en tahtos kinutakaan mitään..vaan suitä arvostaa nii paljo enemmän, jos mies hoksaa tehä ite:D
Mut mukavaa joulunodottelua kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854