10 vuotta suhdetta takana, pelkkää seksiä kahvilla tai ilman.
seuraava suhde, kihloihin, jonka jälkeen jatkuvaa rahoitusta ja tottakai seksiä...!
mistähän löytyisi mies joka pärjäisi omillaan, jolle riittäisi pelkkä välittäminen ja rakkaus !
En ole ruma, enkä ilkeä. tulen toimeen omillani,muttabse jokin puuttuu ?
leski 55
missä kasvaa suomalaisia tavallisia miehiä ?
48
499
Vastaukset
- xxxyyy
Jaa. Mitä muuta kuin seksiä harrastat? Jos aloitat sillä kuten tässä ensi viestissäsi, asia ei varmasti mihinkään muuhun etene.
Pelkkää Itseäsi on sivullisen vaikea rakastaa, pitää olla vähän parempia kiinnekohtia persoonallisuuteesi, varsinkin kun se rakkaus on sen verran latautunut sana ettei sillä ihan mitä hyvänsä kottaraisia aleta ampumaan.
Se että on tavallinen mies tai nainen ei tarkoita että pitäisi olla persoonaton, se ei ole tavallista. - Firefox 58
Enpä tiedä, ei kai missään. Kaikissa on jotain vikaa vikaa...niin varmaan sinussakin. Sen sielunkumppanin löytäminen on tosi vaikeaa ja olenkin nostanut käteni pystyyn. Oma tupa oma lupa se on paras neuvoni ja itse olen vielä nuorempi kuin sinä.
Jos se nyt sattuisi jostakin marketin kassajonosta löytymään niin voisihan tuota harkita:) mutta älä välitä, niin olen minäkin. Flaksissa ei ole ollut ongelmia, mutta valinnoissa on.
Älä heitä rukkasia naulaan sinulla on vielä aikaa. Itse löysin vanhempana itseäni vanhemman hyvän ulkomaalaisen miehen. Älä rajoita etsintääsi suomalaisiin taviksii ; )
- Teemuna
Älä sinä aisa-eliisa huoli. Kyllä niitä tavallisia miehiä elämän kinttupoluilla riittää, mutta joka kuuseen kurkottaa niin ... miten se nyt olikaan.
siinä sulle hyvä mies.:-XD
- Teemuna
Mitä toi äksdee perässä tarkoitti ?
Skodattavissa kait me kaikki ollaan. Skodaajan omista ominaisuuksista lienee skodaamisen onnistuminen kiini.
Melko varmaan, tai ainakin olettaisin, että Teo on helpommin skodattavissa kun minä. Teemuna kirjoitti:
Mitä toi äksdee perässä tarkoitti ?
Skodattavissa kait me kaikki ollaan. Skodaajan omista ominaisuuksista lienee skodaamisen onnistuminen kiini.
Melko varmaan, tai ainakin olettaisin, että Teo on helpommin skodattavissa kun minä.Voi olla, kun en sinua tunne, mutta se XD oli piiiiiitkä nauru.:-XD
- "tavattomat"
osaa arvata,että B-luokan porukkaa on suurin osa yli 50v vapaista miehistä.Vaikeaa niistä on enää löytää ns."tavallista".
- Teemuna
Mä ainakin olen mieluusti C-luokassa ja tavattomattomien saavuttamattomissa.
- laatuluokka
Teemuna kirjoitti:
Mä ainakin olen mieluusti C-luokassa ja tavattomattomien saavuttamattomissa.
ei kukaan ole edes etsimässä.
Vaatimuksilla on täytetty usein tämän ikäluokan tie.
Liikaa seksiä, liian vähän seksiä.
Liian lihava, liian laiha.
Kalju, karvainen.
Tavallinen, epätavallinen.
Jne, etc.
Jooh, löytyyhän noita syitä.
Nyt on hyvä olla yksin kun töitä saa taas painaa urakalla.
Mistähän mie löytäisin miehen jonka vois aina laittaa komeroon kun haluan yksinäisyyttä, ja seuran puutteessa ottaisin esiin. (Huumoria)))))- meisrtj
Tule mun kamux , pelkkä seksi riittää.
- xxxyyy
No kai niitä eskorttipalveluita ja bordelleja tulee aikanaan molemmille sukupuolille, jos noin itsekeskeiseksi ja välineellistäväksi ihmissuhteet lopulta kutistuvat.
meisrtj kirjoitti:
Tule mun kamux , pelkkä seksi riittää.
Menetkös sitten komeroon odottamaan seuraavaa kertaa DDDD
Mulle ei pelkkä seksi riitä, mutta ilmankaan sitä ei suhde ole oikea.
Kaikkea silleen sopivasti.xxxyyy kirjoitti:
No kai niitä eskorttipalveluita ja bordelleja tulee aikanaan molemmille sukupuolille, jos noin itsekeskeiseksi ja välineellistäväksi ihmissuhteet lopulta kutistuvat.
Niin jos, hyvä kun huomasit että oli huumorilla kirjoitettu se :))
- Heikunkeikku
Olis aika makeeta, jos Joka kaapis olis yks mies.
Vasemmanpuolimmaisessa olis semmonen yökyöpelisorttinen, joka jaksais valvoa aamuun asti,
sikäli mikäli meikäläinen haluais.
Oikeanpuolimmaisessa olis kylttyyrityyppi. Jonka kanssa voisi tallustella konsertteihin, teatteriin ja sen semmosiin. Hän olisi myös halukas keskustelemaan syvällisiä, muttei syvältä olevia asioita.
Yläkaapis köllis hulvattoman hauska huumorivekko, nimeltään Veikko, joka pistäs vähäkö huulet nauruun.
Alakerran kapis olis lenkkikaveri, joka myös halukkaasti tahtoisi pelailla vaikkapa sulkapalloa.
Niin ja pelikorteilla, joo ja shakkia.
Eteisen kaapissa seisoisi metsämies, jaloon kumisaappaat ja retkivarusteet repussa valmiina.
Makuuhuoneessa olisi kolme kaappia ja jokaisessa olis omanlaisensa tyyppi ojennuksessa. Tarkoitan ryhdikkäästi seisomassa ja innokkaina jos johonkin.
Voi hitsien hitsi. Tuli täs vaan mieleen, että kun rupesin tolleen asioita funtsimaan, niin APUA, multa loppuu kaapit kesken. No joo, toisaaltaan, voishan sitä ostaa irtokaappeja. - Teemuna
Kävisikö näin. Mies saapuu sovittuna aikana, tuoden pieniä tuliaisia, kukkia ainakin. Yhdessä kävisitte pienellä kävelylenkillä jonka aikana vaihtaisitte päällimmäisiä kuulumisia. Tämän jälkeen mies ryhtyisi valmistamaan päivällistä/illallista. Sinä kattaisit kauniisti pöydän ja aloittaisitte sitten yhdessä kiireettömän, nautinnollisen ruokailun. Illansuussa viettäisitte yhdessä laatuaikaa ja suunnittelisitte vaikka pidennetyn viikonlopun matkaa johonkin euroopan kulttuurikaupungeista. Kunnioittaisitte toistenne näkemyksiä ja loisitte illan jatkuessa rakentavan ja mielenkiintoisen ilmapiirin keskusteluillenne. Kävisitte hyväntuulisina ja mielet rentoina levolle ja kuuntelisitte kehojenne aistimuksia, vastaten niihin mieltymystenne mukaan. Ehkä viettäisitte samalla yhdessä toisenkin päivän, seuraavan tapaamisen ollessa ehkä parin viikon päässä.
- mamalainen
Heikunkeikku kirjoitti:
Vasemmanpuolimmaisessa olis semmonen yökyöpelisorttinen, joka jaksais valvoa aamuun asti,
Oikeanpuolimmaisessa olis kylttyyrityyppi. Jonka kanssa voisi tallustella konsertteihin, teatteriin ja sen semmosiin. Hän olisi myös halukas keskustelemaan syvällisiä, muttei syvältä olevia asioita.
Yläkaapis köllis hulvattoman hauska huumorivekko, nimeltään Veikko, joka pistäs vähäkö huulet nauruun.
Alakerran kapis olis lenkkikaveri, joka myös halukkaasti tahtoisi pelailla vaikkapa sulkapalloa.
Eteisen kaapissa seisoisi metsämies, jaloon kumisaappaat ja retkivarusteet repussa valmiina.
Makuuhuoneessa olisi kolme kaappia ja jokaisessa olis omanlaisensa tyyppi ojennuksessa. Tarkoitan ryhdikkäästi seisomassa ja innokkaina jos johonkin.
Voi hitsien hitsi. Tuli täs vaan mieleen, että kun rupesin tolleen asioita funtsimaan, niin APUA, multa loppuu kaapit kesken. No joo, toisaaltaan, voishan sitä ostaa irtokaappeja.tämä tyttl ei uskaltaisi nukkua jos joka kaapissa olis jonkun sortin mies, pelkäisin et muuttuisivat luurangoiks tai ryhtysivät tappeluksiin jos sattuisivat hiippailemaan helpotukseen tai jääkaapille yhtäaikaa, sattumalta.
- xxxyyy
tulisilla kirjoitti:
Niin jos, hyvä kun huomasit että oli huumorilla kirjoitettu se :))
Niin, valitettavasti monet suhtautuvat ihmisiin aivan vakavissaankin noin. Se on näiden yhteensopivuusongelmien perimmäinen syy ja näkyy vielä paljon selvemmin esimerkiksi työmarkkinoilla, keskustelussa sosiaaliturvasta, maahanmuutosta jne.
Heikunkeikku kirjoitti:
Voi hitsien hitsi. Tuli täs vaan mieleen, että kun rupesin tolleen asioita funtsimaan, niin APUA, multa loppuu kaapit kesken. No joo, toisaaltaan, voishan sitä ostaa irtokaappeja.Hyvä Heikku, oivalsit jutun jujun.
Ei kaikkee tarvii ottaa niin ryppyotsaisesti.
Ja haaveileehan miehetkin haaremeista, niissähän on juuri yleensä naisia moneen menoon.Teemuna kirjoitti:
Kävisikö näin. Mies saapuu sovittuna aikana, tuoden pieniä tuliaisia, kukkia ainakin. Yhdessä kävisitte pienellä kävelylenkillä jonka aikana vaihtaisitte päällimmäisiä kuulumisia. Tämän jälkeen mies ryhtyisi valmistamaan päivällistä/illallista. Sinä kattaisit kauniisti pöydän ja aloittaisitte sitten yhdessä kiireettömän, nautinnollisen ruokailun. Illansuussa viettäisitte yhdessä laatuaikaa ja suunnittelisitte vaikka pidennetyn viikonlopun matkaa johonkin euroopan kulttuurikaupungeista. Kunnioittaisitte toistenne näkemyksiä ja loisitte illan jatkuessa rakentavan ja mielenkiintoisen ilmapiirin keskusteluillenne. Kävisitte hyväntuulisina ja mielet rentoina levolle ja kuuntelisitte kehojenne aistimuksia, vastaten niihin mieltymystenne mukaan. Ehkä viettäisitte samalla yhdessä toisenkin päivän, seuraavan tapaamisen ollessa ehkä parin viikon päässä.
Siis toihan olis just ihanne, mutta olen huomannut ettei kovin helposti mun kohdalla toteutuva.
Jostain syystä vedän puoleeni miehiä jotka haluaa olla kiinni koko ajan.
Se on rasittavaa koska olen todella ihminen joka kaipaa yksinäisyyttä, varsinkin työpäivän jälkeen en jaksaisi kuunnella enkä selittää mitään.
Mutta odotellaan, kun miehen näppiksistä löytyi noin sopivaa kirjoitusta niin ehkä teitä onkin olemassa :))- Heikunkeikku
mamalainen kirjoitti:
tämä tyttl ei uskaltaisi nukkua jos joka kaapissa olis jonkun sortin mies, pelkäisin et muuttuisivat luurangoiks tai ryhtysivät tappeluksiin jos sattuisivat hiippailemaan helpotukseen tai jääkaapille yhtäaikaa, sattumalta.
No kyllä minäkin täällä aloin fundeeraamaan, että josko pötkäytin liian aikasin kommentin, ennen perusteellista tuumimista. Niitä lisäkaappeja tulis vaan sen verran paljon, että täs olis edessä isomman asunnon hankinta, ja sitten pitäis olla vielä lisä-lisä-kaappeja siivoojamiehiä varten.
Tuota jääkaappiasiaa en tullut edes aatelleeksi, saati sitten pissumisia. Tokko ilikiäis ehdottaa semmosta Sorsaa vai mikä lie "hänellä" nimi, jonne tökätään "hänet". Jotenkin noin tässä mietiskelen.
Yksi kokonainen pakkaus miestä, jossa olisi nämä kaikki mainitsemani ja mainitsemattomat asiat yhdessä klimpissä, niin tokihan se olisi noin tilan kannalta katsottuna järkevämpi ratkaisu.
Tarvitsenhan minä nyt sentäs kaappeja vaatteita vartenkin ja muita tilpehöörejä varten.
Pulmallinen tilanne. xxxyyy kirjoitti:
Niin, valitettavasti monet suhtautuvat ihmisiin aivan vakavissaankin noin. Se on näiden yhteensopivuusongelmien perimmäinen syy ja näkyy vielä paljon selvemmin esimerkiksi työmarkkinoilla, keskustelussa sosiaaliturvasta, maahanmuutosta jne.
On totta että oikeasti ihmisiä lokeroidaan.
Onhan se näkynyt tälläkin palstalla, niihin ketjuihin en viitsi ottaa osaa koska yleensä ne on sellaisiä eipäs juupas keskusteluja jotka ei etene mihinkään suuntaan.
Joskus olen mielipiteeni sanonut, useimmiten olen niissä hiljaa.
Mutta tähän ketjuun kirjoitin kyllä huumorilla.
Se että olen sinkku johtuu kait siitäkin että olen lapsesta asti ollut itsekseni hyvin paljon ja tämä on minulle ihan luonnollinen olotila.
Kun yhden liiton on läpikäynyt ja se ei onnistunut on kait tullut varovaiseksi.- Heikunkeikku
tulisilla kirjoitti:
Hyvä Heikku, oivalsit jutun jujun.
Ei kaikkee tarvii ottaa niin ryppyotsaisesti.
Ja haaveileehan miehetkin haaremeista, niissähän on juuri yleensä naisia moneen menoon.Mitä-mitä-mitä-mitä, minkä heevetin jujun??? Häh???
Minä vastasin ihan tosi-tosi tosia, sillä suurella totisuudella,
hartaalla vakavuudella, jona vastaan Aina ollessani palstalla.
He-HEH-HehehhHheee-heh heheeheHEhhhHHHHHe-HEEEEEEE x 30 potensiin kymmenen, jos yks on 15 minsaa. Pitkästi Hehheheetä.:) - xxxyyy
tulisilla kirjoitti:
On totta että oikeasti ihmisiä lokeroidaan.
Onhan se näkynyt tälläkin palstalla, niihin ketjuihin en viitsi ottaa osaa koska yleensä ne on sellaisiä eipäs juupas keskusteluja jotka ei etene mihinkään suuntaan.
Joskus olen mielipiteeni sanonut, useimmiten olen niissä hiljaa.
Mutta tähän ketjuun kirjoitin kyllä huumorilla.
Se että olen sinkku johtuu kait siitäkin että olen lapsesta asti ollut itsekseni hyvin paljon ja tämä on minulle ihan luonnollinen olotila.
Kun yhden liiton on läpikäynyt ja se ei onnistunut on kait tullut varovaiseksi.Juu. Samanlainen ihminen minäkin, yksinolo on erittäin tärkeää. ja kun seuralaiseksi tulee toinen samanlainen, ongelma syntyy välittömästi kun se toinen itsellinen yksinolija kaipaakin joskus sitä seuraa hankalaan aikaan ja erehtyy sille sanomaan että nyt just on muuta tekemistä, nyt ei ehdi tai nyt ei jaksa. Sen jälkeen saa olla rauhassa pitkään, ihan niin pitkään kunnes taas jaksaa etsiä muuta seuraa.
Itsekseen eläminen on paljon vaivattomampaa ja ennen kaikkea rauhallisempaa. Heikunkeikku kirjoitti:
Voi hitsien hitsi. Tuli täs vaan mieleen, että kun rupesin tolleen asioita funtsimaan, niin APUA, multa loppuu kaapit kesken. No joo, toisaaltaan, voishan sitä ostaa irtokaappeja.vihdoinkin olet huomannut minut. Tarvitset vain yhden kaapin, sillä täytän kaikki nuo kriteerit. Odotan sinua Heikku..........tule jo:-XXXXXXXDDDDDDDDD
- mamalainen
Heikunkeikku kirjoitti:
No kyllä minäkin täällä aloin fundeeraamaan, että josko pötkäytin liian aikasin kommentin, ennen perusteellista tuumimista. Niitä lisäkaappeja tulis vaan sen verran paljon, että täs olis edessä isomman asunnon hankinta, ja sitten pitäis olla vielä lisä-lisä-kaappeja siivoojamiehiä varten.
Tuota jääkaappiasiaa en tullut edes aatelleeksi, saati sitten pissumisia. Tokko ilikiäis ehdottaa semmosta Sorsaa vai mikä lie "hänellä" nimi, jonne tökätään "hänet". Jotenkin noin tässä mietiskelen.
Yksi kokonainen pakkaus miestä, jossa olisi nämä kaikki mainitsemani ja mainitsemattomat asiat yhdessä klimpissä, niin tokihan se olisi noin tilan kannalta katsottuna järkevämpi ratkaisu.
Tarvitsenhan minä nyt sentäs kaappeja vaatteita vartenkin ja muita tilpehöörejä varten.
Pulmallinen tilanne.sitä ajatella sellaista Lumikki ja Seitsemänkääpiötä systeemiä niin, että ulkoistaisi piha-aittoihin tai huvimajaan nämä ulkoisten tarpeiden tyydyttäjämiehet ja vintille henkisenpuolen edustajat ja kellariin bodarimiehet ja sit se rinssikuningas jos sattuis saapumaan uppouudella jeepillään, niin vois huoletta asettautua kodiks ja tuvalla olisi uskolliset vartijat, jos sattuis mieli tehdä vaikka retki maailmanympäri tai käydä katsastamassa metropoleja pitempäänkin viipyen ;-)
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
vihdoinkin olet huomannut minut. Tarvitset vain yhden kaapin, sillä täytän kaikki nuo kriteerit. Odotan sinua Heikku..........tule jo:-XXXXXXXDDDDDDDDD
Mut mulla on vielä muutamia pikku asioita, joita en tullut maininneeksi, kun kaapit loppuivat kesken.
Jos sinussa on nuo kaikki, niin tartteeko sitten isoompaa kappia. Semmosta kaksovista, mahtuuuko ihteytesi sinne kaikkineen päivineen? Koko rypäskä. Ja rypäskällä nyt tarkoitin sinua itseäsi:)
Jummalavita? Onks se joku vitamiini? heh - Heikunkeikku
mamalainen kirjoitti:
sitä ajatella sellaista Lumikki ja Seitsemänkääpiötä systeemiä niin, että ulkoistaisi piha-aittoihin tai huvimajaan nämä ulkoisten tarpeiden tyydyttäjämiehet ja vintille henkisenpuolen edustajat ja kellariin bodarimiehet ja sit se rinssikuningas jos sattuis saapumaan uppouudella jeepillään, niin vois huoletta asettautua kodiks ja tuvalla olisi uskolliset vartijat, jos sattuis mieli tehdä vaikka retki maailmanympäri tai käydä katsastamassa metropoleja pitempäänkin viipyen ;-)
Ei paha ehdotus laisinkaan. Mamalainen ei olekaan minkään mamis-tyyppi. Hän suoltaa todellisia helmimielipiteitä. Varsinkin upouusi jeeppi kuulosti helmeilevältä. Kuin shamppanja kristallilasissa.:)
Heikunkeikku kirjoitti:
Mut mulla on vielä muutamia pikku asioita, joita en tullut maininneeksi, kun kaapit loppuivat kesken.
Jos sinussa on nuo kaikki, niin tartteeko sitten isoompaa kappia. Semmosta kaksovista, mahtuuuko ihteytesi sinne kaikkineen päivineen? Koko rypäskä. Ja rypäskällä nyt tarkoitin sinua itseäsi:)
Jummalavita? Onks se joku vitamiini? hehon niin suuri, että en mahdu yhdestä ovesta ulos? Voi olla, mutta olen ehdottomasti elämäsi mies. Jummalavita on sellainen vitamiini, jolla pystyy taipumaan ihan mihin vaatimuksiin tahansa.:-XD
Heikunkeikku kirjoitti:
Jummalavita? Onks se joku vitamiini? hehkatsomassa sopivaa kämppää Vaasan seudulta. Voin jopa muuttaa Pohjanmaalle vain sinun takiasi.:-XD
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
on niin suuri, että en mahdu yhdestä ovesta ulos? Voi olla, mutta olen ehdottomasti elämäsi mies. Jummalavita on sellainen vitamiini, jolla pystyy taipumaan ihan mihin vaatimuksiin tahansa.:-XD
Itsevarma kyllä olet, mutta se ei ole asiaa haittaavaa plaatua.
En millään muotoa pidäkään muurahaismaisista miehistä. Pareet on, jos on pursuavampaa tyyppiä.
Eloosa pareet, ku muumio.
Minä vähä aattelinkin, että jummalavita olisi tuon kaltainen virtamiini eiku vitamiini.
Lieneekö se sininen vai onko kyse luontaistuote. C-pore tai jotain? Heikunkeikku kirjoitti:
Voi hitsien hitsi. Tuli täs vaan mieleen, että kun rupesin tolleen asioita funtsimaan, niin APUA, multa loppuu kaapit kesken. No joo, toisaaltaan, voishan sitä ostaa irtokaappeja.Heh heh hee. Ota koira, ei mikään puudeli vaan kunnon vesseli. Sinne kylttyyriin voi tallistella sitten joko yksin tai satunnaisen kaverin kanssa. Minä ainakin nautin siitä kun ei tarvitse koko ajan keskustella jos jostakin.
Niin ja saat hyvällä koulutuksella kaverin joka ei sano koskaan vastaan:))
Jaa niin se seksipuoli unohtui kun siitä on jo niin kauan mutta onhan niitä kauppoja.Heikunkeikku kirjoitti:
Itsevarma kyllä olet, mutta se ei ole asiaa haittaavaa plaatua.
En millään muotoa pidäkään muurahaismaisista miehistä. Pareet on, jos on pursuavampaa tyyppiä.
Eloosa pareet, ku muumio.
Minä vähä aattelinkin, että jummalavita olisi tuon kaltainen virtamiini eiku vitamiini.
Lieneekö se sininen vai onko kyse luontaistuote. C-pore tai jotain?voi olla apua silloin, kun on ns. "tarvitseva" seuralainen, jolle mikään ei riitä. Muuten ne ovat rahan tuhlausta.
Mutta mutta, nyt taisi tulla stoppi, kun en ole lihavaa sorttia, vaan ihan normaalipainoinen.:-((((((( Nyyh, no on mulla ihan vähän mahaa, mutta voin lopettaa lenkkeilyn, niin sitten lihon kuukaudessa varmasti vaatimustesi tasolle.:-D Jooko????- Heikunkeikku
firefox58 kirjoitti:
Heh heh hee. Ota koira, ei mikään puudeli vaan kunnon vesseli. Sinne kylttyyriin voi tallistella sitten joko yksin tai satunnaisen kaverin kanssa. Minä ainakin nautin siitä kun ei tarvitse koko ajan keskustella jos jostakin.
Niin ja saat hyvällä koulutuksella kaverin joka ei sano koskaan vastaan:))
Jaa niin se seksipuoli unohtui kun siitä on jo niin kauan mutta onhan niitä kauppoja.Oliskohan siitä kuus vuotta, kun koira muutti taivaaseen. Sitä ennen on ollut melkein koko elämän ajan yks tai kaks koiraa ja lisäksi yks tai kaks kissiä.
Tanskandoggi on meikäläiselle sopiva koira, mutta en kuitenkaan ala ottamaan. Tiedän kokemuksesta, että koira vaatii paaaaaljon yhdessäoloa ja virikkeitä ja muuta semmosta.
Nyt oon vaihtanut "elämäntyylin" toisenmoiseen juttuun, enkä ehtisi huseeraamaan koiran kanssa tarpeeksi.
Kiesus, en minäkään jaksa koko aikaa keskustella.
Mutta olen myös hyvä kouluttamaan miehiä:) Ettei koulutustaitoni tyrehdy vain koirankouluttamistaitoon. Heheee. Tämä vain meidän naisten kesken sanottuna.:) - Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
voi olla apua silloin, kun on ns. "tarvitseva" seuralainen, jolle mikään ei riitä. Muuten ne ovat rahan tuhlausta.
Mutta mutta, nyt taisi tulla stoppi, kun en ole lihavaa sorttia, vaan ihan normaalipainoinen.:-((((((( Nyyh, no on mulla ihan vähän mahaa, mutta voin lopettaa lenkkeilyn, niin sitten lihon kuukaudessa varmasti vaatimustesi tasolle.:-D Jooko????Hyvänen aika sentään, voi help, enhän minä nyt pursuavalla ihmisellä tarkoittanut Lihavaa.
Tarkoitin pursuavalla-sanalla Luonnetta/tempperamenttia/eloisuutta ja mitä niitä sanoja nyt onkaan.
Niin, että niin meinasin. Lenkkeily on hyvästä, älä sano hyvästi sille. Heikunkeikku kirjoitti:
Hyvänen aika sentään, voi help, enhän minä nyt pursuavalla ihmisellä tarkoittanut Lihavaa.
Tarkoitin pursuavalla-sanalla Luonnetta/tempperamenttia/eloisuutta ja mitä niitä sanoja nyt onkaan.
Niin, että niin meinasin. Lenkkeily on hyvästä, älä sano hyvästi sille.Kosinko heti vai haluatko tavata ensin? :-XXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDD
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
Kosinko heti vai haluatko tavata ensin? :-XXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDD
..ku en täs tiedä, olemmeko nyt kahden, niin en tohdi sanoa, että "ka kosi vaan". Olisi jotenkin niin paljas olo, jos sää alkasit kosinnan suorittamisen ja mää siinä kattelisin ja ootelisin sun lopettamistas, että mää saisin sitte taas siihen sanoa omat sanottavani, JA kärpäsiä kuhisis katoos niin perkuleesti. Ku vanhanaikases navetas. Tuntuiskos se kivalta. Ei olis mitään yksityisyyttä. Tulis BB:mäinen tunne. Eikö sieläkin ole kuulemma kameroita vähä enemmän, kuin paljon.
Joten jätetään kosinnat.
Minä jään miettimään häiden valmisteluita. Sillä se tullllevat olemaan Suuret:) Heikunkeikku kirjoitti:
..ku en täs tiedä, olemmeko nyt kahden, niin en tohdi sanoa, että "ka kosi vaan". Olisi jotenkin niin paljas olo, jos sää alkasit kosinnan suorittamisen ja mää siinä kattelisin ja ootelisin sun lopettamistas, että mää saisin sitte taas siihen sanoa omat sanottavani, JA kärpäsiä kuhisis katoos niin perkuleesti. Ku vanhanaikases navetas. Tuntuiskos se kivalta. Ei olis mitään yksityisyyttä. Tulis BB:mäinen tunne. Eikö sieläkin ole kuulemma kameroita vähä enemmän, kuin paljon.
Joten jätetään kosinnat.
Minä jään miettimään häiden valmisteluita. Sillä se tullllevat olemaan Suuret:)Ison Talon Antit ja Rannanjärvet kutsutaan mukaan ja sitte kaks muuraria. Toinen Kaustisilta ja toinen Teuvasta. Meistä tuli ystäviä, kun olin kaverin siirtotalon rakennuksella jelppimässä niitä.
Hitto meille rakennetaan 400 neljön talo!!!!!! Pitää molempien mahtua asumaan. Ja mulle oma tietokone.
Jeps, tästä se alkaa.:-XD- Teemuna
tulisilla kirjoitti:
Siis toihan olis just ihanne, mutta olen huomannut ettei kovin helposti mun kohdalla toteutuva.
Jostain syystä vedän puoleeni miehiä jotka haluaa olla kiinni koko ajan.
Se on rasittavaa koska olen todella ihminen joka kaipaa yksinäisyyttä, varsinkin työpäivän jälkeen en jaksaisi kuunnella enkä selittää mitään.
Mutta odotellaan, kun miehen näppiksistä löytyi noin sopivaa kirjoitusta niin ehkä teitä onkin olemassa :))Niin, eihän sitä koskaan tiedä mitä kivaa tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Joskus kivalle täytyy itse aurata vähän tietä jotta se pääsis kompuroimatta perille.
- tavoittamattomissa
Teemuna kirjoitti:
Niin, eihän sitä koskaan tiedä mitä kivaa tulevaisuus voi tuoda tullessaan. Joskus kivalle täytyy itse aurata vähän tietä jotta se pääsis kompuroimatta perille.
Aiemmin halusit pysyä C-luokassasi.
- Teemuna
tavoittamattomissa kirjoitti:
Aiemmin halusit pysyä C-luokassasi.
Haluan vieläkin, koska se suojelee minua noin yleisesti.
- uskomatonta!!
Teemuna kirjoitti:
En meinaa uskoa lukemaani.Onko sinusta kehittynyt oikein Laatuluokkainen?
Mihin se c-luokka jäi? - naisenkaipuu
Teemuna kirjoitti:
Haluan vieläkin, koska se suojelee minua noin yleisesti.
vielä,että SUOJELEE MILTÄ?
- Teemuna
uskomatonta!! kirjoitti:
En meinaa uskoa lukemaani.Onko sinusta kehittynyt oikein Laatuluokkainen?
Mihin se c-luokka jäi?Noo, kuten edellä vihjasin haluan olla c-luokassa, se suojelee minua. Älä ymmärrä väärin.
- Teemuna
naisenkaipuu kirjoitti:
vielä,että SUOJELEE MILTÄ?
No vaikka siltä, että en halua olla mitenkään tyrkyllä, enkä siten vastata niihin mahdollisiin tyrkyllä oleville esitettyihin kysymyksiin.
Mieli ja aistit silti avoimena, tottakai.
- henrjii
tossunalta itävät ne munattomat miehet. Missä lampaat laiduntaa, sielä miehet ei voi ratsastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431