Hei
Kyselisin mitä te, ketkä olette itseni tavoin syystä tai toisesta tällä hetkellä ilman sosiaalista piiriä, olette keksineet joululoman varalle? Itselläni se on melkein kuukauden ja toki aion opiskella, mutta jotain muutakin ois kiva keksiä.
Oisko ideoita? En ole sitä tyyppiä, joka menee paikasta toiseen - tai paikkaan kuin paikkaan - ja aloittaa small talkin jne. vaan mielummin etenen hitaasti ja etenkin omassa tahdissani, joten itselle ei ainakaan mitkään kahvittelutapahtumat tms. sovi..
"Yksinäisten" joululoman viettotapoja 20-30v ?
2
372
Vastaukset
- Parempaa väkeä
Minä katselen täältä Lutakon tornitalon asunnostani lämmitetyltä parvekkeelta rantaraitilla käveleviä parempaa elämää katsomaan tulleita 'ihmisiä' viskiä siemaillen ja kuubalaisia poltellen.
..tarkoitin sosiaalista toimintaa. Epäsosiaalisuus onnistuu kyllä itsekseen olevalta ilman neuvojakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614