Useilla leirintäalueidenkaan saunoissa ei saa käyttää
edes uimahousuja. eiköhän tänne olla alasti tultu, vaikkei alasti mennäkään,
useinkaan.. Eihän uimahalliin tarvitse mennä, eikä kesällä stadikallekaan, jossa täytyy/saa peseytyä
ilman päällysvaatteita, ja sehän on luonnollista ja tärkeää muidenkin ihmisten kannalta..
Kannattaa muuten hankkia yhden istuttava sauna, jossa voit vaatteet päällä hikoilla..
terveisiä vaan sinne inhottavuudelle, ja jos haluat tuijotella tai vertailla itseäsi, niin siitähän tuo
onnistuu, muutenkin uimaharrastus on mukava juttu. En ainakaan minä sinne kyttäilemään mene,
vaan nauttimaan uimisesta ja saunomisestakin. hyvää kyttäily joulua sinne jonnekin...
Mihin uimapukua tarvitaan?
5
134
Vastaukset
- eteläsuomen
uimahalleissa.
Ei saa uida,kuin haalarit päällä.uimapuku juttu läthti tuon yhden "hihlulin" toimesta liikkeelle, kun se on Jumalan
ja niinpoispäin pilkkaa, että tosiaan pitäisi hänen mielestään olla epähygieeniset
varustukset päällä uimahallissa, eli etsiköön sen oman saunansa, jos tämä suomalainen ei enään kelpaakaan!!
- Valopäää
Mihin vaatteita tarvitaan? Suomen kansa voisi kesällä kulkea joka ikinen ilman rihman kiertämää. ollaan kaikki luonnollisia vaan.
- tulee juuri
tehtyäkin kotioloissa sisällä ja pihalla. Kokonaan ilman turhia vaatteita. Useasti postinkinkin käyn hakemasta vaivautumattta pukemaan sitä varten.
tulee juuri kirjoitti:
tehtyäkin kotioloissa sisällä ja pihalla. Kokonaan ilman turhia vaatteita. Useasti postinkinkin käyn hakemasta vaivautumattta pukemaan sitä varten.
Enhän minä tarkoittanut ettei naisilla uimabikineitä olisi, vaan että saunomassa
yleensä ollaan ilman "sukeluspukua" ja pestään kaikessa rauhassa, nautitaan saunomisesta, siis
uimahalleissakin.. Koti tai mökkisaunasta nautitaan miten kukin haluaa, ja ilman sitä
Jumalan pilkkaa, kuten tuo eräs kirjoitti synneistä. Taitaa olla syntinen "pesä" siellä:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481