konsti millä se kelkkaralli loppuu, mutta se on liian vaarallinen johtuen siitä että se voi tehdä vahinkoa niinsanotulle sunnuntai pappa ajelulle ja niille jotka eivät laske tinni pohjassa keskellä päivää ja yötä, mutta jos... Mutta eiköhän nuoriso ja aikuinenkin ota vastuun omista tekemisistä?
mulla on hyvä
10
695
Vastaukset
- telan alla
Arvaappa kuinka herkästi joutuu tuommosista kirjotteluista poliisin tarkkailuun. Niillä on konstit, miten sinut kikathaan...
- tota noin
miten se meni, kun ei ole näkijää niin ei ole tekijää..
- LOPPUU
tota noin kirjoitti:
miten se meni, kun ei ole näkijää niin ei ole tekijää..
HÄÄTYY SANOA ETTÄ MENI KYLÄ LAPSELLISEKSI JOS KAIKESTA PITÄÄ POLIISILLE ILMOITTAA OTTAKAA POJAT KIINNI JA SELKHÄÄN LOPPUU KYLLÄ AJELU NE ON POIKASIA TAI ISOMPIA MUTTA LOPPU TULEE
- KYSYKÄÄ
LOPPUU kirjoitti:
HÄÄTYY SANOA ETTÄ MENI KYLÄ LAPSELLISEKSI JOS KAIKESTA PITÄÄ POLIISILLE ILMOITTAA OTTAKAA POJAT KIINNI JA SELKHÄÄN LOPPUU KYLLÄ AJELU NE ON POIKASIA TAI ISOMPIA MUTTA LOPPU TULEE
JA JOS TARTTEE APUA NIIN KYSYKÄÄ
- VAIKEAA43324
KYSYKÄÄ kirjoitti:
JA JOS TARTTEE APUA NIIN KYSYKÄÄ
JA KUN TEISTÄ POJISTA JOKUN HALUAA YHOTA OLEN OLLU PAIKOISSA MIHIN TE ETTE HALUA
- yäysin sivullinen
VAIKEAA43324 kirjoitti:
JA KUN TEISTÄ POJISTA JOKUN HALUAA YHOTA OLEN OLLU PAIKOISSA MIHIN TE ETTE HALUA
On lapsellista uhoamista "aikuisilta" ihmisiltä!!!!! Minusta vain tuntuu, että sen verran ne"poikaset" on voimissaan ettei kovin huono kuntoisen kannatte mennä antamhan selkhän, vai miten se oli?
- monta
yäysin sivullinen kirjoitti:
On lapsellista uhoamista "aikuisilta" ihmisiltä!!!!! Minusta vain tuntuu, että sen verran ne"poikaset" on voimissaan ettei kovin huono kuntoisen kannatte mennä antamhan selkhän, vai miten se oli?
jaa taitaa tarvita aika monta
- pojanmaalainen
monta kirjoitti:
jaa taitaa tarvita aika monta
pohjanmaalainen selkäsauna
- sadfrtgyhujik
joo joo vastako net rällää ku täällä kirjotellaan ja valitetaan
Potuttaahan se, kun telkkarikaan ei näy kunnolla kelkan mennessä talon kulmaa viistäen ohitse. Ja aamuyöstä sitten eivät pysy jäljelläkään vaan ajavat pihojen läpi naarmuttaen autoja mennessään, kun ovat maistissa niin pahasti.
Älkää nyt kuitenkaan ottako suoraan tällaista kurkuta kiinni, siinä saatte itse vain vaikeuksia. Tehkääpä niin, että tunnistakaa kelkkailija, 100%:sti. Kun tunnistatte keskustele naapureiden kanssa, häiritseekö heitäkin. Jos häirikkö on vanhempien kotona asuva teini, niin varmasti soitto vanhemmille auttaa, kerro asia suoraan ja reilusti. Kerro suoraan, että tämä häiritsee. Tärkeää on että kerrot nimesi ja myös muiden nimet, joita häiritsee, koska jos kyseessä on kunnan napamiehiä, se lyttää sut, ellei takanasi ole useampia ihmisiä.
Tämä on niin pieni paikka, että nämä "kirjoittamattomat" viestit kyllä menevät perille jotain kautta. Tervejärkinen aikuinen/suku saa lapsensa ruotuun, täysi-ikäisenkin. Tämä on sikäli inhottava tapa että kun kaikki asian tietävät, eräänlaista häpeäähän se on, toisaalta sehän se tarkoitus onkin, luetaan törttöilijälle yhteisön säännöt hiljaisella painostuksella.
Se että kerrot nimesi, on tärkeää, koska ainakin osa kyllä arvostaa suoruutta, toki on näitä kusipäitä meidänkin kunnassa, joiden mieleen ei edes mahdu toisten ihmisten kotirauha...
Mutta siis reilu ja rehti toiminta tässä on parempi kuin jäynän teko tai kapakkatappeli. Poliisille lienee turhaa ilmoittaa, ei ne virallisesti voi oikein mitään tehdä. Toki olihan meillä kerran pari vuosikymmentä sitten poliisi, joka kyllä soitti vanhemmille "epävirallisesti", minunkin nuoruuden toilailuista, että tästä on nyt tullut useampia valituksia. Minut pistettiin kyllä sitten kotona tilille teoistani... Eikä ole toiste tarvinut poliisin soitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358