eli pitäisi ostaa isälle 85v joululahjaksi langaton internetyhteys, mutta olen alkanut nyt miettimään että missä olisi paras design. perinteinen nettitikku, kotimokkula vai perinteinen ADSL yhteys johon hankin lanagttoman reitittimen? isäni arvostaa siistiä ja tyylikästä desingia.
jouluksi paras design malli
4
278
Vastaukset
- dfgdfgfhfhgjjkjhkh
no voi juma!
Noista mikään ei design tuote.
Minä arvostaisin paaaaaaaaaljon enemmän sitä, että se hemmetin nettiyhteys TOIMII!
Kyllä maailma on pullollaan ihmeellistä porukkaa...- ripper roo
suosittelisin isällesi DNA:n kotimokkulaa koska siinä on paras desing, mutta mikäli haluat taas parhaan toimivuuden niin otat elisan ADSL yhteyden. kysy isältäsi että kumpaa hän arvostaa, tyylikästä desingia vai toimivaa yhteyttä sillä samassa paketissa ei molempia voi saada.
- vaan ja . . , . .
Jos haluat nopeasti päästä perinnönjakotilaisuuteen, osta USB-nettitikku, poista ajurit tikulta ja anna isäsi asentaa aivan itse ja ilman mitään apuja.
- desingkiä
minkä yhteyden isäsi sai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595