Täällä on moni haukkunut Suomi24:n deittipalvelua. No, tökkiihän se palvelu välillä mutta pääsääntöisesti toimii ihan hyvin. Varsinkin, kun on maksuton. Tuntuu aika monella olevan ongelmia noiden maksullisten portaalien kanssa...
Joku taas moittii, että siellä on ihmisiä, jotka eivät tosissaan etsi mitään. No, meissä ihmisissähän on kaikenlaisia eikä siihen deittiportaalin vaihto auta. Olen selaillut noita muitakin deittejä mutta usein siellä on samoja ihmisiä kuin Suomi24:ssa tai muuten vain tarjonta on vähäistä.
Sekin on osittain totta, että naiset etsivät prinssiä ja ikinä ei normimies kelpaa. =) Mutta meitä kaikkia on moneen lähtöön. Itse olen ollut 24:ssä kolmisen kuukautta. Neljät treffit käyty, eikä vielä ole se prinsessa tullut vastaan. =( Jännä juttu...silloin kun minä olen kiinnostunut naisesta, hän ei ole kiinnostunut minusta ja päinvastoin. Mutta eiköhän se oikea jossain vaiheessa vastaan tule.
Älkää hyvät ihmiset olko aina niin negatiivisia. Tämähän on osittain leikkiä mutta myös totista puuhaa.
Hyvää Joulua ja parempia treffejä ensi vuodelle!
T: mies40v
Suomi24 on paras
5
431
Vastaukset
Juu hyvää joulua vaan sullekkin. Niin asiaan, joo ihan kiva jos jo kolmen kuukauden täällä hengaillun jälkeen olet jo peräti neljällä treffillä käynyt. Seon jo hyvä saavutus noin lyhyessä ajassa. Itsellä ollut jo neljä vuotta profiili ja yhtäkään treffiä ei ole läpikäyty, ei vaan saa vastauksia naisilta ja jos joku vastaa niin ihan muutamalla sanalla ja sit ei kuulu enää mitään. Ilmoituksen pitäisi olla ihan asiallinen ja kuvakin löytyy, katsojia käy kyllä sivulla mut kukaan ei kirjoita, laitoinkin tässä jo jokin aika sitte profiilini jäihin, aivan turhaa se on näkyvillä kun kukaan ei kirjoita eikä vastaa vaik ite kirjoittais jollekkin naiselle. Huijariviestejä kyllä tulee "venäläisiltä naisilta" takana kyllä jokin järjestäytyny juttu kusettaa yksinäisiltä miehiltä vaan rahat. Juu että en nyt tiedä onko tämä oikeen hyvä juttu kun ei täällä kohtaa kukaan, ihmettelen kyllä jos kohtaa. Ei suominaista kiinnosta tavallinen työssäkäyvä raitis mies jolla asunto ja talousasiat kunnossa. Tää on vaan nähty. En ihmettele enää yhtään kun niin moni suomalainen mies hakee naisen thaimaasta jne, he kyllä tuntuvat pitävän tämänkaltaisesta miehestä joka ei suomessa naisille kelpaa. Mutta joo tää olis hyvä sivusto jos muuttuisi tuo treffijutska kokonaan maksulliseksi niin ainakin karsiutuisi treffeiltä ne pilvilinnoissa elävät kuuta taivaalta etsivät haluan en halua parisuhdetta jahkailevat tyypit.
- 2Late
Suomi24:ssa on itselläkin ollut profiili jo kolmisen vuotta, mutta ei yksiäkään treffejä ole takana. Lähinnä omaa nirsoutta eli muutaman kanssa olen kyllä jutellut.
E-kontakti, match.comit sun muut on kans kokeiltu, mut ei toi maksullisuus oikein innosta. Yksi hyvä ilmainen deittipalvelu minkä löysin on www.deitille.fi, vaikuttaa ihan asialliselta saitilta. Tämä ja suomi24 ollut omasta mielestäni parhaat.
- minäen
..tuossa ajassa tuollainen määrä treffejä. Ei mitään kiirettä.
Mutta säilytä vain iloinen olotilasi niin kauan kuin jaksat. Aika moni lopulta kyllästyy, kun ei sitä prinssiä = prinsessaa löydy. - Herätystä pikkasen..
"Sekin on osittain totta, että naiset etsivät prinssiä ja ikinä ei normimies kelpaa. =) Mutta meitä kaikkia on moneen lähtöön."
"Neljät treffit käyty, eikä vielä ole se prinsessa tullut vastaan. =( Jännä juttu...silloin kun minä olen kiinnostunut naisesta, hän ei ole kiinnostunut minusta ja päinvastoin."
Nuo sinun lauseesi kertovat kyllä senkin itsellesi, ettei sinullekaan ensimmäinen vastaantulija kelpaa, eli turha moittia naisia siitä, ettei kuka vaan kelpaa. Täytyyhän ne kemiatki hyvänen aika kohdata, ei siitä pidemmälle tule mitään jos vaan lähtee suhteeseen jos toinen ei kiinnosta lainkaan tai on täysin erityyppinen persoona.- jejejjej
"Nuo sinun lauseesi kertovat kyllä senkin itsellesi, ettei sinullekaan ensimmäinen vastaantulija kelpaa, eli turha moittia naisia siitä, ettei kuka vaan kelpaa."
Olet aivan oikeassa ettei kaikki kelpaa. Ei varmaankaan ole sellaista henkilöä, jolle kaikki kelpaavat.
Anteeksi, jos sait kirjoituksestani sen käsityksen, että moitin naisia. Ei en todellakaan. Kaikki ihmiset ovat erilaisia (onneksi), joku tykkää jostakin, toinen taas toisesta. =)
Hyvää vuoden vaihdetta!
T: mies40v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271