Ihan yleisön pyynnöstä laitan tähän näkyviin asiallisen ja luonnon ystävän kannalta järkevän, koko ihmiskunnan kannalta tärkeän toiveeni. Puhalletaan nyt peli poikki ja aloitetaan uudelta pohjalta. Kunnioittakaamme toisiamme ja keskustelkaamme järkevästi, ennenkaikkea asiallisesti. Olkaapa hyvä:
TOIVEENI
Voi kun susi (miksei karhukin) saisi jo syödäkseen apinan lihaa. Nyt ei siis puhuta mistään afrikan savanniapinasta, vaan susianalyysia lukeneet ihmiset oivaltavat heti, mistä apinalajista on kyse.
No niin, pyydänkin asiallista palautetta. Nähtäväksi jää, pystyvätkö fanaatikot tähän.
Hartain toive
13
511
Vastaukset
- että järkevästi
ja asiallisesti tuolla avauksella.
Mene alasti selällesi metsään, ensin alkuun vaikka viikoksi niin katsellaan sitten niitä paleltuneita apinoitasi.fanaatikko pasko housuihinsa jo alkumetreillä ja sortui samantien asiattomuuksiin. Hermojen hallintaa hyvät ihmiset. Samat fanaatikot ripuloivat lahkeeseen puhuttaessa susista.
- kasvatko aikuiseksi?
Susianalyytikko kirjoitti:
fanaatikko pasko housuihinsa jo alkumetreillä ja sortui samantien asiattomuuksiin. Hermojen hallintaa hyvät ihmiset. Samat fanaatikot ripuloivat lahkeeseen puhuttaessa susista.
mitä kukin ikinä haluaa, mitenkähän iskä ja äippä selvittiviät tuolle analyytikolle, miksei tuollaset toiveet joulupukin suuntaan toteudu?
- Seksi-seppo
Jospa kuule heität vaatteesi poies, työnnät haravan perseeseesi ja menet korkeasaaren susiaitaukseen ja katsot mitä ne sudet sinusta pitävät.
- hysh hysh hiljaa!!!
älä vaan tuollaisia puhu, se menee ja vielä toteuttaa sen! raukkaparka elää niin omassa mielikuvituksissaan! luulee tietenkin että se ruskea harava on susien kiihoittamiseen ja yrittää erööttisesti houkutella haravatanssilla kaikki sudet luoksensa, mutta sudet haluavat vain ruokailemaan anaalilaatikolla..?? o_O
hysh hysh hiljaa!!! kirjoitti:
älä vaan tuollaisia puhu, se menee ja vielä toteuttaa sen! raukkaparka elää niin omassa mielikuvituksissaan! luulee tietenkin että se ruskea harava on susien kiihoittamiseen ja yrittää erööttisesti houkutella haravatanssilla kaikki sudet luoksensa, mutta sudet haluavat vain ruokailemaan anaalilaatikolla..?? o_O
minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.
- väittely on kuin
minä olen jälleen kerran suuri voittaja. Laittaessani asiallisen avauksen, niin tuotokseni on sen verran ylivertaista tavaraa, jotta pakotan apinat kyykkyasentoon tahi ryömimään edessäni ja tätä kautta heillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin sortua tämänkaltaiseen ala-arvoiseen ja avuttomaan tekstiin. Siis on hyvin perusteltua väittää, jotta minä sivistän kirjoituksillani minua huomattavasti tyhmempää apinaa. Ja muistakaa, että nyt apinoista puhuttaessa puhutaan susipelkureista.
shakinpeluuta pulun kanssa.
Se paskoo laudalle, kaataa nappulat ja lentää kertomaan kavereille kun se luulee voittaneensa. väittely on kuin kirjoitti:
shakinpeluuta pulun kanssa.
Se paskoo laudalle, kaataa nappulat ja lentää kertomaan kavereille kun se luulee voittaneensa.laudalla oleva mömmö on petopelkurin hätäpaskaa ja ainut kaatunut nappula on paskassa kelluva pelkurin kuningas (luovutus). Minä todellakin lennän raikkaine ajatuksineni kaiken tämän surkeuden yläpuolella.
- pilvessä?
laudalla oleva mömmö on petopelkurin hätäpaskaa ja ainut kaatunut nappula on paskassa kelluva pelkurin kuningas (luovutus). Minä todellakin lennän raikkaine ajatuksineni kaiken tämän surkeuden yläpuolella.
Käyhän se ninkin.
- kajsuab
hysh hysh hiljaa!!! kirjoitti:
Ei Korkeasaaressa ole susia
- Olet voittanut
Ruunasellaisen, etkä mitään muuta.
Mitähän muuten koululautakunta ajattelee kansankynttilyydestäsi, kunhan nämä jutut sille lyhentämättöminä julkituodaan ?
Sitä kun "kynttilän" pitää olla suht koht ihmisten eikä aasien tahi punapersepaviaanien tavalla käyttäytyvä...
- yhyysusinaps
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)
ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA! susianaali sattuu olemaan sellainen.- trollihan se, mutta
sitä ja sen itseriittoisuutta on aina niin mukava kyykyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124