Minkälaisia kokemuksia kyseisistä terriereistä?Olen laittamassa lähinnä seurakoiraksi mutta toki mukaan myös lintumetsälle.Ja 2vuotias lapsi on myös itsellä.
Parson/Saksametsästysterrieri
2
502
Vastaukset
- guguiguig
Saksanmetsästysterrieri kuuluu puhtaasti metsälle ei missään nimessä pelkäksi seurakoiraksi ikävä kyllä...kts muista terriereistä sopivampi.
2vuotiaan lapsen kanssa voisi olla joku muu rotu parempi ja kärsivällisempi..kuten paimenkoirat tai spanielit. Lisäksi terrierit jos otat käyttötyyppisemmän vaatii todella paljon aktiviteettia mitä yleensä ei löydy pikkulasten perheestä. Mieti kunnolla realiteetit. - supihunter
Itsellä parson ja tulee lasten kanssa toimeen. Se on paljon opetuksesta kiinni niin lapsen kuin koirankin. Tunnen joitain millä on parson perheessä ja on tullut lasten kanssa toimeen. Huomannut rodusta sen piirteen, että omasta porukasta pitää huolta. Oman Parsonin sain opetettua sorsan ja metsäkanalintujen metsästykseen, mutta pienpetometsästykseen sen pääasiassa hankin kun terrieriä etsin. Tuo linnunmetsästys tuo omalle pastorille virikkettä, mutta ei minun mielestä riitä tuolle rodulle sen verran vähän aikaa kestää tuo linnunmetsästys. Saksaria en edes miettisi pelkästään linnunmetsästykseen ja seurakoiraksi sen verran riistaverisiä koiria ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635