huolelliselle ...ja tarkalle ihmiselle käy näin "köpelösti" .....lajittelin pois heitettäviä lehtiä ja mainoksia ...no olinpa kai heittänyt uuden seinäkalenterinkin siinä mukana..... kai niitä tärkeitä juttuja menee lehtiroskikseen muiltakin ....joskus..
Miksi minulle...
13
632
Vastaukset
- annikoo..
No kun tämä on laitettu asiattomaksi.......sanon vielä asiallista....tuttavani oli juuri laittanut tärkeän lääkereseptin roskiin...mut kyllähän sinne menee paljon muutakin...
joskus tullut mokattua ja heitettyä roskikseen sellaista, mikä olisi pitänyt säästää.
Noita seinäkalentereita tulee meille kyllä niin monelta firmalta, että joku joutaiskin roskikseen heittää...kun aina jää joku roikkumaan ylimääräiseksi...nytkin on käytössä ainakin 4 seinäkalenteria...tosin niitä pitäisi muistaa joskus katsoakin.;)- annikoo..
En minäkään siihen mitenkään rakastunut ollut.....mutta tottunut siihen mappijuttuun......
annikoo.. kirjoitti:
En minäkään siihen mitenkään rakastunut ollut.....mutta tottunut siihen mappijuttuun......
sitten on tärkeä tai ainakin siltä itsestä tuntuu....ja joissakin kalentereissa on todella kauniita kuvia, ja ruokaohjeita tms...nimipäivien takia minä enää tarvitsen noita kalentereita...ei tule enää merkattua niihin mitään, kun kaikki on kännyssä ja koneella...alkaa olla historiaa muistiinpanot kalenterissa.:) Mulla oli muuten koneella kerran ohjelmakin, tai no onhan se vieläkin tuolla pääkoneella sama ohjelma, jolla voi tehdä itse omista kuvista kalenterin...oli kyllä joskus aikomus tehdä sellainen, muttei ole kerennyt paneutua hommaan...sain innostuksen, kun koululaiset tekivät ja möivät kalentereitaan kerätäkseen matkakassaa.:)
- annikoo..
Satumainen.Nainen kirjoitti:
sitten on tärkeä tai ainakin siltä itsestä tuntuu....ja joissakin kalentereissa on todella kauniita kuvia, ja ruokaohjeita tms...nimipäivien takia minä enää tarvitsen noita kalentereita...ei tule enää merkattua niihin mitään, kun kaikki on kännyssä ja koneella...alkaa olla historiaa muistiinpanot kalenterissa.:) Mulla oli muuten koneella kerran ohjelmakin, tai no onhan se vieläkin tuolla pääkoneella sama ohjelma, jolla voi tehdä itse omista kuvista kalenterin...oli kyllä joskus aikomus tehdä sellainen, muttei ole kerennyt paneutua hommaan...sain innostuksen, kun koululaiset tekivät ja möivät kalentereitaan kerätäkseen matkakassaa.:)
Vanhanaikainen kai.....tykkää tuijottaa sitä seinässä roikkuvaa...mut laskuja jotka siihen taskuun on tullut.....ne haluaisi hukata...
annikoo.. kirjoitti:
Vanhanaikainen kai.....tykkää tuijottaa sitä seinässä roikkuvaa...mut laskuja jotka siihen taskuun on tullut.....ne haluaisi hukata...
siinä kalenterissa on tarpeeton.;)
Ikävä kyllä nuo laskut seuraa meitä melkein mihin tahansa, niistä ei pääse eroon kuin yhdellä keinolla ja silloinkin vain tilapäisesti.:)
Nukkumatti karkasi...pitää lähteä sitä jäljittämään nyt.;)
Joten hyvää yötä tänne jääville.=)
hätiä mitiä, sillä vuoden 1983 kalenterissa on juuri kaikki samat päivät kohdallaan kuin 2011 vuoden kalenterissakin. Joten ei kuin bongaileen kaapinpohjilta ja laatikoista kyseisen vuoden kalenteria :)
- annikoo..
No voi sun saamari....pitääkö noin vanhaa etsiä....-81 olis ollut muistorikkaampi ainakin.....
annikoo.. kirjoitti:
No voi sun saamari....pitääkö noin vanhaa etsiä....-81 olis ollut muistorikkaampi ainakin.....
jos haluaa samojen päivien passaavan kohilleen. Vuos -81 oli kova vuosi, sillä tein silloin kahta jobia, olin päivät töissä kaupassa, illat, yöt ja viikonloput raksahommissa, mutta silloin sitä jaksoi vaikka mitä ja joutuipa sitä tyllöisissäkin käymään välillä. Onneksi silloin oli vuorokaudessa enenpi tunteja kuin nykyisin, vai oisko sitä ollut hiukan vikkelämpi liikkeissään :))
- annikoo..
kerbiili62 kirjoitti:
jos haluaa samojen päivien passaavan kohilleen. Vuos -81 oli kova vuosi, sillä tein silloin kahta jobia, olin päivät töissä kaupassa, illat, yöt ja viikonloput raksahommissa, mutta silloin sitä jaksoi vaikka mitä ja joutuipa sitä tyllöisissäkin käymään välillä. Onneksi silloin oli vuorokaudessa enenpi tunteja kuin nykyisin, vai oisko sitä ollut hiukan vikkelämpi liikkeissään :))
niin joskus sitä paahdettiin kahtakin työtä...eikä tuntunut juuri missään..tuntuiko edes kukkarossakaan kovin paljoa....se on jännää että jokin vuosiluku jää mieleen kuin etappina ....jonkun tapahtuman....tai sitä ennen tai sen jälkeen....
annikoo.. kirjoitti:
niin joskus sitä paahdettiin kahtakin työtä...eikä tuntunut juuri missään..tuntuiko edes kukkarossakaan kovin paljoa....se on jännää että jokin vuosiluku jää mieleen kuin etappina ....jonkun tapahtuman....tai sitä ennen tai sen jälkeen....
juuri näkyä kukkarossakaan, kun on ikänsä ollut höveli rahan suhteen, mutta pääasia kait lienee kuitenkin, ettei se koskaan ole vielä loppunut ihan kokonaan :) Röngenkuvissa taitaa tuon ajan aherrukset nähdä parhaiten :)
- Joo / Joo;)
kerbiili62 kirjoitti:
juuri näkyä kukkarossakaan, kun on ikänsä ollut höveli rahan suhteen, mutta pääasia kait lienee kuitenkin, ettei se koskaan ole vielä loppunut ihan kokonaan :) Röngenkuvissa taitaa tuon ajan aherrukset nähdä parhaiten :)
Röntken kuvissa ja sisäelimissä näkee menneet työnteon hullut vuodet. Ja muunkin elämän.
Minulla muuten on myös vuoden 1983 kalenteri tallessa. Oikeastaan mulla on kalentereita
tallessa vuodesta 1971. Lähes kaikki. Jos joskus kirjoittaa elämänkerran, voi hakea yksityiskohtia. Kaiken muun eletyn osalta löytyy valokuvan tarkka muisti.
Sattumien tärkeimmät merkinnät. Työkalenterit on erikseen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164