Ovatko yhden yön jutut todellakin väärin?

minäVaanxxx

Olen nyt 28v mies, ja viime vuosien aikana on muutamia yhden yön juttuja ollut, jotka ovat lähinnä baari-iltoina tapahtuneet. Olen joskus ajatellut, että ovatkohan yhden yön jutut väärin toista kohtaan? Itse en niissä näe pahaa, mutta eräs miespuolinen kaverini on ollut eri mieltä. Hän kun on minun yhden yön jutuista kuullut, niin hän on usein niitä moralisoinut. Hän on sillain sanonut, että sillä konstilla et tyttökaveria saa, että viet tyttöjä kämpilles baarista, ja panet niitä, ja että ei ne tytöt tykkää siitä. Yksi yhden yön juttu oli sellainen, että se nainen itse ehdotti, että lähdetkö minun kämpille ja seksiä oli silloinkin ja kumpikin sitä halusi. Seuraavana aamuna sillä naisella oli selvästi kiire päästä minusta eroon, ja en mä kyllä silloin tahallaan viivytellytkään pois lähtemisessä. Joskus kun olemme samaan kapakkaan sattuneet, niin hän selvästi on minua vältellyt, ja katsonutkin joskus vähän pahasti. Suosiolla olen hänen rauhassa antanut silloin olla. Näistä syistä olen joskus miettinyt, että onko yhden yön jutut moraalittomia ja väärin toista kohtaan. Itse olen sitä mieltä, että niitä nykypäivänä tapahtuu paljonkin, ja ei niissä ole mitään pahaa. Jos kumpikin on halunnut yhden yön juttuun, ja se on tapahtunut ihan kummankin ehdoin, niin siinä ei ole mitään heikkoa silloin. Haen tietenkin myös pidempiaikaistakin suhdetta, ja niistä yhden yön suhteistakin voi tulla pidempiäkin juttuja tai sitten ei tule. Eli ei voi sanoa, että sillä konstilla ei seurustelukumppania saa. Ihan kokemuksesta sen tiedän. Luulen että ne kaverini moralisoinnit ovat ihan silkkaa kateutta, kun hänellä itsellä ei ole juuri minkäänlaista sutinaa naisrintamalla ollut, eikä hän paljoa itse yritäkkään, vaan on pikemminkin kotona viihtyvä aikamiespoika. Sitten se yksi yhden yön juttu josta kerroin. Jollakin nyt tietenkin välähtää, että ei ihme että se suuttui kun tartutit häneen taudin. Näin ei todellakaan ole, kun kumi oli käytössä, enkä ole tautien kantaja muutenkaan. Ehkä hän oli itse näin päättänyt, että yhden yön juttuja en harrasta, mutta kuitenkin sitten hairahti. Ymmärettävää on, että se voi silloin harmittaa. Voisko olla sitten muu syy, mene ja tiedä. Mitäs mieltä muut ajatuksistani?

89

8198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annie18v

Ai että yhen yön naiset on huoria mut miehet ei? MIKÄ ERO? Mun mielestä niissä ei ole mitään pahaa, jos huolehditaan ehkäisystä ja säännöt on kummallekin selvät. (Eli ei tehä mitään, mitä toinen ei halua, ja jos on tunteita pelissä, niin niitä on sit tasan yhtä paljon pelissä.)

Ja tosta naisesta joka "pakoili" sua, niin en usko, että se muistelee sua mitenkään pahalla, luultavasti vaan ei tahdo joutua juttelemaan sun kanssa enää. Ei sitä varmaan kaduttanut, mutta ehkä se pelkää, että sä haluaisit lisää? Mitä tulee aamulla nopeesti katoomiseen nii eikö se nyt oo melkein sääntö eikä poikkeus näis yhdenyönjutuissa? :D

Mun mielestä sun toimissa ei oo mitään moralisoitavaa. Ainahan yhenyön jutuissa on kaks osapuolta, miks se olis jotenkin huoramaisempaa tai sikamaisempaa yhtään kummankaan puolelta? En kestä et nykyään ollaan olevinaan niin tasa-arvosta yhteiskuntaa että ja silti miehet saa iskee naisia baarista yheks yöks ja naiset, jotka tekee sitä, on huoria.

MITEN NIIN?

• minäVaanxxx

Hyvä että joku on samaa mieltä kanssani, eikä tuomitse ketään. Yhden yön jutuissa ei todellakaan ole mitään pahaa, jos ehkäisy on kunnossa eikä kumpikaan pakota toista mihinkään mihin toinen ei halua. Yhden yön juttuja on nykyisin paljon, eikä ketään voida tuomita sen perusteella, että on harrastanut niitä.

• YTM-EVP
        minäVaanxxx kirjoitti:

Hyvä että joku on samaa mieltä kanssani, eikä tuomitse ketään. Yhden yön jutuissa ei todellakaan ole mitään pahaa, jos ehkäisy on kunnossa eikä kumpikaan pakota toista mihinkään mihin toinen ei halua. Yhden yön juttuja on nykyisin paljon, eikä ketään voida tuomita sen perusteella, että on harrastanut niitä.

Olkoonkin, että niistä jää vähän tyhjä olo jälkeenpäin, vaikka seksi olisikin ollut ihan hyvää. Kuitenkaan en vaihtaisi yhtä yötä rakastamani naisen kanssa tuhenteen yhden yön tarinaan. On niissä vaan niin iso ero.

• not brainwashed

Onko tunteiden punnitsemiseen joku vaaka?

• Itämaan tietäjä

... viisaskin vastaus sentään!

• Jane:

Mä ainakin pidän niitä miehiä huorina, jotka harrastavat yhden illan juttuja. Enkä sellaista kelpuuta poikakaveriksi.

• adsfadsfdasf6666

Oletkos, sluti, kuullut lukosta ja avaimesta? :)

Jos yksi avain käy moneen eri lukkoon, sitä sanotaan yleisvaimeksi.Tai englanniksi master keyksi, kuulostaa parmemalta. Jos saman lukon saa auki monella eri avaimella, kyseessä on aika paska lukko. :]

• ...

Ei niissä sinänsä mitään väärää ole mutta monet ihmiset kannattaa ihmissuhdeasioissa perinteisiä arvoja ja tän takia eivät kovin hyvällä katso yhen illan juttuja. (Ja nyt en puhu pelkästään uskovaisista.)
      Ja sit tietenkin kateus/katkeruus voi olla yksi syy siihen moralisointiin.

• jokainen vain omiaan

....

• jjjkkjkjkj

Minusta on hienoa, että pohdiskelet asiaa. Täällä riittää näitä urpoja, joiden mielestä nainen on heti huora/lutka. Sinulla ei vastaavaa asennetta ole, ja pohdit omaakin vastuutasi. Vapaaehtoinen seksi ilman rahaa on aina kahden välistä toimintaa, joko siinä on kaksi huoraa huoraamassa tai sitten ei ole. Ne, jotka seksin näkee likaisena, paljastaa omat kieroutumansa.

Minusta yhden yön suhteita ei kannata harrastaa, jos niistä ahdistuu tai tuntee morkkista. Vähintäänkin pitäisi miettiä, mistä se ahdistus/morkkis johtuu ja sopeuttaa toiminta sen mukaiseksi jatkossa.

Kahden ihmisen välinen seksi ei ole paha asia, jos molemmat sitä aidosti haluavat. Tietysti, jos toinen osapuoli on täysin sekaisin viinasta, eikä kykene kunnon päätöksiin, pitää toisenkin osapuolen arvioida tilanne, koska muuten kyseessä tosiaan voi olla hyväksikäyttö.

Mutta jos et ole liikenteessä hyväksikäyttölähtökohdista, niin mikäs siinä. Ei kuitenkaan kannata valehdella naiselle seksiä sadakseen, osa naisista voi kuvitella saavansa enemmän kuin pelkkää yhden yön seksiä.

• ja oletus

Jos sanot, että et harrasta yhden yön suhteita niin kuinka voit tietää, että tuleeko niistä morkkiksia vai ei? Eikö se ole ennemmin jokaisen omakohtaisista tunteista kiinni - kaikillehan siitä ei morkkista tule. Joten jospa et alkaisi yleistämään.

Vai yleistetäänkö, että koska toiset miehet on homoja, se tarkoittaa, että kaikki miehet ovat homoja. ;)))

• seinä67373733

Yhden yön juttu on kuin tunkisi nyrkkinsä omaan perseeseensä. Aivan väärin toimittua

• Broooooooooooottt

Aika huanoa yhdenyön juttua oot reppana kokenu jos nyrkkiä on perseeseen tullut =D
        mitenhän se ihmiskunta on tähän asti kehittynyt .. aivan, panemalla! Jeesustelijat nielköön sitä itteensä
        ja muut miettii omalta kantiltaan jos niitä juttuja ei ole ollut niin onkohan jossain sitten vikaa
        vakaumusta toki kunnioittaen

• JOS PANETTAA NIIN SIT PANNAAN!!! JOS MOLEMMAT SITÄ HALUU.

• karvapallit
        Broooooooooooottt kirjoitti:

Aika huanoa yhdenyön juttua oot reppana kokenu jos nyrkkiä on perseeseen tullut =D
        mitenhän se ihmiskunta on tähän asti kehittynyt .. aivan, panemalla! Jeesustelijat nielköön sitä itteensä
        ja muut miettii omalta kantiltaan jos niitä juttuja ei ole ollut niin onkohan jossain sitten vikaa
        vakaumusta toki kunnioittaen

--on käyttää kauniinmpaan sukupuoleen. ja varsinkin nykyään ei sovi mihinkään käytösnormeihin . h...ttelu on jo aikansa elänyt sana , mies tekee itsensä ala-arvoiseksi em. käytöksellään..!! naisissa ei ole mitään vikaa , verrattuna miehiin näin karkeesti sanottuna.

• kerran turuus
        cgf kirjoitti:

JOS PANETTAA NIIN SIT PANNAAN!!! JOS MOLEMMAT SITÄ HALUU.

Jos se ei vastustele... ei sen tarttee olla ees innoissaan - kunhan ymmärtää antaa. Ja kaikki on niiiiiin onnellisia. Terveisiä Niuvanniemeltä; sataa lunta ja panettaa. huomenna ulos ja ekaa oravaa korvaaaaaan. ja sen korvaan. kuka kosken korvaa???
        ostin suolaa ja muistelin että piti olla jotain "nai hiukan" -suolaa. Myyjä sanoi että "aijaaaaa - pan hiven!#

• itsellesi!

...

• Kfjfjfk
        cgf kirjoitti:

JOS PANETTAA NIIN SIT PANNAAN!!! JOS MOLEMMAT SITÄ HALUU.

Puhut vähän mutta asiaa!

• On ihan ok, jos ihana suhde alkaakin seksillä.
      Silloin ei jää mitään arvailujen varaan eikä tule pettymyksiä.

Jos menet sänkyyn ihqun ihmisen kaa, tiedät sitten seuraavana päivänä, onko suhde jatkon arvoinen.
      Seksi on puoli elämää, luonne toinen...
      Kumpaakaan ei voi sulkea pois.

• ajateltu

...

• vierihoito

jos molemmat ovat olleet tyytyväisiä niin asiahan on ok? Ehkäisystä on huolehdittu ja siitä ettei mahd. taudit tartu. Joskus hyvään tarpeeseen, yhden yön jutut. Niistä pitäsi kyllä jäädä hyvä mieli kummallekkin. Juha-Matin laulaman laulun sanoin: "Ja pidä hyvänä mua että jää, se muisto joka tekee kipeää, etsi minut käsin nälkäisin, mun viereen jää..." Jotenkin noin se menee.

• jussi-hunaja

yleensä ne moraalisoi jotka eivät itse anna/saa. Silloinkun elimistö ja elimet on sitä mieltä, eikun antaa palaa. Hyvää se tekee molemmille.
        Luoja on meille himon antanut, miksi siitä pitäis kieltäytyä. Ja kuka pystyy sanomaan mikä on oikein ja mikä on väärin ja mikä on moraali, kun se ns. moraali käsitys on erilainen eri kulttuureissa.
        Enemmän se kaduttaa jos jää lempimättä :)
        Siis kansalaiset yhtykää

• Jep,sillee

jos kyseessä on varatut ihmiset. Petturit on perseestä.

• ei ikinä enää

Kun baarista petiini tullut mies häipyi ollessani suihkussa.

Luulin että hän oli minusta oikeasti iinnostunut ja oltais nukuttu sylikkäin yö.

Hän pakeni kuinpupu yöhön ja minulle jäi aika hyväksikäytetty olo varsinkin kun jännitin yli kymmenen vuoden selibaatin särkymistä niin että kiihottumisesta ei voinut minun kohdallani puhua. kaduttaa koko juttu.

• minä vaan.
        ei ikinä enää kirjoitti:

Luulin että hän oli minusta oikeasti iinnostunut ja oltais nukuttu sylikkäin yö.

Hän pakeni kuinpupu yöhön ja minulle jäi aika hyväksikäytetty olo varsinkin kun jännitin yli kymmenen vuoden selibaatin särkymistä niin että kiihottumisesta ei voinut minun kohdallani puhua. kaduttaa koko juttu.

että ottaako 10 vuoden selibaatin jälkeen baarista miestä :D Kantsis tutustua ensin... Baarista sänkyyn vasta sitten kun on varmempi yhen yön jutuissa...

• Huijattu tytsy
        ei ikinä enää kirjoitti:

Otti nunban ja sit ei edes faksii. Olin häälle hieno ja loisto kokemus petis ja hää katos poies, eik löydä hänt enää.

• ei ikinä enää kirjoitti:

En lähtisi pois pesulla ollessasi vaan tulisin itse pesemään eroottiset paikkasi PUHTAIKSI ja sitten rakasteltaisiin rajusti nautinnolla... ;;)))

• mikuliina

Nainen toimii enemmän tunteiden mukaan, tai ainenkin itse ajattelen niin, koska en voisi kuvitellakaan rakastelevani miehen kanssa jota kohtaan en tuntisi sydämessäni jotain, ja miusta rakastelu humalassa on yhtä tyhjän kanssa, sehän on vain semmoista tunnotonta touhua. En itse voisi kuvitellakaan harrastavani yhden illan juttuja, varmaan kova moraalinen krapula tulisi. Mutta onhan jokaisella oikeus elää ja tehdä mikä itsestä tuntuu oikealta, ei meillä kenelläkään ole oikeutta tuomita toisia. Ja jos kysymyksessä on kaksi aikuista, ja molemmat haluavat, sehän on heidän välinen asia.

• angel.christina

yhdenillanjutut on ok jos se on molemmille selvää ettei jatku pidempään.
        rehellisyys täytyy aina säilyttää

• hgfdsdfghjhgdsdfgh

Yksilölliset erot ovat suurempia kuin sukupuoleen sidotut. Itse olen törmännyt monesti tunteellisiin miehiin ja tunnekylmiin naisiin, että ei liene ihan harvinaista.

• marbella 30

minä en kaipaa miestä rinnalle,ainoastaan tarvin siihen seksiin sitä..olenko hyväksikäyttäjä??en mielestäni koska teen sen selväksi et kyse onki vain sit seksistä.siispä mielestäni ei ole paha juttu nuo yhden illan sutinat..elämäni on paljon helpompaa ilman rutisevaa äijää(olin suhteessa 8 vuotta).en voisi sanoa etteikö olisi joskus kiinnostanu viimesen vuoden jonka olen sinkkuna viettäny joku vaki kainalo tai että kaikki miehet ei rutise ja valita..on tietty yksi joka tuntui ihanalle kumppani vaihtoehdol mutta en pilaa sitä mitä meillä on välillä(uusi kaveruus).niin ja enkä kyllä koe itseäni huoraksikkaan..tällä tyylillä jatkan niin kauan että joku tulee ja kolahtaa minuun niin lujaa että tahdon omistautua vain hänelle.

• sitte pojat nauroi

Näyttää siltä täällä suhteissaan epäonnistuneet naiset kirjoittelevat ja arvostelevat.
        Onhan se joillekin miehille hyvä, että saa ilmaiseksi. Älkää sitten soitelko tai ahdistelko perään.
        Kyllä yhden illan jutuista vois ottaa maksunkin ja antaa sitä mitä mies halua eikä vain antaa.
        Yhden yön harrastajalle taitaa aika harvakseen kolahtaa kohdalle sellainen joka tuntisi samoin.

• llllli
        sitte pojat nauroi kirjoitti:

Näyttää siltä täällä suhteissaan epäonnistuneet naiset kirjoittelevat ja arvostelevat.
        Onhan se joillekin miehille hyvä, että saa ilmaiseksi. Älkää sitten soitelko tai ahdistelko perään.
        Kyllä yhden illan jutuista vois ottaa maksunkin ja antaa sitä mitä mies halua eikä vain antaa.
        Yhden yön harrastajalle taitaa aika harvakseen kolahtaa kohdalle sellainen joka tuntisi samoin.

myös naiset saavat ilmaiseksi....kukapa mies tahtoisi maksun
        vaikka siemenet lähteekin hänestä.Naisethan eivät luovuta mitään
        ottavat vain

• JakeR

Ei silloin ole harkintaa, kun kaipaa sitä ainoaa!
      Mutta pidempää ei siitä saa! Yksi ilta ja muistoon jää.
      Kaikki sitä ei kestä. Jos haluaa pitkään olla vain se yksi.
      Jake

• oi noita aikoja...

Yhden yön jutustakin voi syttyä rakkaus.Tai jos on niin kännissä ettei osaa harkita kenen kanssa sänkyyn hyppää, niin sitten hirveä morkkis ja häpeä. En halua olla sinulle tyly, mutta jos partneri ei ole sinua tunteakseenkaan, kun yhteisen yön jälkeen näette, niin viesti on melko varmasti : help me! I never, ever drink again.."
      Ei siinä nykyaikana mistään hyveistä ja moraalittomuudesta ole kyse.Kännistä ja kontrollinpuuttesta vain.
      Jos oikeasti löydät tytön joka häpeilee omaa/ teidän moraalittomuuttanne, tunnistat hänet kyllä ihan vaiston varaisesti. Ja silloin mies, -pidä kynsin , hampain ja varpain kiinni!!

• j

Vittu soikoon, ensimmäisenä hanli vanhempi akka, joka tekee mitö tarvit

• Suomalainen mies
        j kirjoitti:

Vittu soikoon, ensimmäisenä hanli vanhempi akka, joka tekee mitö tarvit

Yhden yön seksit menevät samaan kastiin kuin rikki mennyt elämä. Tyhjä elämä. Naisille se on varmasti vielä raskaampi kuin miehille. Samaa voi sanoa ns. susipareista.Kun tulee ns. avoero, se on henkisesti yhtä raskas isku kuin avioero.

• yhteistä
        Suomalainen mies kirjoitti:

Yhden yön seksit menevät samaan kastiin kuin rikki mennyt elämä. Tyhjä elämä. Naisille se on varmasti vielä raskaampi kuin miehille. Samaa voi sanoa ns. susipareista.Kun tulee ns. avoero, se on henkisesti yhtä raskas isku kuin avioero.

pitää erota?? Mitä siinä menetät jos jollekkin annat?? Ei kai se sun tavaras sille miehelle jää, kotiinhan sen mukanas viet!! Samoin miehet, ei hekään mitään siinä sinne jätä kyllä ne roikkuu palatessa samoin kuin mennessä =)

• Vapaasti näytille :)

Kyllä olis aika päästä eroon siitä ajattelusta, että tavara kuuluu vain yhelle... Vaimonikin antaa vieraalle vaikka kauppareisulla jos hänen tekee mieli ja on sopiva ehokas edessä :) Ja mitävarten muuten se tavara on....eikö se kättöön ole tarkoitettu niin miehillä kuin naisillakin, ainakin minä asian näen näin...Tyhmäkö olen??

• kaupaankin

Pitääkö miesten kuljeskella kyrpä pystyssä kauppareissuillakin ? Naisethan jo kulkevat rinnat ja napa paljaina.

• Yes sir

...asiaa. Ei tavara käyttämällä kulu, paranee vain :) P.s tsekkaa kukkalaatikko.com.

• paljaaks
        kaupaankin kirjoitti:

Pitääkö miesten kuljeskella kyrpä pystyssä kauppareissuillakin ? Naisethan jo kulkevat rinnat ja napa paljaina.

kuljettais mulkku pystyssä jos sitä joku tarvii :) Vai kulkee naiset ....heh...no nyt alkaa olla jo asiat kohdallaan, niinhän heidän pitääkin kulkea jos joku haluaa niistä nauttia niin antaa vielä koskeakkin ja pannakkin :)

• Sulle "Minävaanxxx" sanon ettei siinä yhden yön jutussa ole mitään pahaa... ei missään vaiheessa, halusipa sitä sexiä mies tai nainen... molemmat haluavat makeita nautintoja ja jo yhden yön aikana niitä ehtii saada.
      Selibaatti voi vaivata molempia, siis miestä tai naista ja yhtenä yönä siitä pääsee eroon jopa pitkäksi ajaksi.
      Mulla on ollut yhden yön sexinautintoja ja en ole tullut niistä syrjityksi vaan moni on suorastaan vaatinut lisää nautintoja... siis moni nainen... ja se riippuu mitä ja miten niitä nautintoja antaa...
      ONNEA TULEVILLE YHDEN YÖN SEIKKAILUILLE!!!!!!!!!!!

• Hmmmmh

Todellakin.

• Tytti 1989 syntynyt
        Hmmmmh kirjoitti:

Todellakin.

En tunne moraalisia syytöksiä. Ei vittu käytöstä kulu, kehittyy vaan.

• Pusuville
        Tytti 1989 syntynyt kirjoitti:

Suloisia nautintoja SINULLE haluan antaa kielihyväilyin ja suudelmin lemmen keitaallesi.. ;;)))

• Mies treelta
        Tytti 1989 syntynyt kirjoitti:

Muutaman käyttökerran ns. normaalikokoinen alkaa tuntumaan pieneltä ja haluaa aina vaan isompaa, kunnes tilanne on sama kuin keihästä hallissa heittäessä... tiukka on hyvä, muta väljä joutusa ajaa.

• Pusuville
        Mies treelta kirjoitti:

Muutaman käyttökerran ns. normaalikokoinen alkaa tuntumaan pieneltä ja haluaa aina vaan isompaa, kunnes tilanne on sama kuin keihästä hallissa heittäessä... tiukka on hyvä, muta väljä joutusa ajaa.

Pillu ei kulu eikä kolo isone vaikka sitä kuinka jynssää... eri asia on synnytykset... ja jos nainen "valittaa" kalun pienuutta, ota kieli avuksesi... pimpin nuoleminen ja suutelu tekee terää naiselle, nainen suorastaan huutaa nautinnosta... SEN OLEN HUOMANNUT USEITA KERTOJA...

• reidet
        Hmmmmh kirjoitti:

Todellakin.

se on väärin??

• Näin sen näen

Homous ja huoraaminen ovat ihan ok ja raamattu on perseestä? Oikeasti kumminkin jokainen tahtoisi, että edes omat lapset eläisivät kuten koulussa uskonnontunnilla on opetettu, ainakin minun aikanani opetettiin. Kyllä homoille nauretaan ja huorat eivät ole häävin edes ihmisiä, vaan imaisu kokaiinia tai pullo kossua.

Julkkisten pitkiä avioliittoja ihaillaan ja ihmetellään joka naistenlehdessä ja suru on suuri, kun sellainen harvinaisuus päättyy eroon.
      Ei se omakaan ero ilman seurauksia mene, vaikka kuinka väitettäisiin, että sovussa on erottu ja lasten parhaaksi. Ero on helvetti myös mummoille, vaareille, muille sukulaisille ja ystäville.

Kyllä yksi ja ainut seksikumppani on julki ja salaa ihailtu asia. Seksiaddikteille on katkaisuhoitoloita.

• kjhgfdrtyujgfghj

Onneksi eivät opeta uskontotunnilla aivan kaikkea mitä raamatusta löytyy.

• Miesnäkökulma

Ihiminen on psykofyysinen olento. Molemmat puolet ovat toiminnassa periaatteessa jatkuvasti, tosin jompi kumpi saattaa välillä viedä ja toinen puoli vetäytyy sivummalle. Me siis omaamme puhtaasti henkisiä tarpeita, mutta samalla myös fyysisiä, tahdosta riippumattomia viettejä. Seksiviettikin on paljolti pohjaltaan fyysinen, terve ihminen haluaa seksiä. Sitä ei tarvitse tietoisesti ajatella, se tarve vain on olemassa ja paine ns. kasvaa, kunnes pääsee purkautumaan. Se ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö tahdonvoimallaan voisi tätä tarvetta ja himoa hillitä, tai latistaa, eihän ihminen mikään tahdoton ajopuu ole. Siinä vaiheessa astuu se henkinen puoli esiin. Kyse on enemmänkin siitä, haluaako halujaan rajoittaa ja jos, niin kuinka paljon. Joillakin on uskonnollisia, monilla muita, kasvatuksellisia, syitä, joiden vuoksi pidättäytyä seksistä joko kokonaan, tai rajoittaa se vain kiinteään parisuhteeseen. Tai uskovaisilla jopa vain avioliittoon.

Jotkut meistä katsovat, että heillä on oikeus, jopa velvollisuus, kertoa muillekin oma kantansa irtosuhteisiin ja luonnollisesti vain he ovat oikeassa ja kaikki muut väärässä. Minusta kenelläkään ei ole oikeutta nostaa itseäään myuiden yläpuolelle tällä tavoin ja tuomita muita, jos itse ei yhdenyön seksiä halua harrastaa. Miten siinä heidän Pyhässä Kirjassaan sanotaankaan? "Kuka itsensä ylentää, se alennetaan." Ei meillä ole perusteltua oikeutta tuomita ketään.

Jokainen tehköön niinkuin itsestä hyvältä ja oikealta tuntuu. Kasvatuksen, ympäristön, uskonnon yms. tekijöiden muokkaama ns. omatunto kyllä kertoo onko tullut tehtyä väärin. Siis omasta mielestään väärin. Kukaan ei pitkään yleensä halua tehdä vastoin omaa tahtoaan. Toki ihminen voi myös päästä irti puritaanisen kasvatuksen kahleista, mutta se vaati useimmiten kovaa työtä. Tiedän tapauksia, joissa tämä on onnistunut.

Ihan käytännön tasolle, jos mennään, niin seksissä on aina melkoinen vastuu myös mukana. Ehkäisystä huolehtiminen ensimmäisenä. Eikä ehkäisykään ole ihan sataprosenttista, kuten tiedetään. Tuntemattoman kanssa sänkyyn hyppääminen on iso riski muutenkin, koskaan ei voi olla ihan varma mitä siellä vieraassa kämpässä odottaa. Maailma on hyvin raadollinen paikka. Useimmiten vielä alkoholia on nautittu runsaasti ennen päätöstä lähteä vällyjen väliin, eikä sekään tietenkään paranna arvostelukykyä. Seurauksia siis voi tulla. Ja ne täytyy kestää. Jos nyt kuitenkin molempi osapuoli seksiä haluaa, kumpikaan ei ole alaikäinen, liian sekaisin aineista tai viinasta tms., niin ei siinä ulkopuolisilla paljoa ole sanottavaa. Eihän se heille kuulu mitenkään mitä kaksi aikuista keskenään vapaaehtoisesti vapaa-ajallaan tekee.

Kokonaan eri juttu on sitten mitä tilapäisseksi antaa. Sen voi kukin itse määritellä. Minusta se lähinnä suo hetken helpotuksen, mutta on useimmiten aika mekaanista touhua, eikä vertailukelpoista kamaa hyvään ja luottamukselliseen seksiin parisuhteessa, jossa kumppani on tuttu ja aikaa on ollut yhdessä opetella molemmille nautinnollisia tapoja harrastaa seksiä.

• Näkinkengän näkijä

Jotkut naiset jo nyt kulkevat ilman alushousuja. Sitten kun haluaa niin naimaan vaan, paikka vaikka vc.

• Pari suhteessa
        Näkinkengän näkijä kirjoitti:

Jotkut naiset jo nyt kulkevat ilman alushousuja. Sitten kun haluaa niin naimaan vaan, paikka vaikka vc.

Samanlaisia ihmisiä hekin ovat. Vai ovatko? Sillä logiikalla narkkaritkin ovat vain tavallisia ihmisiä.

• Heilasii
        Näkinkengän näkijä kirjoitti:

mallilla alkaa olemaan jos on jo alkkarit jääneet pois =)) Paikka sais olla hieman parempi mutta menettelee sekin ja siellä saattaa olla muitakin joilla on puutes.. Hyvä naiset...vapautta kehiin

• tiuhti69
        Heilasii kirjoitti:

mallilla alkaa olemaan jos on jo alkkarit jääneet pois =)) Paikka sais olla hieman parempi mutta menettelee sekin ja siellä saattaa olla muitakin joilla on puutes.. Hyvä naiset...vapautta kehiin

Naisella tais olla vähän samat ongelmat, kun mulla. Jos kotoota ei saa tarpeeksi, niin sitä pitää saada kyliltä. Tosin itsellä ei ajatus ole käynyt kun mielessä, ompahan jotain mitä haaveilla. Onko naimisissa olevan elettävä puutteessa lopunelämää, kun me ollaan vaan erilaisia. Toiset on viriilimpii, kun toiset. Siinäpä miettimistä.

• saa koitella mua
        tiuhti69 kirjoitti:

Naisella tais olla vähän samat ongelmat, kun mulla. Jos kotoota ei saa tarpeeksi, niin sitä pitää saada kyliltä. Tosin itsellä ei ajatus ole käynyt kun mielessä, ompahan jotain mitä haaveilla. Onko naimisissa olevan elettävä puutteessa lopunelämää, kun me ollaan vaan erilaisia. Toiset on viriilimpii, kun toiset. Siinäpä miettimistä.

vain hakemaan sexy seuraa, eikä sitä erota tarvii, niin minäkin olen ekakerralla ujosti etsinyt ja nyt jo vuosia isännän tieten vieraissa käyny. Avioliitto on ihan kestävällä pohjalla vaikka nautintoa muualta väliin haenkin...

• Seksiä rakastava mut

Kysy vaikka lapsilta ja vanhuksilta.

• Miesnäkökulma
        Seksiä rakastava mut kirjoitti:

Kysy vaikka lapsilta ja vanhuksilta.

Seksologien mukaan ihminen ilmentää seksuaalisuuttaan jo lapsenakin, tosin eri muodossa kuin murrosiästä eteenpäin. Eikä vanhuusiässäkään seksihalut kokonaan katoa, laimenevat vain. Mutta tässä nyt mennään jo alkuperäisestä toiseen aiheeseen. Todettakoon kuitenkin, että seksuaalisuus on eräs kiistatta voimakkaimpia viettejä mitä ihmisellä on ja ihmissuvun säilymisen kannalta se kaikkein tärkein. Tätä ei nykytieteessä kiistä kuin ne teosofiset tiedekunnat, jotka perustavat dogminsa luomiskertomuksen omaan tulkintaansa ja samalla kiistävät evoluutioteoriankin.

Toki ihmiset ovat erilasia ja eri viettien voimakkuus vaihtelee yksilöstä toiseen. Näin myös seksihalujen kohdalla. Siinä mielessä on turha esim. lukea suomalaisia seksitutkimuksia ja yrittää löytää niistä jotain keskimääräistä normikäyttäytymistä ja verrata sitä sen jälkeen omaan seksuaalisuuteensa ja sen käytännön toteutukseen. Normaalin määrittäminen on muutenkin näissä asioissa vaikeata. Ehkä karkeasti ottaen voi todeta, että se minkä laki sallii, on normaalia.

• 765edfghj
        Pari suhteessa kirjoitti:

Samanlaisia ihmisiä hekin ovat. Vai ovatko? Sillä logiikalla narkkaritkin ovat vain tavallisia ihmisiä.

Ei kai sinuakaan kukaan sano apinaksi? Nimittely on nimittäin hyvin matalaotsaista ja kertoo alhaisesta moraalista.

• Himoton.

Yhdenillan jutut ovat moraalittomia. Suurempaa itsekkyyttä ihminen ei enää voi osoittaa kuin tyydyttämällä lihallisia himojaan käyttämällä toista hyväkseen.

• tiuhti69

Himoton: Miten voi käyttää toista hyväksi, jos toinenkin sitä haluaa, eikö se ole kahden kauppa. Kaksi ihmistä tulee hyväksikäytetyksikö?

• Yksi Julia
        tiuhti69 kirjoitti:

Himoton: Miten voi käyttää toista hyväksi, jos toinenkin sitä haluaa, eikö se ole kahden kauppa. Kaksi ihmistä tulee hyväksikäytetyksikö?

Yhden yön jutut ovat ihan ok, jos molemmat sitä haluavat, ja kyllä parisuhde voi hyvinkin lähteä jaetusta hellyyden hetkestä. Ei tarvitse entisiä tilittää, ellei sitten haluta puolin ja toisin. On älytöntä että ympäristö määräisi mitenkään niin privaattia asiaa kuin aikuisten välistä seksuaalikäyttäytymistä. Jos kuitenkin itse toivot pitkäaikaista suhdetta niin voithan alkuun jo selvittää, onko toisella halua sitoutua. Säästät itseäsi turhilta pettymyksiltä, jos pohjimmiltaan siis haluat sitoutumista.

Miksi ihmeessä ympäristö määrittelisi vapaan ihmisen seksikäyttäytymisen normit. Puhun siis lain puitteissa olevista. Kysymys on perustarpeesta ja sitä paitsi nimenomaan orgasmissa naisen elimistössä vapautuu oksitosiinia, joka saa hänet näkemään kumppaninsa rakastuneen silmin, ja rakastumaan.

Terv. Nainen 55

• kyllä on väärii sen

• Heipparallaa...

Että joilakin käy flaksi ja sitten toisila ei...
      Kai se on niin, että kun oikein panettaa, niin ei siinä kysellä oisko daamista ihan rouvaksi asti vai mennäänkö tällaisella pikapanotasolla...
      Kun mimmit jälkikäteen alkaa vältellä, niin kannattaa tietysti haistella omia kainaloita ja jos ei siellä ole vikaa, niin kai ne oli ne daamin kainalot jotka sitten haisi...
      Ei kun uutta matoa koukkuun ja taistelutantereelle, kuten edesmennyt taattoni valisti, päivällä tuima taistelu leivästä ja yöllä lihasta.

Terveisin ja onnea pyydystelyihin,

• Suomalainen mies

Seksi on perustarpeeni ruuan ja muun ohella. Sitä haluan vain avioliitossa ja tosi paljon. Seksiä, siis sukupuolihalun tyydyttämistä haluan. Siitä saa hyvät yö-ja päiväunetkin. En halua yhden yön seikkailuja, vaan seksiä nimenomaan hyvässä avioliitossa. Avioliitto, koti ja lapset on myös yhteiskunnan perusta.

• vaan miksi
        Suomalainen mies kirjoitti:

Seksi on perustarpeeni ruuan ja muun ohella. Sitä haluan vain avioliitossa ja tosi paljon. Seksiä, siis sukupuolihalun tyydyttämistä haluan. Siitä saa hyvät yö-ja päiväunetkin. En halua yhden yön seikkailuja, vaan seksiä nimenomaan hyvässä avioliitossa. Avioliitto, koti ja lapset on myös yhteiskunnan perusta.

Kun tietää miksi, niin silloin tietää myös mitä tehdä.

• talouspanot1
    • Open eye

Kaverisi on oikeassa, eikä hän todellakaan ole kateellinen sinulle. Ei kukaan, toista tai itseään kunnioittava käyttäydy vastuuttomasti, toista hyväksikäyttäen. Käytöksesi on todellakin moraalitonta ja toisen hyväksi käyttämistä.

• 43v

TUNNUT niin asialliselta.älä alistu moiseen.kerronpa vähän vanhempana sinulle.KUNNON NAINEN EI ANNA muutamaan viikkoon .TUTUSTUTAAN ensin yläpäästä.

• Hanskaani petä mä en

Olen nyt 45v mies ja viime vuosien aikana olen vain katsellellut vain nettipornoa ja tumputtanut. Välillä luen raamattua ja yritän selvittää onko se oikein vai väärin. Mitä on yhden yön jutut? Se että tumputtaa koko yön? Kokemuksesta voin kertoa, että ei onnistu ilman Bepanthenia tai Tummelia. Olenko menettänyt jotain? En ainakaan neitsyyttäni. Pääsenkö taivaaseen? Pajonko on 15 18?

• olen 58v.

ihastunut yhteen narttuun, se ei kyllä anna mitään vastakaikua, tekisi mieli panna se pystyyn, mikä neuvoksi.

• hiukan kokemustakin
        olen 58v. kirjoitti:

ihastunut yhteen narttuun, se ei kyllä anna mitään vastakaikua, tekisi mieli panna se pystyyn, mikä neuvoksi.

Naiset sekoittavat usein tunteita yhden illan juttuihin. Mies voi suorittaa tarpeensa pelkillä kiveshormooneilla. Ei yksikään nainen suostu miehen kanssa seksiin, ellei hän elättele toivetta suhteen jatkumisesta. Jospa naiset tajuaisivat mitä panomiehet naisesta ajattelevat. He eivät ajattele muuta kuin seuraavaa kaatoa.

• maiskis2
        hiukan kokemustakin kirjoitti:

Naiset sekoittavat usein tunteita yhden illan juttuihin. Mies voi suorittaa tarpeensa pelkillä kiveshormooneilla. Ei yksikään nainen suostu miehen kanssa seksiin, ellei hän elättele toivetta suhteen jatkumisesta. Jospa naiset tajuaisivat mitä panomiehet naisesta ajattelevat. He eivät ajattele muuta kuin seuraavaa kaatoa.

Olen aviossa ja ottanut vierasta jo vuosia :) Siinähän vain virkistyy kun saa oikein paljon ja usein.
        Ihmettelen sitä, mitäväärää tässä voisi olla kun jokkut niin kovasti moittii ?

• Kaikenlaista nähnyt
        maiskis2 kirjoitti:

Olen aviossa ja ottanut vierasta jo vuosia :) Siinähän vain virkistyy kun saa oikein paljon ja usein.
        Ihmettelen sitä, mitäväärää tässä voisi olla kun jokkut niin kovasti moittii ?

Ovatkohan nämä yhden yön miehet ja naiset hyväksi käyttäjiä.Sitten kun akka rupsahtaa, he heittävät oman onnensa nojaan. Samoin jos tupakkia kärryyttävällä ukolla ei seiso, niin otetaan nuorempi.

• Kakkonen
        Kaikenlaista nähnyt kirjoitti:

Ovatkohan nämä yhden yön miehet ja naiset hyväksi käyttäjiä.Sitten kun akka rupsahtaa, he heittävät oman onnensa nojaan. Samoin jos tupakkia kärryyttävällä ukolla ei seiso, niin otetaan nuorempi.

Tällä keskustelupalstalla oli niin törkeitä ja epäinhimillisiä kommentteja (suku)puoleen jos toiseenkin katsomatta, että toivon sydämestäni välttymästä koskaan törmäämästä kehenkään kaltaiseenne.

Näin tehdään maailmasta Shangri-La.

• -
        Kakkonen kirjoitti:

Tällä keskustelupalstalla oli niin törkeitä ja epäinhimillisiä kommentteja (suku)puoleen jos toiseenkin katsomatta, että toivon sydämestäni välttymästä koskaan törmäämästä kehenkään kaltaiseenne.

Näin tehdään maailmasta Shangri-La.

Tää minidokumentti kertoo viisi tositarinaa rakkauden etsimisestä - aika hienoja pointteja.. suosittelen! (englanniksi, mutta helppoa kieltä)
        http://www.fathersloveletter.com/journey.html
        http://www.youtube.com/watch?v=pspgBuddAo4

• jonne15
        olen 58v. kirjoitti:

kisko vessaan, ja paukuta siellä, menemään sekin tykkää

• Sohvika

Ei kaikki ole niinkuin näyttää...
      Meikäläisen yhden yön juttu pääty aamulla puh.numeroiden vaihtoon ja 20 V avioliittoon - kunnes kuolema sitten erotti...
      Että silleensäkin...

• jiskus

tässä ajateltava myöskin sitä saajaa, molempi hyöty parempi :)

• heritysoso

...että on monenmoista soppaa asiassa.

Olen mies eikä minua yhden illan suhteet kiinnosta pätkääkään. Eihän semmosia suhteita hae kuin ihmiset jotka ei pysty pitkäaikaisiin suhteisiin.

Yhden illan suhteen hakijoilla on vain seksi mielessä...ja siks elämä pielessä.

Vuodessa on 365 mahista yhden illan suhteisiin. Ja nainen joka on "yksillatar" saa multa monoa ennen tutustumista.

Eipä ole jätkät se parempia jos vain hakusessa yhden illan suhteita.

Terveistä arvoista ei tule morkkista.

Viina tekee höperöjä ja aidattomia. Siksi baareissa itää yksi-iltaisuus. Hullua.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe