Mikä koirarotu minä olen ? :-)

luuhuuli88

Joku kysyi jo tällaista täällä itsestään, joten minäkin haluan vastauksen siihen, mikä koirarotu minua kuvastaa.

Olen tällainen:

-olen suuri ja roteva
-tykkään uimisesta ja sukeltelusta
-olen reipas ulkoilija, mutta kotona sisällä laiska ja rauhallinen
-hiukseni ovat ruskehtavat, paksut, kiharaiset ja melko pitkät
-olen melko kova, itsepäinen ja huono oppimaan asioita jotka minua eivät kiinnosta
-tykkään etsiä ja seurailla luonnon eläimiä
-minulla on poikkeuksellisen tarkka hajuaisti
-olen iloinen kenen tahansa tulemisesta kylääni
-en viihdy yksikseni
-en ole kovin siisti, vaan ennemmin epäsiisti
-tykkään enemmän talvesta kuin kesästä

Mikä koirarotu on mielestänne eniten minun laiseni ?
Kiitos jos vastaisitte :-)

10

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultsin omistaj.

Sanoisin että noutaja, joista ehkä eniten punaisen sävyinen kultainennoutaja tai maksan värinen labradorinnoutaja. Ne eivät kyllä ole vaikeasti koulutettavia, (olen melko kova, itsepäinen ja huono oppimaan asioita jotka minua eivät kiinnosta) mutta muuten kuulostaa tuollaisilta roduilta... :)

• koirakuisk.

Aika hankala sanoa yhtä, mihin kävisvät noi kaikki. :)

Sanon että bordeauxindogin, suursnautserin ja newfoundlandinkoiran yhdistelmä.

Tein netissä pari koiratestiä ja sain omaksi tulokseksi bokserin ja dalmatialaisen, hehe.

• nöhviläinen

new foundlanti sillä kuvasit suoraan minun nöffini, oletko kenties hänelle sukua, pikkuserkku tai jotain sellaista

• salt&pepper77

joko leonberginkoira, newfoundlandinkoira tai landseer...tai näiden edellä mainittujen sekoitus:)

• Siis Saukkokoira sopisi mielestäni aika hyvin.

• luuhuuli88

Saukkokoira ! Omituinen rotu, mutta vaikuttaa aikas osuvalta :-D Taisit opastaa minut juuri oikean rodun jäljille. Tutkiskelin tietoa rodusta netin kautta sekä kirjoista kirjastossa.

Tutkiskelin myös muiden ehdottelemia rotuja, jotka olivat myös aika osuvia rotutietojen perusteella :-)

Kyllä bordeauxindoggi, suursnautseri, kultainennoutaja (varsinkin!), labradorinnoutaja, chesapeakelahdennoutaja (varsinkin!), newfoundlandinkoira, bokseri, dalmatiankoira, leonberginkoira ja landseer vaikuttivat minua kuvaavan jo paljon, mutta kaikista eniten ehkä saukkokoira :-)

Kiitos kaikille vastauksistanne ! Taisin löytää teidän avuin minua kuvastavia koirarotuja monia, mutta saukkokoira vaikuttaapi minulta tietojen perusteella eniten :-)

• luuhuuli88 kirjoitti:

Saukkokoira ! Omituinen rotu, mutta vaikuttaa aikas osuvalta :-D Taisit opastaa minut juuri oikean rodun jäljille. Tutkiskelin tietoa rodusta netin kautta sekä kirjoista kirjastossa.

Tutkiskelin myös muiden ehdottelemia rotuja, jotka olivat myös aika osuvia rotutietojen perusteella :-)

Kyllä bordeauxindoggi, suursnautseri, kultainennoutaja (varsinkin!), labradorinnoutaja, chesapeakelahdennoutaja (varsinkin!), newfoundlandinkoira, bokseri, dalmatiankoira, leonberginkoira ja landseer vaikuttivat minua kuvaavan jo paljon, mutta kaikista eniten ehkä saukkokoira :-)

Kiitos kaikille vastauksistanne ! Taisin löytää teidän avuin minua kuvastavia koirarotuja monia, mutta saukkokoira vaikuttaapi minulta tietojen perusteella eniten :-)

Saukkokoira on aivan mainoi.
        Itselläni ollut niitä neljä. Sekä yksi pentue.

• luuhuuli88
        Sheehoguen kirjoitti:

Saukkokoira on aivan mainoi.
        Itselläni ollut niitä neljä. Sekä yksi pentue.

Kiitos tiedosta ! Vaikuttaa lupaalta rodulta. Minun laiseni suuresti, joten ehkä myös minulle sopiva. Jospa joskus sellainen kannattaisi itselleni hankkia :-)

• fdghjkl
        luuhuuli88 kirjoitti:

Kiitos tiedosta ! Vaikuttaa lupaalta rodulta. Minun laiseni suuresti, joten ehkä myös minulle sopiva. Jospa joskus sellainen kannattaisi itselleni hankkia :-)

Tämä oli mukava ja uusi tapa hakea rotuansa. :)
        Toivottavasti saukkokoira on se mitä haet..hyvältähän se vaikuttaa. Itse ehdotin chesapeakelahdennoutaja ja mukavaa että sekin hieman osui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66