Ylipolvensaappaat ja lyhyet naiset

Hahhahaaa

Lyhyet naiset jotka käyttävät ylipolven saappaita. Nauran. Näytätte kolme kertaa lyhyemmiltä.

9

2294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisinki

:D totta!

• 123lyhyt

Oon huomannu tän itekkin :D Oon lyhyt ja ostin saappaat, jotka saa "suoristettua" niin, että ulottuu yli polven. Taitettuina sopivat mulle, mutta suoristettuina.. :DD Näytän kääpiöltä.

• --M40+--

Vahvistan havainnon!Erinomaisen pikku-Myymäisen näköistä.Jotenkin kuitenkin koomisen sympaattisia tunteita herättävää moinen näky...

• jkysymysva

mutta entäs jos ne saappaat on korkkarit ja kun korkkarit tuo muutaman sentin(esim 7cm) pituutta niin mahtaako se näytää vielä sillonkin hassulta??

• gggggggggg6887

Nuorena miehenä olen sitä mieltä, että korotetut saappaat sopivat kaiken kokoisille ;)

• pätkä21v.

En kyllä omasta mielestäni näytä lyhyeltä 10cm koroilla varustetuilla ylipolven saappaillani, vaikka vain 157cm olenkin. Ihan päinvastoin, ne saa mun jalat näyttämään kivan pitkiltä. ;) Eri asia olisi varmasti toki matalemmat korot tai ei korkoja ollenkaan.

• gasellisääri

Voin rehellisesti sanoa että ne yli polven saapikkaat,huom korkoa oltava 5-7cm..käyvät mulle erittäin hyvin mutta olenkin todella pitkäsäärinen ja pituutta minulla 181cm..mutta voi kamala kun niitä naisia joilla on lyhyt ja tukevahko vartalo -laittavat itselleen yli polven ja vielä matalatpohjaiset saapikkaat...hui miten koominen näky ja epäseksikästä! Mutta heille käy erittäin hyvin avokärkiset piikarit ja tiukentava hame tai sitten tiukat korkosaapikkaat jotka ylettyy vain max polviin ja on huippukorkeat..sillä nainen näytääkin jo kissimirriltä! :)

• mmmfgdfdf

Vaikka olisi korkokengät, mutta pitkä vartiset niin näyttää kyllä harvinaisen hauskalle :)

• Anonyymi

Mielestäni näyttää ihan normaalilta että en nyt ihan ymmärrä tätä aloitusta. Vai oletko niin epävarma itsestäsi että piti keksiä joku tekosyy tulla tänne haukkumaan muita ihmisiä? :D taitaa olla sulla huono itsetunto? Kenties olet liian pitkä ja näytät kirahvilta eli salaa toivot olevasi lyhyempi. Eiköhän jokainen käytä sellaisia kenkiä kuin itse haluaa, tuskin se kenenkään muun asia ole mitä jotkut ihmiset käyttää tai ei käytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2947
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1693
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe