Kaikille enontekiöläisille
Hyvää Uutta Vuotta 2011
10
389
Vastaukset
- Joku vaan
Hyvvää uutta vuotta myös muillekki. Joulu meni hyvin. Jatkama yhtä rauhalisissa merkeissä ensi vuojenki, vai mitä oletta mieltä?
eli myös tällä toisella kielelläni, joka ei valitettavasti ole äidinkieleni kun sota aikanaan vei äitin ruotsiin ja sieltä etelä-lappiin alle 5 -vuotiaana.
Uuden vuoden toivomus olisi, että kaikki miettisivät mitä kirjoittavat, eivätkä kirjoitaisi mitä miettivät. Minä lähden nyt paukuttelemaan 134€ edestä välkettä taivaalle.- paljon haleja
Minunki täytyy toivottaa tällä palstalla Oikein Hyvää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti niin kuin on ollut tapana.
- sini puna lila pallo
paljon haleja kirjoitti:
Minunki täytyy toivottaa tällä palstalla Oikein Hyvää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti niin kuin on ollut tapana.
Paukkuuko siellä pakkanen vai raketit täällä espoossa paukkuu tällä hetkellä raketit,värikästä on
- ilman rakettia
sini puna lila pallo kirjoitti:
Paukkuuko siellä pakkanen vai raketit täällä espoossa paukkuu tällä hetkellä raketit,värikästä on
Täällä on parinkymmen asteen pakkanen ja ihaillaan tähtitaivasta ja revontulten leimua.
- ekaetelä
enontekiöläiset on perseestä
- hetta33,3
näin on ;)
- kauhistuksen paikka
hetta33,3 kirjoitti:
näin on ;)
No niin vain ovat ja vielä isosta ovatki.
- 1++++
painu sie vastasenrannankiiski vittuun meidän sivustoilta!!!!eidän alkuperäiskansalaisten sivuilla ei paskat saa pyöriä
- Vastasenrannan kiisk
Siellä minä käyn muuten harva se päivä, entäs sinä, käykö kateeksi, taidat olla eunukki? Mikä alkuperäinen sinä, minä ainakin, alkuperäinen suomalainen. Muita alkuperäisiä täällä suomalaisten lisäksi ei ole kuin lappalaisia. Muut ovat savolaisten, pirkkalaisten, ruotsalaisten ja venäläisten ja lappalaisten jälkeläisiä. Luepas historia. Niin ja kirjastosta löytyy mielenkiintoinen kirja Enontekiön suvuista, suosittelen. Mutta sinullekin hyvää uutta vuotta, älä pahoita mieltäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481