Väitän, jotta ylivoimaisesti suurin osa petopelkureista kuuluu keskustapuolueeseen. Tarkempia perusteluja voin esittää pyydettäessä. Nämä samaiset maalaistollukat kuuluvat monesti myös erääseen nimeltä mainitsemattomaan uskonlahkoon varsinkin pohjanmaalla ja kainuussa. Siksipä käytänkin susianalyysissani monesti termiä "susiuskovainen".
Väite
31
950
Vastaukset
- dragunov82
Hyvä että tuli tämä esille,tärkeää faktaa!
- väittämiltä
mutta lähemmin tarkasteltuina niissä on joko looginen virhe, ne kohdistuvat johonkin muuhun kuin itse asiaan tai joissa käydään ihmisten eikä asioiden kimppuun.
jäi mainitsematta koillismaa. Siellä niitä susiuskovaispallinaamoja vasta asuukin.
- paras analyytikko
suurin osa susistakin siellä, siellä niitä riittää, kehäkolmosen sisäpuolelle eksyneen yhdenkin suden elinaikaennuste lasketaan mieluummin tunneissa kuin päivissä.
- jos susianaali
paras analyytikko kirjoitti:
suurin osa susistakin siellä, siellä niitä riittää, kehäkolmosen sisäpuolelle eksyneen yhdenkin suden elinaikaennuste lasketaan mieluummin tunneissa kuin päivissä.
kerankin näkisi oikean suden?
Voisi ripulipaska valua lahjetta ja suu höpäjää "mamma-mamma".
- w3erfawefa
Siinäpä väität, saahan sitä väittää ihan mitä huvittaa.
Mitä varten jätit tuolla toisessa ketjussa selittämättä sen metsästäjäliiton muka propagandan? Et tainnut osata selittää? Myönnä suosiolla puhuneesi apulantaa ja huudelleesi joutavia tahi anna kuulua järjellinen selitys. - Mielipide...
Minun mielestä nämä susi hyssyttelijät kuuluvat siihen homopuolueeseen. Ovat niitä ruskeanreiänritareita, huutelevat betonibunkkereista. Roikutaan yliopiston kirjoissa 35 vuotiaaksi ja ei valmistuta miksikään. Aikaa kuluttavat 2 metriä pitkän kaulaliinan sisällä jossain huumebaarissa.
- Edustavan kuvan
Edustavan kuvan analyytikosta ja naureskelijasta:
http://www.wtfunny.com/pictures/20596/Got_An_Itch
- Junttilan tuvalla p.
Tuo on sitä tukaisia kuittailevaa luuseri-joutoväkeä, jotka aikansa kuluksi ammuskelevat metsän eläimiä. Samalla saa purettua turhautumista ja maitorasvan kovettamien suonien seurauksia viattomiin eläimiin. Jokainen tekee mitä osaa....
Veronmaksajien rahoilla loisiminen ja eläinten ammuskelu ovat junttiperinnettä, josta on aika päästä eroon pikimmiten.- 432rtwesfws
Kerrohan, mitä tukiaisia metsän eläinten ammuskelusta maksetaan? Paljonko? Ja mistä niitä tukiaisia voi hakea?
Tekstisi perusteella vaikuttaa muuten melko vahvasti siltä, ettei sinun paljoa kannattaisi huudella toisille veronmaksajien rahoilla loisimissesta. - kruuna/klaava
432rtwesfws kirjoitti:
Kerrohan, mitä tukiaisia metsän eläinten ammuskelusta maksetaan? Paljonko? Ja mistä niitä tukiaisia voi hakea?
Tekstisi perusteella vaikuttaa muuten melko vahvasti siltä, ettei sinun paljoa kannattaisi huudella toisille veronmaksajien rahoilla loisimissesta.Tukiaisia jaellaan tyhäntoimittaja-luusereille niin runsaasti, ettei oikeisiin töihin tarvitse mennä (jos pääsisi..) vaan aikaa tapetaan ahdistelemalla luonnon eläimiä. Eläinten ammuskelu on yksi tukiaispolitiikan pahimmista sivuvaikutuksista.
Näin joutilas oikeaa työtä tekevien veronmaksajien rahoilla loisiminen ja eläinten ahdistelu kuuluvat saman surkean elämäntavan piiriin erottamattomina osina. - 02984uwjfov
kruuna/klaava kirjoitti:
Tukiaisia jaellaan tyhäntoimittaja-luusereille niin runsaasti, ettei oikeisiin töihin tarvitse mennä (jos pääsisi..) vaan aikaa tapetaan ahdistelemalla luonnon eläimiä. Eläinten ammuskelu on yksi tukiaispolitiikan pahimmista sivuvaikutuksista.
Näin joutilas oikeaa työtä tekevien veronmaksajien rahoilla loisiminen ja eläinten ahdistelu kuuluvat saman surkean elämäntavan piiriin erottamattomina osina.Perustele väitteesi, äläkä huutele tyhjänpäiväisyyksiä tuuleen!
Mitä tukiaisia, paljonko niitä saa, ja mistä niitä voi hakea?
- 34teeg
Onko keskustapuolueeseen kuuluminen mielestäsi hyvä vai huono asia?
Miksi?
Tiesitkö, että keskustassa kaikki apinat, myös sinä susianaali, saavat kukkia vapaasti.
Eikös vaan keskusta olekin hieno puolue!- 3wr43wr
Linkki unohtui; kukkivat keskustan apinat, susianaali mukaan luettuna: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Keskusta/Keskustan_ihmiset.iw3
- ruskea
ouuuuu. ku heräsin olin sillai ...ou ou ouuuuuuuuu
ruskea kirjoitti:
ouuuuu. ku heräsin olin sillai ...ou ou ouuuuuuuuu
sivaltaa aika osuvasti jälleen? Sinä olet äänestänyt keskustaa, heh heh sutta pelkäävä maalaispallinaama.
- tuotetaan
Susianalyytikko kirjoitti:
sivaltaa aika osuvasti jälleen? Sinä olet äänestänyt keskustaa, heh heh sutta pelkäävä maalaispallinaama.
muttei sen paikka ole tällä palstalla.
- 24rfwrssc
Niin ketä fiksua? Entä mitä on hyikäilyttäminen?
Epäselväksi jäi edelleen se, onko keskustapuolueeseen kuuluminen mielestäsi hyvä vai huono asia? Ja miksi? Mitä ujostelet, mikset saa vastatuksi?
Mihinkäs puolueeseen sinä itse kuulut? Miksi? Voitko suositella samaa puoluetta toisillekin? Miksi? Eikö sinun puolueessasi ole lestoja tahi maalaisia? Oletko ihan varma? 24rfwrssc kirjoitti:
Niin ketä fiksua? Entä mitä on hyikäilyttäminen?
Epäselväksi jäi edelleen se, onko keskustapuolueeseen kuuluminen mielestäsi hyvä vai huono asia? Ja miksi? Mitä ujostelet, mikset saa vastatuksi?
Mihinkäs puolueeseen sinä itse kuulut? Miksi? Voitko suositella samaa puoluetta toisillekin? Miksi? Eikö sinun puolueessasi ole lestoja tahi maalaisia? Oletko ihan varma?ihmeessä se jäi epäselväksi? Etkö tiedä mitä paskasakki tarkoittaa? Ja jos joku puolue pitää valita niin olkoon se sitten vaikka perussuomalaiset. Väitän edelleen, jotta suurin osa (lähes kaikki) petopelkureista kuuluu keskustapuolueeseen. Ja vielä kerran. Varmaan tiedät, mitä mieltä minä olen petopelkureista niin jäikö vielä jotain epäselvää?
ihmeessä se jäi epäselväksi? Etkö tiedä mitä paskasakki tarkoittaa? Ja jos joku puolue pitää valita niin olkoon se sitten vaikka perussuomalaiset. Väitän edelleen, jotta suurin osa (lähes kaikki) petopelkureista kuuluu keskustapuolueeseen. Ja vielä kerran. Varmaan tiedät, mitä mieltä minä olen petopelkureista niin jäikö vielä jotain epäselvää?
"fiksulla" tarkoitan tässä yhteydessä lähinnä itseäni.
- virtsapää
se haisee ja turpoo.
http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk&feature=related - w4tfgewrsrfvds
ihmeessä se jäi epäselväksi? Etkö tiedä mitä paskasakki tarkoittaa? Ja jos joku puolue pitää valita niin olkoon se sitten vaikka perussuomalaiset. Väitän edelleen, jotta suurin osa (lähes kaikki) petopelkureista kuuluu keskustapuolueeseen. Ja vielä kerran. Varmaan tiedät, mitä mieltä minä olen petopelkureista niin jäikö vielä jotain epäselvää?
Mietihän nyt itsekin, mitä kirjoittelit: Lausuntosihan kuului tyyliin "Pohjois-Pohjanmaan ja Koillismaan keskustalaislestat".
Tarkemmin keskustan jäsenistöön tai jäsenrekisteriin perehtymättäkin on selvää, että mainitsemasi henkilöryhmä ei voi millään tavalla olla kattava otos koko keskustapuolueen jäsenkunnasta. Edelleen, siitä on helposti pääteltävissä, että sinä teet äkkinäisiä ja turhanpäiväisiä johtopäätöksiä sekä esität aiheettomia syytöksiä muista ihmisistä täysin virheellisten ja tunteeseen perustuvien taustatietojen pohjalta.
Ja sitten haukut muita moukiksi, apinoiksi ja sivistymättömiksi.
Mitäs peliä se semmoinen oikein on? - 3049wjfpvj
Ja kuten edellä tuli osoitetuksi; ihan täysin ilman perusteita.
Samanlainen moukka olet kuin keskustalaisetkin, mahdollisesti jopa vielä pahempi.
HAH! - ettet halkea
ylpeyteesi, mokoma.
- 2435r2rw
Tahallasiko yrität sotkea asioita mussuttamalla vanhoja joutavia juttujasi?
Yritä nyt tajuta, että puhe on tällä kertaa keskustalaisuudesta, ei petopelosta.
Sinä sotket asioita, kun yrität yhdistää nuo kaksi keskenään. Miksi sinä niin haluat tehdä?
Vastaa nyt jo lopulta: Onko keskustapuolueeseen kuuluminen hyvä vai huono asia? Miksi? - muu nimimerkki
2435r2rw kirjoitti:
Tahallasiko yrität sotkea asioita mussuttamalla vanhoja joutavia juttujasi?
Yritä nyt tajuta, että puhe on tällä kertaa keskustalaisuudesta, ei petopelosta.
Sinä sotket asioita, kun yrität yhdistää nuo kaksi keskenään. Miksi sinä niin haluat tehdä?
Vastaa nyt jo lopulta: Onko keskustapuolueeseen kuuluminen hyvä vai huono asia? Miksi?No luulen susianalyytikon kokevan suurta mielihyvää siitä että monet metsästäjät ja ammunnan harrastajat ovat ilmoittaneet äänestävänsä jotain muuta puoluetta seuraavissa vaaleissa kuin keskustaa... (monet sanovat persuja äänestävänsä) mutta myös kristillisdemokraatit ja Rkp ovat mahdollisia vaihtoehtoja.
Syynähän tähän puolueen vaihtoon on keskustan (ja kokoomuksen ja sdp:n) puoluekuri aselaki-äänestyksessä...
Itsellänikin entisenä keskustan äänestäjänä juuri tämän ja muutaman muun normaalin maaseudun asujan arkea hankaloittavan päätöksen takia on tullut minullekin äänestettävän puolueen vaihto ajankohtaiseksi... - diktatuurimenettely
w4tfgewrsrfvds kirjoitti:
Mietihän nyt itsekin, mitä kirjoittelit: Lausuntosihan kuului tyyliin "Pohjois-Pohjanmaan ja Koillismaan keskustalaislestat".
Tarkemmin keskustan jäsenistöön tai jäsenrekisteriin perehtymättäkin on selvää, että mainitsemasi henkilöryhmä ei voi millään tavalla olla kattava otos koko keskustapuolueen jäsenkunnasta. Edelleen, siitä on helposti pääteltävissä, että sinä teet äkkinäisiä ja turhanpäiväisiä johtopäätöksiä sekä esität aiheettomia syytöksiä muista ihmisistä täysin virheellisten ja tunteeseen perustuvien taustatietojen pohjalta.
Ja sitten haukut muita moukiksi, apinoiksi ja sivistymättömiksi.
Mitäs peliä se semmoinen oikein on?että kaikki, jotka eivät sataprosenttisesti ole minun mielipiteideni takana ovat minua vastaan ja pettureita.
Diktatuurit aina kyllä kukistuvat aikanaan. - taasennii
meijät kainuulaiset unohettaan =(
- perussuomalainenko?
mikäs minä olen?
-asun kainuussa
-en kuulu keskustapuolueeseen
-kuulun evankelisluterilaiseen kirkkoon
-en pelkää susia vaan harmikseni sudet tahtovat pelätä minua siinämäärin,että se hankaloittaa niiden lopettamista - Sääliä olemme
Tunteneet. Toivottavasti saamasi hoito alkaa helpottamaan oloasi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854