Nainen kuoli rasvaimuun

personal trainer

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011010412950929_tr.shtml

Toivottavasti tämän jälkeen ihmiset harkitsevat aiempaa tarkemmin mahdollisia kauneusleikkauksiaan! Halvemmaksi tulee personal trainer! Se vielä takaa pysyvämmät tulokset ja onnellisen mielen. Uskonpa, että kun itse on onnistunut laihduttamaan, niin itseluottamuskin paranee. Leikkauksen avulla tuskin päästäisiin samoihin tuloksiin.

Rasvaimu on siitä "hyvä", että sillä saadaan paikallinen rasva pois. Toki olen edelleenkin aivan varma, että se onnistuu myös pitkäjänteisyydellä. Kunnon ruokavalio ja treenit ovat oikeastikin lyömätön yhdistelmä!

22

10069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa,

tuossa on,emme onneksi tiedä aikaa ei paikkaa,milloin lähtö tulee

• ljjjkjjljl

Halvimmaksi tulee kun liikkuu ihan omin avuin ja päin ilman trainereita.

• Yksi nainen vain

Leikkaus onnistui, mutta potilas kuoli. -Kuten vanha sanonta kuuluu. Sehän nyt vain on kiistaton tosiasia, että ihmiskehoon ei muutenkaan ole tarkoitettu mentävän millään ylimääräisillä sinne kuulumattomilla instrumenteilla ja niitä on suotavaa käyttää vain todellisessa pakkotilanteessa. Ei se läheskään aina tarkoita edes sitä, että jotain olisi mennyt vikaan jos joku "jää pöydälle". Joskus vain voi esim. joku niin piilevä tekijä olla, jota ei mistään saa näkyviin, mutta kuitenkin kroppa ei vaikkapa kestä edes nukutusta. Kuolee sitä terveitä ihmisiä jossain rutiinijutuissa jopa siihen, saati että tehdään jotain krouvimpaa operaatiota.

Jokainen tavallaan ja tietysti eri asia jos jotain ulkonäköleikkauksia/operaatioita on pakko tehdä olennaisista TERVEYSSYISTÄ, mutta kyllähän jokaisessa pienessäkin operaatiossa ottaa aina jokainen vähintään pienen riskin vaikka kuinka olisi sana -Rutiini- siinä edessä. Ja "aiemmin mennyt kaikki ihan hyvin" on sekin vähän huono ajatus, koska kuitenkin jos noita aiemmin menneitä operaatioita on jo useampia niin sekin voi nostaa riskiä, joskus paljonkin, että jotain menee vikaan jatkossa jos kroppa on vaikkapa jotenkin ns. ottanut itseensä kuitenkin kun sille on tehty sitä sun tätä. Vaikka sitten miten pienimuotoistakin.

Mutta tosiaan turha nyt ketään moralisoida. Jokainen ajaa omalla ajokortillaan ja jokainen tekee itse päätöksensä ei-oleellisten operaatioiden suhteen.

• No nyt on hyvä kun pääsee arkkuun laihana ilman ylimääräistä RASVAA, PIETARI portilla varmaan laskee propsit , ja kantajat ovat tyytyväisiä.

• ruokavalio.

Ja liikunta,pitää kropan kunnossa ja ei tule kalliiksi. En ole koskaan tarvinnut personal traineria,enkä saleja,enkä rasvaimua ja paidan alta löytyy pyykkilautavatsa ja olkapäätkin ovat kuin tykinkuulat. Eli varsin edulliseksi tulee itsensä kunnossa pitäminen ihan kotikonstein.

• personal trainer
        ruokavalio. kirjoitti:

Ja liikunta,pitää kropan kunnossa ja ei tule kalliiksi. En ole koskaan tarvinnut personal traineria,enkä saleja,enkä rasvaimua ja paidan alta löytyy pyykkilautavatsa ja olkapäätkin ovat kuin tykinkuulat. Eli varsin edulliseksi tulee itsensä kunnossa pitäminen ihan kotikonstein.

ei tähän pysty yksin. Katsos ihmiset ovat erilaisia ja liikkuvat eri syistä. Miksi muuten täällä maailmassa on vielä niin paljon ylipainoisia ihmisiä?

Se laihtuminen on toiselle vaikeampaa kuin toiselle.

Ja toisten tavoitteena ei ole tuo pyykkilautavatsa. Ehkäpä toinen haluaa liikunnasta hyvää oloa, mutta ei pääse sohvalta ylös omin avuin. Tällaisissa tapauksissa personal trainer on erinomainen juttu.

Itsekin valmentajana voin sanoa, että kunto on hyvä ja tietoa riittää. Mutta kuitenkin minulla on oma personal trainer. Oma näkökulma itseensä on kuitenkin aina suppeampi kuin sen toisen! Ja ei ole kallista!

• Atleetti nyk kotlet
        personal trainer kirjoitti:

ei tähän pysty yksin. Katsos ihmiset ovat erilaisia ja liikkuvat eri syistä. Miksi muuten täällä maailmassa on vielä niin paljon ylipainoisia ihmisiä?

Se laihtuminen on toiselle vaikeampaa kuin toiselle.

Ja toisten tavoitteena ei ole tuo pyykkilautavatsa. Ehkäpä toinen haluaa liikunnasta hyvää oloa, mutta ei pääse sohvalta ylös omin avuin. Tällaisissa tapauksissa personal trainer on erinomainen juttu.

Itsekin valmentajana voin sanoa, että kunto on hyvä ja tietoa riittää. Mutta kuitenkin minulla on oma personal trainer. Oma näkökulma itseensä on kuitenkin aina suppeampi kuin sen toisen! Ja ei ole kallista!

Perintötekijät. Geenien vaikutusta ei ole vielä tarkkaan tutkittu. Ihmisiä on rakenteellisesti erilaisia on tukevia ja langanlaihoja, on pyyleviä ja lihaksikkaita, ihan vaikka noudattavat samanlaisia elintapoja. Ihmisen aineenvaihdunta on yksilöllistä sekin osaltaan vaikuttaa lihomiseen tai laihtumiseen.
        Itse en juurikaan liiku, mutta päivittäin syön aamulla kaksi kananmunaa. Puolilta päivin yhden leipäviipaleen jonka päällä yleensä graavia kalaa, illall kuuden aikaan syön lautasellisen jotain keittoa ja juon lasillisen maitoa sen kanssa. Näin olen menetellyt jo toista vuotta! Arvatkaapa painoni, olen 175 sm lyhyt mies. Painoni on 143 kiloa ja on pysynyt tuossa koko tämän syöntimallin ajan!
        Mitäpä pitäisi tehdä. Olin langanlaiha, mutta lihaksikas sotaväestä päästyäni, mutta silti painoni oli 95 kiloa! Missä vika? Missä kohden voisin karsia syömisiäni?

• piupaukulkija
        Atleetti nyk kotlet kirjoitti:

Perintötekijät. Geenien vaikutusta ei ole vielä tarkkaan tutkittu. Ihmisiä on rakenteellisesti erilaisia on tukevia ja langanlaihoja, on pyyleviä ja lihaksikkaita, ihan vaikka noudattavat samanlaisia elintapoja. Ihmisen aineenvaihdunta on yksilöllistä sekin osaltaan vaikuttaa lihomiseen tai laihtumiseen.
        Itse en juurikaan liiku, mutta päivittäin syön aamulla kaksi kananmunaa. Puolilta päivin yhden leipäviipaleen jonka päällä yleensä graavia kalaa, illall kuuden aikaan syön lautasellisen jotain keittoa ja juon lasillisen maitoa sen kanssa. Näin olen menetellyt jo toista vuotta! Arvatkaapa painoni, olen 175 sm lyhyt mies. Painoni on 143 kiloa ja on pysynyt tuossa koko tämän syöntimallin ajan!
        Mitäpä pitäisi tehdä. Olin langanlaiha, mutta lihaksikas sotaväestä päästyäni, mutta silti painoni oli 95 kiloa! Missä vika? Missä kohden voisin karsia syömisiäni?

On moniaita syitä, joiden vuoksi paino nousee. Yllättäen myös väärä ruokavalio, vaikka sitä olisi vähänkin, nostaa painoa. Itselleni se on vilja. Nyttemmin on myös tutkimuksia joiden mukaan painon nouseminen on tulehduksellisen tilan seuraus. Kortisooni nostaa reilusti painoa, myös psyykelääkkeet nostaa huomattavasti painoa eikä vastalääkkeitä eli oikeita hormooneja anneta kuten usassa, ettei paino lääkkeitten vaikutuksesta nousisi. Myös yllätysyllätys sokeritautiin annettavat lääkkeet nostaa painoa. Kilpirauhasen vajaatoiminta nostaa painoa ja varmasti on monia muitakin syitä ennen liiallista ruokaa, jotka nostavat painoa. Sinun ruokavaliosi näyttää erittäin vähäiseltä ja sekin nostaa painoa, sillä elimistö luulee on nälänhätä ja kuluttaa erittäin vähän. Nykyään ei ole trendikästä haukkua erivärisiä ihmisiä, nykyään on trendikästä puuttua erimallisiin ihmisiin, siitä ei saa vielä rasismirikoksesta syytettä. Pitäisi kaikki toisten ulkonäköseikkoihin puuttuminen kieltää lailla, kun muuten ei tehoa, ja kaikkinainen kieltomentaliteetti poistaa. Älä juo kahvia älä juo viinaa älä juo punaviiniä älä syö rasvaa älä katso televisioita 4 h älä syö punaista lihaa äläläälälälä , Jos se tuleekin siitä ettei osata nauttia elämästä ja hyvästä ruoasta ja hyvästä auringonpaisteesta ja hyvästä viinistä. Varmasti on niin että kielteiset tunteet joko nostaa painoa tai laskee sitä, riippuen ihmisestä.Toiset lihoo kun suree toiset laihtuu kun suree, kumpi on oikeampi tapa???????????????

• niisevuao
        Atleetti nyk kotlet kirjoitti:

lopeta ryyppääminen. siinä on paljon kaloreita.

• Langanlaiha
        niisevuao kirjoitti:

lopeta ryyppääminen. siinä on paljon kaloreita.

Tekis mieli vastata tähän mutten viitsi... :)

• Objektiivinen
        Langanlaiha kirjoitti:

Tekis mieli vastata tähän mutten viitsi... :)

Okei, varmasti moni voi enste potkia itseään perseelleen ennen kuin hakea pikatietä lopputuloksiin mutta kyllä nää johtopäätökset mitä täällä esitetään on perseestä. Ja ihan sellaisesta rasvaimemättömästä perseestä.
        Jos yhden kuolleen tai vaikkapa kymmenen rasvaimussa kuolleen takia vois dumata koko rasvaimuhomman niin dumatkaa sitten kaikki muutkin asiat. Leipään on tukehtunut kuuluisiakin ihmisiä, joten on jo korkea aika lopettaa leivän syöminen, lentomatkailu, automatkailu, uinti, katujen ylittäminen suojatiellä ihan vaan muutamia mainitakseni...
        Totta hitossa rasvaimussa on riskinsä mutta jos joku on ottanut tietoisen riskin niin jossain ne HARVAT kuolleetkin sitten ovat.
        Kauhistelu ja besserwisserismi on varmaan kivaa.

• Nimimerkit suolle
        Objektiivinen kirjoitti:

Okei, varmasti moni voi enste potkia itseään perseelleen ennen kuin hakea pikatietä lopputuloksiin mutta kyllä nää johtopäätökset mitä täällä esitetään on perseestä. Ja ihan sellaisesta rasvaimemättömästä perseestä.
        Jos yhden kuolleen tai vaikkapa kymmenen rasvaimussa kuolleen takia vois dumata koko rasvaimuhomman niin dumatkaa sitten kaikki muutkin asiat. Leipään on tukehtunut kuuluisiakin ihmisiä, joten on jo korkea aika lopettaa leivän syöminen, lentomatkailu, automatkailu, uinti, katujen ylittäminen suojatiellä ihan vaan muutamia mainitakseni...
        Totta hitossa rasvaimussa on riskinsä mutta jos joku on ottanut tietoisen riskin niin jossain ne HARVAT kuolleetkin sitten ovat.
        Kauhistelu ja besserwisserismi on varmaan kivaa.

Laihoilla (köyhillä) paidan alla vaan sixpack, mulla sentään koko keissi :-)

• vanha tapaus

matkatomisto Speas(tulikohan nimi oikein) johtaja kuoli myös aikonaan, oli rasva pallukka lähtenyt liikkeelle ja mennyt sydämmeen.

• 26.

Yksi pieni, mutta konkreettinen riskihän on imussa juuri, että syviin laskimoihin pääsee menemään jotain sinne kuulumatonta kulkemaan. Ja jos ajatellaan mikä on ns. tavallisen veritulpan vaarallisuus ja vaikutus, niin voi vain kuvitella mitä siellä voi saada aikaan jokin rasva jota siellä ei kuuluisi edes olla kyseisellä alueella. Veritulpatkin kun ovat kummiskin "vain" oman putkistoissa kulkevan aineksen hyytymiä, noin ihan yleisilmaisuna ilman hifistelyjä.

• JK

Joo . . . Tuula Helanto kuoli kait siihen kun pääsi ilmaa verisuoniin

• timmmimimmmi

Mutta niinhän se on, että lihavat on laiskoja, joten ei ihme, että he menevät rasvaimuihin sun muihin kun se on helpompaa kuin perinteiseen tapaan laihduttaminen. Mutta siitä vaan, jokainen tekee mitä haluaa.

• 13+16

...Mitäpä se läski siellä rasvaimussa tekisi, operaatio kun on kuitenkin suhteellisen paikallinen, ei sillä mitään ylipainoa poisteta. Eikä taideta niitä läskejä ihan pätäkkääkään heiluttelemalla ilman painavaa syytä leikellä, nukutuksen riskit kun ylipainon myötä kasvavat suht roimasti, luvathan siinä lekurilta menis. Eiköhän imuihin mene ihan normipainoiset päärynävartalot, jotka kokee takapuolen, reidet tai vaikka vatsan isommaksi kuin muun kroppansa.

• 10+19

naistenlehden toimittaja kuoli jo vuosia sitten rasvaimuun. Riskitöntä leikkausta ei ole olemassakaan.

• Kaapille

Eiks nyt helpoin tapa ole olla syömättä enemmän kun kuluttaa? Nykyihminen on järkyttävän ajattelematon, mukavuudenhaluinen ja mistään piittaamaton olento.

• hubbabubba77

Ei kukaan nainen lähde kauneusleikkuuttelemaan itseään vastoin miehen tahtoa. Jos mies tosissaan ihailee naisensa kauneutta, ei leikkauksiin ole tarvetta.
      Vaan olipa tälle jo tissitkin tehty...mahtaisko olla niin että mies aiheutti anisessa jatkuvasti epävarmuutta ihailemalla isoja tissejä ja äärimmäistä laihuutta. Aika tyypillistä miehiltä että upeakurvisia naisia ihaillaan silmät hohtaen mutta omalle suodaan melkeen veljellinen 'no sä oot kuitenki mulle se kaunein'...
      joo varmaan on ihanaa kuulla säälistä olevansa se 'kaunein' ku mies nuolee samalla silmillään niitä upeempia naisia...

• Tiktaktuk

Kaikissa leikkauksissa on riskinsä. Muistaakseni Suomessakin joskus 80-luvulla joku matkatoimistonjohtaja kuoli samanlaiseen leikkaukseen. Tapauksia on varmasti useita. Leikkaus voi myös laukaista jotain, joka johtaa ennenaikaiseen kuolemaan myöhemmin.

Itse en mene kuin ihan pakollisiin operaatioihin, koska epäilen sydäntäni. Sehän näissä useimmiten pettää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe