Pioneer VSX520K kytkettiin mukaan HDMI kaapelilla.
Siis kaapeli Bluray soittimelta vahvistimeen ja vahvistimelta TV:lle.
Nyt ei sitten näy Blurayn alkuvalikko, kuva kyllä näkyy.
Vahvistin on BD kanavalla.
Tiedätkö, miksi neuvotaan kytkemään lisäksi valokuitu TV - Vahvistin välille?
Eikö ääni kulje HDMI -kautta?
Laitteisto on tyttären osoitteessa, eikä minulla ole aina mahdollisuutta käydä siellä.
Valikko kadoksissa.
3
474
Vastaukset
- en tiedä...
...mutta se optinen kaapeli tarvitaan telkkarista vahvistimeen jos haluat kuulla myös TV-ohjelmien äänen vahvistimen kautta. Manuaalin mukaan ääni ei siis kulje TV:stä vahvistimeen HDMI:llä.
- manuaali...
Varmaan soittimen asetuksissa on kohta "aloita toisto automaattisesti" tai jotain vastaavaa. Poistamalla ko. asetuksen läytöstä levyn pitäisi alkaa valikosta.
- Juhani.
Ongelma ratkaistiin siten, että HDMI kytkettiin kuten ennenkin, suoraan Bluray - TV.
Ääni tulee vahvistimelle valokuitua pitkin TV:stä.
Tässä vain täytyy TV ääni säätää pois, ääni tulee vahvistimen kautta.
Tuntuu turhalta ohjeelta kierrättää HDMI vahvistimen kautta, kun käytännössä on vain
yksi laite, joka kykenee lähettämään HD-kuvaa (Bluray).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595