Tiedoksi kaikille kotisivujeni lukijoille!
Kotisivuni osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.piho ovat olleet poissa käytöstä 1.1.2011 lähtien eli nyt jo melkein viisi päivää. Minä en ole itse sulkenut sivujani.
Kun pääsin pyhien jälkeen maanantaina 3.1.2011 kysymään asiaa Elisalta, niin siellä ei tiedetty, miksi sivujeni yhteys on katkaistu, vaikka minulla on voimassa oleva sopimus Elisan kanssa. Elisa lupasi laittaa viestini ongelmasta eteenpäin Elisan kotisivujen palveluntarjoajalle ja vielä kiireellisenä. Samalla minulle luvattiin, että kotisivuni palautettaisiin maanantaina tai viimeistään tiistaina.
Nyt on keskiviikko 5.1.2011 eikä mitään ole tapahtunut, vaikka soitin asiasta uudelleen eilen ja vielä tänään. Elisa sanoo, että he eivät voi tehdä mitään muuta kuin sen, että asia on annettu tiedoksi palveluntarjoajalle.
Huomenna on loppiainen, joten silloin tuskin tapahtuu mitään. Sitten on perjantai. Jos ei silloinkaan yhteys palaudu, niin sitten on taas viikonloppu, joten asiani voi mennä ensi viikolle, jos se hoituu silloinkaan.
Olen ihmeissäni. Ymmällään ovat myös ne tuhannet ihmiset, jotka käyvät kotisivuillani (vuorokaudessa n. 2200 klikkausta). Voi olla, että minä menetän tämän tauon takia monia sivujeni seuraajia. Toivon toki, että niin ei käy.
Minä en ymmärrä, miten tällainen on mahdollista. Kun sanoin puhelimessa, että haluaisin ottaa yhteyttä Elisan alihankkijaan, joka hoitaa kotisivutilan hallinnoinnin, jotta voisin kysyä suoraan heiltä ongelmasta, niin se ei ollut mahdollista. En saanut tietää puhelinnumeroa enkä edes palvelun(?)tarjoajan nimeä.
Jouko Piho
Miksi kotisivuni eivät näy?
2
131
Vastaukset
- sensuuria
Ipulaisena voit totuttautua tähän. Keinottelijat tekevät kaikkensa jotta säilyttävät valtansa.
Nyt sivuni näkyvät taas.
Yhteys on saatu aikaan perjantaina 7.1.2011 joskus 10.30 ja 11.00 välillä.
Vieläkään minulle ei ole sanottu mitään syytä, miksi yhteys oli poikki lähes viikon ajan.
Aion tiedustella asiaa Elisasta.
Jouko Piho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316