Patikointiopas Gran Canaria

mistä

Mistä Playa del Inglesistä saisi ostettua patikointioppaan? Mieluiten suomenkielisen, jos on? Hiekkadyyneiltä lumihuipuille - oppaan (Pentti Korpelan) näin netissä, onkohan hyvä? Tai mikä olisi paras? Ja tosiaan, saako näitä ostettua paikan päältä suomenkielellä tai englanniksi? Sattuuko joku tietämään hinnan? Netissä kyseinen kirja näytti olevan 29e.

8

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GRanuks

Noi Korpelan opukset ovat loppuunmyytyjä kaikkialla. Lainaa kirjastosta ja tarpeen vaatiessa uusi laina netin kautta.

• xmä

Kirja on oikein hyvä ja selkeä, siinä useita eritasoisia vaellusreittejä tosi tarkasti selostettuna.
      Paikanpäältä sitä tuskin saa, tutustu kirjastossa, osta suomesta. Tuolla alempana ketjussa on ko. kirjasta ja patikoinnista tarkempaa keskustelua.

• Paavo ja Tuula

SUNFLOWER LANDSCAPES - kirjasarjan Gran Canaria car tours and walks (Noel Rochford) kirja on oikein hyvä tarkkoine reittiselostuksineen ja vaativuusasteineen. Ko. kirjaa olemme nähneet monissa paikoissa ja luultavasti myös Inglesistä löytyy.
      Meidän mm. Gran Canarian vaellusjuttuja linkki kuvagalleriaan löytyy Sonera Plaza - matkalaukku - harrastematkat - kiipeily&vaellus osiosta.
      Gran Canarialla on oikein hyviä v aellusreittejä.

• Turisti 007x
    • Mulla oli juuri tuo kirja reissussa mukana. Lainasin kirjastosta.

• jr.

Kemiläisen Pentti Korpelan oppaat Kanarian vaellusreiteistä ovat tosi hyviä. Minulla ei ainakaan ole ollut mitään vaikeuksia saada Korpelan oppaita kirjakaupasta. Ensi tiistaina olen lähdössä pariksi viikoksi Gran Canarialle mukanani Korpelan opaskirja ja tarkoituksena käydä näitä kirjassa merkittyjä reittejä vaeltamassa. Luulempa, ettei muita oaskirjoja tarvitse, jos jostakin löydät Korpelan kirjan. Hyvää matkaa sinulle!

• Minusta tuntuu kovasti todennäköiseltä, että Korpelan toinen opus on kopio Paddy Dillonin kirjasta "Walking in the Canary Islands Volume 1 : West : Tenerife, La Gomera, La Palma and El Hierro. Sen East -serkku voi olla helpompi löytää kuin nuo Korpelan versiot.

http://www.paddydillon.co.uk/guidebook/walking-in-the-canary-islands-east/

Ainakin tuossa Dillonin Teneriffa-kirjassa oli vähemmän painovirheitä kuin Korpelan 2006 -versiossa.

En ole Korpelan GranCanarian opasta lukenut... onkohan siinäkin samat reitit kuin Dillonin "Eastissa"? Ks. listaus ed. linkistä.

• juan 66

että Tjäreborg järjestää jonkinlaisia patikointi-retkiä,onko jollain kokemusta niistä? Olisi mukava tietää
      onko reitit niissä juuri Korpelan reittejä vai onko ne Tjäreborgin omia huuhaa-patikonteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe