Nyt metsästäjätötteröt saivat maistaa omaa lääkettään. Kyllä tämä on ilon päivä, heh heh. Taitaa olla juhla-aterian paikka ruokaryypyn kera. Nauttikaapa kaikki muutkin tästä mielettömästä jutusta:
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/01/1251624/koira-kuoli-myrkkysyottiin-suomussalmella
Heh heh.....
28
795
Vastaukset
- -tila
päällänsä ota itse ne lääkkesi linkittäjä naureskelija höröttelijä.
- 928urfo8iej
Mistä tiedät, että kyse on metsästäjän levittämästä myrkystä?
Mistä tiedät, että koirat olivat metsästyskoiria?
Mitä riistaa arvelet metsästäjän tavoitelleen ratsastustallin lähistöltä?
Vihaatko kaikkia koiria?esittämiisi kysymyksiin tosi asiallisesti ja syvää järkeä käyttäen, kuten susianalyysiin yleensäkin kuuluu. Otappa ihan rauhallisesti nyt, älä panikoi ja keskity.
1) Kuka muu käyttää syöttiä kuin metsästäjä. Ihan sama mitä eläintä metsästää. Jonkin sortin metsästäjä joka tapauksessa syötin käyttäjä on.
2) Enhän niin ole väittänytkään. Syötti tuskin vaan oli koiralle tarkoitettu. "Omalla lääkkeellä" tarkoitin, jotta metsään meni, heh heh. Nyt kainuulaispoliisiakin kiinnostaa kun koira on kuollut. Älytöntä on, että kun tässä maassa on varmaan kymmeniä tuhansia koiria, niin kuolemasta syntyy tällainen haloo. Jos maassamme olavista muutamasta ylväästä sudesta yksi olisi kuollut myrkkyyn, niin susiuskovainen poliisi olisi ummistanut silmänsä.
3) Mitä tahansa elukkaa, kuten jo mainitsin. Ei sillä ole merkitystä.
4) minullakin on (kuten olen aiemmin maininnut) pikkunen koira, jonka suurinta hupia on saada haukkumisella poroja paniikkiin. Minä päästän koirani usein autosta juoksentelemaan ollessamme ajelulla poroalueella. Toki olen Kiinassa matkustaessani käynyt paikallisessa koiraravintolassa vähän herkuttelemassa. Näistä reissuista löytyy myös mainiota materiaalia tältä palstalta.- 6311
Susianalyytikko kirjoitti:
esittämiisi kysymyksiin tosi asiallisesti ja syvää järkeä käyttäen, kuten susianalyysiin yleensäkin kuuluu. Otappa ihan rauhallisesti nyt, älä panikoi ja keskity.
1) Kuka muu käyttää syöttiä kuin metsästäjä. Ihan sama mitä eläintä metsästää. Jonkin sortin metsästäjä joka tapauksessa syötin käyttäjä on.
2) Enhän niin ole väittänytkään. Syötti tuskin vaan oli koiralle tarkoitettu. "Omalla lääkkeellä" tarkoitin, jotta metsään meni, heh heh. Nyt kainuulaispoliisiakin kiinnostaa kun koira on kuollut. Älytöntä on, että kun tässä maassa on varmaan kymmeniä tuhansia koiria, niin kuolemasta syntyy tällainen haloo. Jos maassamme olavista muutamasta ylväästä sudesta yksi olisi kuollut myrkkyyn, niin susiuskovainen poliisi olisi ummistanut silmänsä.
4) minullakin on (kuten olen aiemmin maininnut) pikkunen koira, jonka suurinta hupia on saada haukkumisella poroja paniikkiin. Minä päästän koirani usein autosta juoksentelemaan ollessamme ajelulla poroalueella. Toki olen Kiinassa matkustaessani käynyt paikallisessa koiraravintolassa vähän herkuttelemassa. Näistä reissuista löytyy myös mainiota materiaalia tältä palstalta.poroisäntä osunut paikalle ni olis tehny rakistas kintaat.se olis mahtava näky joka pitäs saada oikee nauhalle kattoo sataan kertaan.
- koiranvihaajat
esittämiisi kysymyksiin tosi asiallisesti ja syvää järkeä käyttäen, kuten susianalyysiin yleensäkin kuuluu. Otappa ihan rauhallisesti nyt, älä panikoi ja keskity.
4) minullakin on (kuten olen aiemmin maininnut) pikkunen koira, jonka suurinta hupia on saada haukkumisella poroja paniikkiin. Minä päästän koirani usein autosta juoksentelemaan ollessamme ajelulla poroalueella. Toki olen Kiinassa matkustaessani käynyt paikallisessa koiraravintolassa vähän herkuttelemassa. Näistä reissuista löytyy myös mainiota materiaalia tältä palstalta.taajamissa.
Metsästyksellä asian kanssa ei ole mitään tekemistä.
Myrkkysyöttimetsästys on KIELLETTY! koiranvihaajat kirjoitti:
taajamissa.
Metsästyksellä asian kanssa ei ole mitään tekemistä.
Myrkkysyöttimetsästys on KIELLETTY!onhan esim. moottorikelkankin käyttö petojahdissa KIELLETTY, mutta silti se mahtaa olla yleisin tapa pallinaamojen keskuudessa metsästää sutta.
- tollukka.
onhan esim. moottorikelkankin käyttö petojahdissa KIELLETTY, mutta silti se mahtaa olla yleisin tapa pallinaamojen keskuudessa metsästää sutta.
onhan se nähty miten olette hirttosilmukka kepin päässä susia moottorikelkalla jahdanneet.
- 0293wjpsvozjm
4) minullakin on (kuten olen aiemmin maininnut) pikkunen koira, jonka suurinta hupia on saada haukkumisella poroja paniikkiin. Minä päästän koirani usein autosta juoksentelemaan ollessamme ajelulla poroalueella. Toki olen Kiinassa matkustaessani käynyt paikallisessa koiraravintolassa vähän herkuttelemassa. Näistä reissuista löytyy myös mainiota materiaalia tältä palstalta.Voivoi, kunpa vastauksissasi olisi edes hitunenkaan järkeä, syvästä järjestä nyt puhumattakaan.
Sinä lapsiparka olet taas jälleen kerran pahasti erehtynyt. Metsästyksestä ei mitenkään voi esimerkkitapauksessasi olla kyse.
1) Metsästys määritellään seuraavasti (Lähde: Metsästyslaki 28.6.1993/615):
Metsästyksellä tarkoitetaan luonnonvaraisena olevan riistaeläimen pyydystämistä ja tappamista sekä saaliin ottamista metsästäjän haltuun. Metsästystä on myös pyyntitarkoituksessa tapahtuva riistaeläimen houkutteleminen, etsiminen, kiertäminen, väijyminen, hätyyttäminen tai jäljittäminen, koiran tai muun pyyntiin harjoitetun eläimen käyttäminen riistaeläimen etsimiseen, ajamiseen tai jäljittämiseen sekä pyyntivälineen pitäminen pyyntipaikalla viritettynä pyyntikuntoon.
Toiseksi, samaisen lain mukaan "Metsästyksessä on kielletty seuraavien pyyntivälineiden ja pyyntimenetelmien käyttö:
1) räjähteet;
2) myrkyt ja myrkytetyt tai tainnuttavaa ainetta sisältävät syötit;
3) tainnuttavat ja tappavat sähkölaitteet;"
Myrkkysyöttien asettelu ei siis ole metsästystä, ja sitä paitsi myrkkysyöttien käyttäminen on laissa vielä erikseen kielletty. Kyse ei siis mitenkään voi olla metsästyksestä tai metsästäjän asettamista syöteistä.
2) Mistä sinä muka voit tietää kenelle tai mille ne syötit oli asetettu? Paitsi siinä tapauksessa, että asetit itse ne syötit? Asetitko? Hyhhyh sinua!
3) Edellä jo totesimme, ettei kyse ollut metsästyksestä tai metsästäjistä.
4) Oletko tullut ajatelleeksi, miten maukkailta myrkkysyöttisi maistuisivat oman koirasi suussa? Tiesitkö, että porot kärsivät siitä, että niitä saatetaan paniikkiin? Mitä pahaa porot ovat sinulle tehneet, että haluat niitä kiusata? Tiesitkös sitä, että poromiehet saattavat olla melko ilkeitä elikoitaan häiritseville koirille, näiden omistajista puhumattakaan.
- Olisitpa sinä syöny
Sinä siis nautit koirille tapahtuvista onnettomuuksista, miksi ?
Minä taas pidän koirista erittäin paljon, ja koirat minusta, ne jopa haluavat jutella mulle-
Ja oon kokenu jotain todella hämmästyttäviä asioita koirien taholta, jotka kokemukset sulta, .-säälittävältä virnottajalta puuttuvat.
Jos SINUA koirat pelottaa, ei voi muuta kun naureskella !-Jos naurattaisi sinunlaiset moukat !- dragunov82
Mistä tarkemmin ottaen juttelet koirien kanssa? Vai ihan vaan elämästä yleensä ja saat hyviä vastauksia ja neuvoja näiltä karvaisilta kavereilta?
- Ei ne kaikille puhu:
dragunov82 kirjoitti:
Mistä tarkemmin ottaen juttelet koirien kanssa? Vai ihan vaan elämästä yleensä ja saat hyviä vastauksia ja neuvoja näiltä karvaisilta kavereilta?
Että koiran kanssa pystyy jutustelemaan, ja ne vastaavat ihan ymmärrettävästi, jos puhut ihan mitä sattuu pöljiä, ne eivät vastaa ollenkaan. Joten siinäpähän hmmmäilet !
Ei ne kaikille puhu: kirjoitti:
Että koiran kanssa pystyy jutustelemaan, ja ne vastaavat ihan ymmärrettävästi, jos puhut ihan mitä sattuu pöljiä, ne eivät vastaa ollenkaan. Joten siinäpähän hmmmäilet !
se vaan jutustelen susien kanssa, ouuuu....ouou ouuuuuu.....uuuuuuuuu....
- anal-lyytin analyysi
valittavan kun harhainen ulvoo yksin esikaupunki yksiössä, muka susien kanssa jutellen,heh.
Vai oletko kuitenkin jossain laitoksessa, paikassa missä pehmustettu ulvomiskoppi? - höpön horinoita
hevostalleilla ei kukaan päästä yhtäkään metsästyskoiraa vapaaksi, jutulla ei ole mitään tekoa metsästäjien tai metsästyksen kanssa.
- Olla LEIKKI iässä
Nimität itseäsi "susianalyytikoksi", ja juttujesi perusteella oot ihan pihalla koko asiasta,-se on varma, ja sen tiedät itekkin. Se muuten näkyy selvästi.
Ja kun sanot juttelevasi susien kanssa, se puheesi on aivan täyttä paskanhöyryä !
Jotenkin käy sääliksi tuommosta, sillä voin kuvitella tarkalleen, miten oot epäonnistunu ihmisenä pahemman kerran, ja siksi koitat imeskellä lapsellisessa mielikuvituksessasi HÖHÖHÖ susien pieruja kieroon vinksahtaneen olemassaolosi kuvitelmaksi !
Koeta nyt iso ihminen jo hankkiutua jonnekki ihan oikean miehen hommiin, ja jätä se lapsellisuus 4-5 vuotiaille.
- heh heh
Lapin paliskunnassa on onnistuttu kaatamaan kaksi sutta keskiviikkona. Paliskunta oli saanut pyyntiluvan susien aiheutettua alueella porovahinkoja.
- lyhistyy
polttaa kynttilää,järsii kynsiään ja bunkkerista kuuluu vaimeaa ulinaa.
porovahinkoja? heh heh
Nam nam namia. Kylläpä tosiaan tulee hyvä mieli kun sudet ovat päässeet raatelemaan tyhmiä poroja. Nyt maistuu taas puoliraaka lammas ja pari snapsia.- ennenkuin-
porovahinkoja? heh heh
Nam nam namia. Kylläpä tosiaan tulee hyvä mieli kun sudet ovat päässeet raatelemaan tyhmiä poroja. Nyt maistuu taas puoliraaka lammas ja pari snapsia.porot kalua sinä vain niitä luita ruikuli.
- niin halsteroin
porovahinkoja? heh heh
Nam nam namia. Kylläpä tosiaan tulee hyvä mieli kun sudet ovat päässeet raatelemaan tyhmiä poroja. Nyt maistuu taas puoliraaka lammas ja pari snapsia.ja SYÖN sen, maistui miten paskalta tahansa.
niin halsteroin kirjoitti:
ja SYÖN sen, maistui miten paskalta tahansa.
koiraliha pahalta maistu, kysy vaikka kiinalaisilta.
- hunters life
Miten joku voi vihata viatonta koira parkaa noin. Eihän koira ollut edes metsästäjän vaikka niin väität. Ja sitten vielä viimeisenä muttei vähäisimpänä jos kerran niin pidät susista niin mikset koirista kun kerran koira on suden jalostettu versio? susi: canis lupus. koira: Canis lupus familiaris. Miksi muuten moinen metsästäjä viha?
- hunters life
sellaista sait päähäsi, jotta vihaisin koiria? pöljä!
Suora lainaus: Kyllä tämä on ilon päivä, heh heh. Taitaa olla juhla-aterian paikka ruokaryypyn kera. Nauttikaapa kaikki muutkin tästä mielettömästä jutusta.
Ei tuo kyllä kauhean koiraystävälliseltä näytä. Koirahan tossa jutussa henkensä heitti. Vai onko jonkun tutun koira ku noin iloitaan? hunters life kirjoitti:
Suora lainaus: Kyllä tämä on ilon päivä, heh heh. Taitaa olla juhla-aterian paikka ruokaryypyn kera. Nauttikaapa kaikki muutkin tästä mielettömästä jutusta.
Ei tuo kyllä kauhean koiraystävälliseltä näytä. Koirahan tossa jutussa henkensä heitti. Vai onko jonkun tutun koira ku noin iloitaan?tässä tavallaan koki sankarikuoleman osoittaessaan ja todistaessaan menehtymisellään metsästäjien täydellisen typeryyden.
- ;O
Ole sinä hiljaa tuo on rikos ja ehkä omistajilla oli lupa ;O
- naureskeIija
Jos minulla olisi koira, niin opettaisin sen repimään punaniskalta kurkun auki. Ainoastaan sellaisesta piskistä olisi jotain oikeaa hyötyä.
Varsinkin metsästäjähörhöjen luonnevikaiset kuolaavat hurtat joutaisivat montun pohjalle.
Läskinen kännissä huojuva punaniska kirppuisine rakkeineen on surkuhupaisa näky.
Eipä moisille kakkahanureille voi kuin naureskella..- mutta yksi pikku
juttu vielä kuitenkin.
Missä näitä "läskisiä kännissä huojuvia punaniskoja kirppuisine rakkeineen" oikeasti näkee?
Kotonasi?
Naapurissasi?
Unessasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927