http://www.mskk.fi/index.php?k=9063
Tarkotus ois hakee tuonne ja jos sisään pääsee nii lähtö ois sit elokuussa 2011.
Nyt mietinkin, että onko tuo täyspäiväinen koulu, kun kerta se on etäopiskelua.
Olen ollut töissä 4vuotta (tulee täyteen maaliskuussa) ja kuulun YTK:hon.
Onko mahdollista saada YTK:n tuet Espanjaan asti, vaikka opiskelisin tuota koulua samalla?
Tarkoitus on olla vielä töissä samassa paikassa siihen asti, jos käy niinkin upeasti että kouluun pääsen.
Jos jollakin on faktatietoa tai heittää linkkiä tms. josta sais jonkunlaista vastausta, niin
arvostaisin suuresti.
Opiskelu Espanjassa ja YTK:n tuet!
Suomeen kyllästynyt
2
576
Vastaukset
- espanja grl
Ytk ei maksa jos nostat Kelan tukia.
- Kyllä tulee rahaa
Kyllä mun tietääkseni saat koko ajalta liton korvauksen. Opiskelu on päätoimista. Tuo yllä oleva kateellinen paskiainen vain levittää väärää tietoa tuskissaan. Ei ole edes varaa sillä mennä parturiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657