Yksinäinen ulkomailla

gasdfgsdfsdgsdfsgs

Olen vaihto-opiskelija, ja surullinen. En ole saanut ystäviä täältä. Aluksi minua pyydettiin mukaan kaikkialle, mutta enää ei kukaan. Itsetuntoani on alentanut torjumiset: en mahtunut mukaan matkalle mikä oli alunperin minun ideani, ehdotukseeni tavata on moni reagoinut niin että "katsellaan" ja "mun täytyy nyt mennä" ja sen jälkeen ei kuulu enää mitään, minulle on tehty oharit tapaamisesta jo 2 kertaa niin että olen tullut paikalle ja toinen ei ole tullut, muut vaan ystävystyvät ympärilläni ja kun nykyään yritän olla aloitteellinen niin siihen vastataan nihkeästi ja huomioidaan vain muita, facebookissa tilaani ei kommentoida jne. Olen tällä hetkellä surullinen ja vihainen ettei tee mieli enää edes yrittää enkä jaksa olla iloinen koska se ei kuitenkaan auta mitään. En osaa olla rennosti vaan jokainen naama ärsyttää ja mieleeni muistuu hetket milloin alussa olimme kavereita mutta nykyään hänkään ei minusta pidä. MINUSTA EI PIDETÄ! Tällä hetkellä mökötän ja olen loukkaantunut - kukaan ei kysy mikä minulla on ja mitä minulle kuuluu. Ainoastaan pari ulkomaalaista miestä, mutta olenko liian vaativa jos haluaisin niitä tyttökavereita joille ei tarvitse koko ajan selitellä että "ollaan vaan kavereita, ei, en ole kiinnostunut sinusta sillä tavalla".

Uskon että minua karsastetaan sen takia koska olen hiljaisempi. Kuitenkin teen aloitteita, kyselen kuulumisia, hymyilen ja kommentoin, mutta en ole koko ajan äänessä. Olen yrittänyt muuttua, mikseivät ihmiset vaan voisi hyväksyä minua sellaisena kuin olen....

99

9402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiikunkaakunkin

Heh,heh sepitä jotain muuta.

• mosse1