Heeijs!
Kaipaan ainakin näin aluksi meseen juttuseuraa 16-20vuotiaista pojista. Jos mesessä tuntuu sujuvan hyvin ja asutaan suhkot lähekkäin niin ehkä tapaaminenkin onnistuu :'> Ja tapaaminen myös kauempana asuvan kanssa onnistuu, reissailen kuitenkin melko tiiviisti pitkin poikin Suomea!
Itse olen 17-vuotias naisen alku Itä-Suomen suunnalta. Rakastan musiikkia ja uusiin ihmisiin tutustumista! Olen luotettava, mukava, huumorintajuinen ja noh, kait sitä on myönnettävä, että tuota kaksmielisyyttäkin löytyy aika kiitettävästi :'D
Jos yhtään kiinnostaa, niin pistäkää ihmeessä mesenne niin lisäilen! ;>
16-20v jätkät! ;>
17
1174
Vastaukset
- steeler
steeler@hotmail.com
- LISÄÄ
nirvana88@hotmail.fi (täällä 19v poika)
- pokpokpk
slayjer@windowslive.com
- suosii
black_swan@wippies.fi
- tsumbula
tsumbula@hotmail.com heips 17v jätkä täällä :D
- Jep91
No ainahan uusiin ihmisiin voi tutustuu, varsinki naispuolisiin ;) januzii@mbnet.fi
- NAISIA_NAISIA
Jos etsit seuraa tule ihmeessä tutustumaan:
http://www.fi.sex-sms-contacts.com/landing?conv_id=493830
........................................ - xdfhadhdhfdhd
nico-93@windowslive.com
- W
viltsu92@windowslive.com
- H.
Olen Kuopiosta, eli ilmeisesti aika läheltä :) Jos haluat lisäillä niin hex-1992@hotmail.com on sähköposti/messengeri :D Ei mikään pakko jos sulla on jo tarpeeks kavereita mut ajattelin kun oon tästä jostain läheltä niin ois varmaan kiva tutustua :)
- 19v poitsu
Emptygarden@hotmail.fi
- andeeee
andreas_-@live.com
- andeeee
andreas_-@live.com
- asdadadwfw
asdqqq@hotmail.fi
- mesemese
tezee93@wippies.fi laitatko tonne meseosottees ku en viiti sitä tähän kaikille julkisesti ilmottaa :D
- andeee2
andreas_-@live.com
- tddy
jakekone@hotmail.com morr :D juu lisäile tämäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657