tietääkö kukaan onko baltic princessin supermarket auki viroon MENTÄESSÄ?
että sieltä saisi illaksi ostettua viinaa/ makeisia?
sunnuntaina lähtö.
baltic princess supermarket aukiolo ajat?
4
697
Vastaukset
ekaa kertaa menossa balticalla vai ? kauppa aukee klo 19 ja menee kii klo 22.
- aloittajajjjjg
ekaa kertaa kyllä!
onko tuo sitten varmaa tietoa, sillä olen lukenut että voivat pitää tuollaisilla bileristeilyillä kaupat kiinni että ihmiset joutuvat ostamaan juomat baarista.. aloittajajjjjg kirjoitti:
ekaa kertaa kyllä!
onko tuo sitten varmaa tietoa, sillä olen lukenut että voivat pitää tuollaisilla bileristeilyillä kaupat kiinni että ihmiset joutuvat ostamaan juomat baarista..on varmaa tietoa, jos haluat katsoa mitä kivaa on tarjouksessa laivalla, menne tallink estonia,sivulle, ja sieltä erikoistarjouksiin, näät viina tarjoukset ja muuta kivaa.
- jaggggg
pavee-74 kirjoitti:
on varmaa tietoa, jos haluat katsoa mitä kivaa on tarjouksessa laivalla, menne tallink estonia,sivulle, ja sieltä erikoistarjouksiin, näät viina tarjoukset ja muuta kivaa.
kiitoksia paljon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329