Kiviniemi kaivaa nenää eduskunnassa
10
240
Vastaukset
- raindiör
Mitä se Matti Vanhanen siinä Marin vieressä tekee?
- keskarilla
Kyseessä ei ole nenän kaivelu, vaan viattomalta näyttävään eleeseen piilotettu keskisormen näyttö. Samaista piiloviestiä käytti viime vuonna myös Barack Obama, kun hän piti puhettaan jossa mollasi vastustajaansa.
Puhuessaan Obama mainitsi vastustajansa nimen ja samalla hankasi kasvojaan vain keskisormella. Ele oli selkeä viesti vastustajalle. Puhe televisioitiin ja Obaman käsimerkki näkyi koko maailmalle. Ettei vaan Kiviniemi ja Obama olisi saman käytöskoulun kasvatteja. - Tenkka på
>Kiviniemi kaivaa nenää eduskunnassa<
Siinäpä onkin mennyt hämmästyksen sormi kummastuksen suuhun!
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1195399612838&ssbinary=true
Onko tuo se paljon puhuttu "TENKKA PÅ" -tilanne? - juupa juuu
vähän vaikeusia ymärtää ihmisen biologiaa.
Yleensä ihmisellä on kaksi sierainreikää. Keskeltä nenää ei yleensä nenän kaivaminen onnistu. Tässä taas Maalais-Mari näyttää tyhmyytensä. Tuon jälkeen hän varmaan pisti räkäpalleron KEPUtapaan suuhunsa. "Puhdasta" suomalaista luomuruokaa! :D
- ?
hiertimen seuraavaksi.
- 4
? kirjoitti:
hiertimen seuraavaksi.
kepulaisilla edustajilla hiertimet nokassa, seuratkaapa vaan.
- mielenterveytesi
tilasta ???
Tuo näyttää jo aika pahalta. Viina vai vittu on mieheltä pään pilannut?
Suosittelen pikaista ammattiapua... - kuhan kysyn
mielenterveytesi kirjoitti:
tilasta ???
Suosittelen pikaista ammattiapua...ja syöt sitten löydöksen
- !!!!!!!...
mielenterveytesi kirjoitti:
tilasta ???
Suosittelen pikaista ammattiapua...kaiva se pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153193- 122056
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4021779Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201321
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101221- 131196
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4321071