Eli ettisin suunnillee 16-19 vuotiaita tyttöjä tai poikia meseen tai oikeiks kavereiks et vois tavatakki jos asuu sopivan matkan päässä :> Ite oon 16-vuotias tyttö Tampereelta. Luonteeltani huumorintajuinen, luotettava, mukava, ehkä alkuun vähä ujoki, mut se menee ohi ku tutustuu siihe tyyppii paremmi (:
Ois kiva jos oisit Tampereelta tai siit lähelt, mut saa muultaki paikka kunnalta olevat tyypit vastailla :)
Toivoisin kans et oisit puhelias, mutta jos haluat tutustua nii kirjota vaikka mese tähä, vaikka voin kyl mesen lähettää sähköpostiinki :>
Uusia kavereita? (:
15
849
Vastaukset
- sadrfter6ter
oon ite kans tampereelta 15v poika mut jos haluut vähän vanhempia niin ei kai sit mitään...
- elisamoi
Kyl voin sutki tonne lisäillä ei se ikä ny iha nii tarkkaa ois (:
- wheeee...
elisamoi kirjoitti:
Kyl voin sutki tonne lisäillä ei se ikä ny iha nii tarkkaa ois (:
no lisää sit mut 014042@hotmail.fi
- elisamoi
wheeee... kirjoitti:
no lisää sit mut 014042@hotmail.fi
Jep :>
- ewrtyuiopiuytrew
elisamoi kirjoitti:
Jep :>
Oon 16v poika pohjois-pohjanmaalta laita meses vaikka mun sähköpostiin wunderbaum94@luukku.com
- elisamoi
ewrtyuiopiuytrew kirjoitti:
Oon 16v poika pohjois-pohjanmaalta laita meses vaikka mun sähköpostiin wunderbaum94@luukku.com
Okkei(:
- 13
heiip 17vuotias jätkä keravalt tääl tsumbula@hotmail.com
- elisamoi
Lisäsin sut :>
- tboy94
Moi! Oon 16 v poika tampereelta. Lisäilehän jos kiinostaa tboy@hotmail.fi
- ^^^^^^^^^^^^
moro! täällä ois 18v poika mutta oon kyllä sieltä semmoisen vajaan 100 km päässä:::(
- 575
joompas@hotmail.com
- andees
andreas_-@live.com
asun stadis c: -ssalo@hotmail.fi mutta asuskelen Forssassa(:
- kiinnostunut?
onko tämä vielä voimassa?
- ellynn_
On toki :) oisko sulla mesee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657