Stayup-sukat tyylikkäästi jalassa

Taituriniekka

Ne vedetään jalkaan siten, että resori joka on sukan ylävarressa laitetaan sauma taaksepäin. Se on naisellista. Jos laittaa ajattelematta ja miten sattuu on asialla hutilus joka ei ymmärrä tyyliä, tai sitten vielä asioissa kokematon lapsi. Liivisukat laitetaan istuvasti ja ne tulee olla ohuet, maksimi 15 Den. Jos on sauma, sukkanauha takaa sauman kohdalta kiinni. Muuten sukat leveän osan alareunasta, se antaa ryhtiä. Vanhan ajan nylonsukat jos onnistuu löytämään on löytänyt jo paljon. Ne ovat parhaat. Sukkahousuista näkee paljon naisen tyylitajusta. Ohuet ja lievästi kiiltävät ovat parhaat. Värinä musta tai kahvi noissa kaikissa. Sukkahousuissa myös pippuri on hyvä. Miksi laittaa paksut tylsän väriset kun samalla rahalla saa jo hyvän värin?

11

4518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksullinen nainen

Niiden pukemisessa on oltava huolellinen, että saumat pysyvät suorassa. Harjoittelu tekee mestarin. Väärin jalkaanvedetystä lähtee sauma helposti kiertämään eikä se näytä enää seksikkäältä.

• hummani hei

Hyvä rasvata kädet niitä jalkaan vedettäessä. Samoin kantapää, ettei sieltä hajoa.

• Nailonifani

Parhaat ovat kyllä sellaiset missä on vanhanaikainen sukanvarsi ilman resooreja

• nylon,express

Ne ovat vain usein liian lyhytvartiset.

• Nevada merkki

Minua on aina mielyttänyt nailonsukat. Stayupsukat menevät myöskin ja sukkahousut kiiltävien legginsien alla.

• fg7

Aidot vanhanaikaiset nailonit saumalla ovat kertakaikkiaan must. Stayupit tosin ovat täysin seksittömät kapistukset, jotka pitäsi lailla kieltää.

• Puettuna upeaa
        fg7 kirjoitti:

Aidot vanhanaikaiset nailonit saumalla ovat kertakaikkiaan must. Stayupit tosin ovat täysin seksittömät kapistukset, jotka pitäsi lailla kieltää.

Olimme joku vuosi sitten Tukholmassa katsomassa ruotsalaista "After Dark" showta, missä miehet esiintyivät naisina. Show oli erittäin hyvä ja vaimoni ihastui "poikiin" ihan kunnolla. Illalla sitten hotellissa otin leikilläni vaimon pikkarit ja asetin ne eteeni. "Hei kulta tässä sinulle uusi Christer Lindarv". Vaimoa nauratti, mutta parin lasillisen jälkeen hän kysyi, jos haluaisin tehdä hänelle mieliksi? Nyökkäsin vaa nauraen ja kysyin, että miten?

- Laitetaan sinut tytyksi tänä iltana... Olin ällikällä lyöty, mutta tuumasta toimeen ja pian oli ylläni vaimoni upeimmat alusasut. Sukkanauhaliivit, rintaliivit pikkuhousut ja NAILONSUKAT! Voi sitä tunnetta, kun hivelin liukkaita sääriäni. Sinä ilta rakastelimme pitkään ja hartaasti. Nailoneista tuli vakituinen osa seksielämäämme ja pidän todella paljon nailonista ja sen ihanasta kosketuksesta. Seksielämämme sai piristeen ja harrastamme seksiä huomattavasti useammin, kuin ennen.

• Saumanylonpari
        Puettuna upeaa kirjoitti:

Olimme joku vuosi sitten Tukholmassa katsomassa ruotsalaista "After Dark" showta, missä miehet esiintyivät naisina. Show oli erittäin hyvä ja vaimoni ihastui "poikiin" ihan kunnolla. Illalla sitten hotellissa otin leikilläni vaimon pikkarit ja asetin ne eteeni. "Hei kulta tässä sinulle uusi Christer Lindarv". Vaimoa nauratti, mutta parin lasillisen jälkeen hän kysyi, jos haluaisin tehdä hänelle mieliksi? Nyökkäsin vaa nauraen ja kysyin, että miten?

- Laitetaan sinut tytyksi tänä iltana... Olin ällikällä lyöty, mutta tuumasta toimeen ja pian oli ylläni vaimoni upeimmat alusasut. Sukkanauhaliivit, rintaliivit pikkuhousut ja NAILONSUKAT! Voi sitä tunnetta, kun hivelin liukkaita sääriäni. Sinä ilta rakastelimme pitkään ja hartaasti. Nailoneista tuli vakituinen osa seksielämäämme ja pidän todella paljon nailonista ja sen ihanasta kosketuksesta. Seksielämämme sai piristeen ja harrastamme seksiä huomattavasti useammin, kuin ennen.

Olemme vaimon kanssa ehdottomasti samaa mieltä nyloneista. Kun siihen liitetään vielä tyylikkäät korkkarit (ehdottomasti varpaat näkyvissä) ja punaiseksi lakatut varpaankynnet ....aaah...olisi ihanaa tavata oikeasti samoin ajattelevia.

• kauan elänyt
        Puettuna upeaa kirjoitti:

Kirjoitin juuri samasta aiheesta ketjuun"Vaimolle yllätys" En viitsi kopioda tai kirjoittaa uudestaan sen voi katsoa sieltä.
        Olen kanssanne samaa mieltä, että nylonit, sukat todella kiihottavat niin naisen/vaimon päällä ja ovat todella seksikkäät, puhumatakaan skotti minihameesta. Korkkarit vielä lisäävät seksikkyyttä.

Minua kiinnostaa myös tuntea itse sukkien kosketus jaloissani ja helmojen heilahdus sääriäini vasten.

• Akkeri nylon
        Saumanylonpari kirjoitti:

Olemme vaimon kanssa ehdottomasti samaa mieltä nyloneista. Kun siihen liitetään vielä tyylikkäät korkkarit (ehdottomasti varpaat näkyvissä) ja punaiseksi lakatut varpaankynnet ....aaah...olisi ihanaa tavata oikeasti samoin ajattelevia.

Naulan kantaan. Meidän parisuhteessa sukkikset ovat pannassa. Vain aidot, mieluiten saumalliset nylonit ovat suosiossa. Niitä sitten löytykin paljon.

Ja sukkanauhoissa pitää olla mieluiten 6 nauhaa.

• Puettuna upeaa kirjoitti:

Olet onnekas mies, kuin nainen ymmärtää nylonien päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4750
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1324
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1315
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1091
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      251
      941
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      916
    Aihe