Elikkä minulla on ihan normaalit pioneerin streot (n.5v vanhat) niihin on kytketty 4 normi kaijutinta ja yksi 15" subbari..
Stereoissa ei olle erillistä subwoofer ulostuloa joten on siinä normi ulostulossa kiinni, joten kaveri suositteli että kannattaa ostaa alipäästösuodin ettei korkeat äänet riko subbaria.
Ymmärtääkseni siinä alipäästö suotimessa on kaksi eri päätä jotka laitetaan äänipiuhojen väliin, ja suodin ei päästä ylä-ääniä läpi??
Itse en tiedä stereoista ym. yhtikäs mitään joten apua tarvitsisin, eli voiko joku linkittää jonkun sopivan alipäästösuotimen? (halvalla)
Apua! (alipäästösuodin)
3
1055
Vastaukset
- tästä.
Ensinnäkin vain yksi saman sisältöinen viesti riittää. Älä lähetä useaan ketjuun.
Toiseksi, se kaverisi puhuu potaskaa. Korkeat äänet eivät riko subbaria.
Minkälainen subbari on käytössä ja mikä on tämä normi ulostulo tarkemmin kerrottuna.- ASCDFGH
joo sori.
Subwoofer on Nexus 15", soitettu joku 2h vain, ja nexon ei tee enään subbareita vaan on tietokonekomponenttivalmistaja...
Siis subwooferin kaksi äänipiuhaa on kiinni niissä normaalaissa kaijutin (output?)
Mutta äänestä tulisi kumminkin putaampi?
- ihmettelijä.
sulla on siis subbarielementti liitetty kaiutinlähtöihin ja tietenkin kuulostaa hyvältä:-)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595