Kuinkahan moni suomesta uskoo Skientologiaan? Minulle se ei ainakaan aukene, tuntuu että se on vaan rahastusmenetelmä ja se sekoittaa ufoja vielä koko soppaan. Eiköhän se kerro jo aika paljon että suomessa se ei saanut hyväksyntää viralliseksi uskonnoksi.
Kuinkahan moni suomesta uskoo
4
427
Vastaukset
- Tom cures you
Arvelisin että se toimii samalla tavalla kuin Vatikaani ja valtionkirkko. Antaa mitä ihmiset haluavat kuulla ja rahat pois.
- SCI
Ei scientologiassa esitettyihin asioihin saa uskoa. Aiheessa esitetyt asiat (havaintoja ja löydöksiä käytännön tasolla) täytyy todeta itse toimiviksi tai ei toimiviksi, yksinkertaista.
- Huhahhhei
takia teitä onkin niin vähän pohjoismaissa? Omituista, että moninaisilla mittareilla mitattuina maailman sivistyneimmissä, koulutetuimmissa, rauhallisimmissa ja siisteimmissä maissa on niin vähän sceidoja. Vai onko se omituista? Enturbuloimisiin :)
- Minä uskon
Mutta uskon myös Joulupukkiin, rehelliseen poliitikkoon, sikapiikkiin, ilmaiseen lounaaseen ja Elviksen uuteen tulemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820