http://yle.fi/alueet/pohjois-karjala/2011/01/riistahallinto_patistaa_supikoirajahtiin_2285968.html
Uutinen osoittaa ettei rivitoimittaja vieläkään oikein tunne eläimiä.
Supikoirajahtiin
1
138
Vastaukset
- Itte piru
Nyt on näköjään tullut supia koskevia kommentteja niin paljon että pääsivät esille. Uutisessakin on nyt maininta "supikoira eli kansankielellä supi".
Kommenttien kellonajoista voi päätellä, että useat ovat kirjoittaneet teemasta "supikoira ei ole supi" toisistaan tietämättä (niin minäkin tein mutta jostain syystä tulin käyttäneeksi eri nimimerkkiä), ja kommentit on julkaistu vasta kun niitä on tullut useampia.
Nimpparionnittelut Hiskille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175