Mikä on mielestänne paras maa olla työttämänä pummina ja tissutella päivät pitkät kaljaa sosiaalirahoilla?
Itsellä on kokemusta Suomen lisäksi Ruotsista, Norjasta ja tällä hetkellä Tanskassa kolmatta vuotta "työttömänä työnhakijana". Omasta mielestä tää Tanska on ylivoimaisen paras. Tissuttelevalle pummille jää eniten rahaa käteen vuokran ja puhelimen jälkeen.. euroina noin 900 euroa. Sillä ryyppää jo kummasti halpaa tanskalaista 5,2 prosenttista olutta.
Toisaalta Saksan puolelle ei ole pitkä ajomatka ja siellä se olut sitten onkin työttömälle halpaa... kuukausi sitten 3 lavaa 4,7prossaista Slottia maksoi yht 13,50 euroa.
Eli vastaus on mun mielestä Tanska.
Mihin sosiaalipummiksi?
Työtön pummi
1
503
Vastaukset
- KONEHUONEROBA
mä oon luullu et suomi.jos oot somali se on suomi.vuokra,puhelin.sähkö,vaatteet,kodinkoneet ja ruotsinristeilyt maksetaan.käteen jää vielä n,500e.mut jos oot syntyperäinen suomalainen kannattaa varmaa pysyy tanskassa.SIUNAUSTA SINULLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615