Matka Tunisiaan?

Minä en tiennytkään, että Tunisiassa on niin sivistyneitä ja fiksuja ihmisiä, jotta he hakkaavat ja pieksävät mustelmille aseilla rehvastelevat länsimaalaiset ahneet ihmisporsasmetsästäjät. Saivatpahan punaniskat pikku opetuksen. Kyllä oli nami uutinen. Harkitsenkin nyt, jotta lähden käymään Tunisiassa tapaamassa näitä luonnon ystäviä.

11

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saavatpa sinne

hiukan tuoretta verta.

• naureskelen taas

Minäkin olen pitänyt noita musulmaani mitä lie berbereitä moukkina ja ali-ihmisinä, muta olin näköjään väärässä. Kyllähän sellaisen ihmisen täytyy tosiaan olla fiksu ja sivistynyt, kun potkii punaniskaista metsästystolloa suuhun että veri roiskuu.

Pisteet tunisian pojille, jatkakaa samaan malliin!

• jöykeetä

tunisian matkaan, sinullahan on täällä palstalla laaja ystäväjoukko, ei muuta kuin ilmoitat paikan jossa he voivat tulla sinua tervehtimään, metsästäjiäkin olisi tulossa lukuisa joukko. Siinäpä olisi sinulla mainio tilaisuus päästä itse toteuttamaan tuota tunisialaisten poliisien suorittamaa maine- ja rohkeuden osoitustekoa, joka hakee vertaistaan maailman historiassa. Tuskin missään on kolmekymmenpäinen raskaasti aseistautunut poliisijoukko päässyt yllättämään täydellisesti verenhimoiset metsästäjät, joita hurrit selvästikkin olivat.
      Sinulla on nyt elämäsi tilaisuus päästä samaan kuuluisuuksien kerhoon tunisian poliisvoimien kanssa. Reippaasti vaan hyvä Susianalyytikko ilmoitappa itsellesi sopiva paikka. Rohkeuttahan sinulta ei ainakaan puutu, olethan sen vuosien saatossa lukuisilla nimettömillä kirjoituksillasi osoittanut. Sinä joka et pelkää mitään ei muuta kuin saavut pieksämään suomalaisia punaniska- ja läskipersemetsästäjiä jotka ovat tunnetusti suuria pelkureita, sehän on sulle helppo nakki.......

• Jahti-Jussi

Että mikäli analyytikko tulee minulle tarjoamaan tuota elämystä, niin en missään vaiheessa ota yhteyttä poliisiin :)

Saa jopa muutaman kaverinsakin ottaa mukaan nauttimaan.

• pääsisipä tässä...
        Jahti-Jussi kirjoitti:

Että mikäli analyytikko tulee minulle tarjoamaan tuota elämystä, niin en missään vaiheessa ota yhteyttä poliisiin :)

Saa jopa muutaman kaverinsakin ottaa mukaan nauttimaan.

... nauttimaan oikein kunnon elämyskäsittelystä.
        Vastavuoroperiaatteella, tietty... ja kaverille kanssa, tottakai...

Saisi ituhippien käsikirja ihan uuden luvun...

• takuulla yllätyt

Susianalyytikko tekee metsästäjistä trofeeta ja hoonaa kallonne pisuaariksi Korkeasaaren pitzeriaan.

• takuulla yllätyt kirjoitti:

Susianalyytikko tekee metsästäjistä trofeeta ja hoonaa kallonne pisuaariksi Korkeasaaren pitzeriaan.

Otetaan tähän nykyajan pikku älypähkinä purtavaksi. Mikähän on tämä kaamea otus? Annetaan nyt vihjeitä ja mitä aikaisemmin vastaat oikein, sen nopeampi olet:

1) Yleensä aina hysteerikko paskoo housuunsa nähdessään koiran jäljet luullen niitä kysytyn otuksen jäljiksi
        2) Kysytty petoeläin kyllä tykkää mässäillä koiran lihalla
        3) Erityisesti minä olen tuollaisen otuksen ystävä

Eikö vielä valkene? Noh annetaan lisävihjeitä.

4) Otus alkaa S- kirjaimella ja siinä on neljä muutakin kirjainta ( u,i,s) satunnaisessa järjestyksessä
        5) Vastaus ei ole "sussi" (viisi kirjainta) vaan ota yksi ässä pois. Tuossa vaan on kolme ässää, joten koitappa nyt pähkäillä, mikä ässä pitäisi poistaa

Nyt jo yleensä melkein kaikki ovat oivaltaneet, mistä on kysymys. Annetaan kuitenkin tyhmille maalaisapinoille lisävihjeitä.

6) Poistettava ässä ei ole ensimmäinen kirjain
        7) Poistettava ässä voi kuitenkin olla mahdollisesti joko kolmas tai neljäs kirjain. Kumman sinä valitset, jotta päädyt oikeaan vastaukseen?

Jos joku ei vieläkään ymmärrä, niin voin pyydettäessä antaa lisävihjeitä ja selittää tarkemmin.

• että susianaali
        takuulla yllätyt kirjoitti:

hoonaa ihan jotain muuta...
        Kun metsästäjä tulee vastaan, niin lyyli haaveilee että metsästäjä tulisi "hoonaamaan".

• tunti turpiin ;D

Mainio juttu kertakaikkiaan.

Punaniskat tappajaturistit makasivat kuin madot konsanaan asfaltilla kun tuli turpiin. Eipä yksikään yrittänyt nokkaansa nostaa. Siinä olivat mielessään "uljaat soturit" ketarat suorana kun kaupunkilaiset Tunisiassa vetelivät pohjolan takamaiden tuhkamunia ympäri korvia. Ei ollut maalaispojista vastusta tunisian katukiitäjille.

• Loistavaa (esim. "kuin madot konsanaan") sanan säilän heittämistä ja täyttä asiaa koko viestisi. Noista madoista tulikin mieleeni tämän päivän uutinen, kun eräs tutkija ehdotti maapallon ravitsemustilanteen helpottamiseksi hyönteisten ja mm matojen viljelemistä ja syöntiä. Tämähän ei tietysti ahneelle ihmisporsaalle sovi, koska hän on tottunut ahnehtimaan luonnosta parhaat palat. Tuollaista apinaa jo hirvittää koirankin syönti, saati sitten matoja. Hyönteiset (mm heinäsirkka) ovat tosi namia ja terveellistä, kysykää vaikka kiinalaisilta. Yksinkertainen tosiasia vaan on, jotta teeren lihaa ei riitä muille kuin noille ahneille ihmisporsaille (metsästäjille). Minä olisin valmis syöttämään mm kaikki porot ja peurat susille.

Eipä tosiaan maalaispoika ajatellut, minne meni rehvastelemaan. Tämä on sitä joka pojan oikeutta, mitä tyhmempi pullasorsa ei välttämättä ymmärrä hupijahtireissuineen.

• heinäsirkat ja
        Susianalyytikko kirjoitti:

Loistavaa (esim. "kuin madot konsanaan") sanan säilän heittämistä ja täyttä asiaa koko viestisi. Noista madoista tulikin mieleeni tämän päivän uutinen, kun eräs tutkija ehdotti maapallon ravitsemustilanteen helpottamiseksi hyönteisten ja mm matojen viljelemistä ja syöntiä. Tämähän ei tietysti ahneelle ihmisporsaalle sovi, koska hän on tottunut ahnehtimaan luonnosta parhaat palat. Tuollaista apinaa jo hirvittää koirankin syönti, saati sitten matoja. Hyönteiset (mm heinäsirkka) ovat tosi namia ja terveellistä, kysykää vaikka kiinalaisilta. Yksinkertainen tosiasia vaan on, jotta teeren lihaa ei riitä muille kuin noille ahneille ihmisporsaille (metsästäjille). Minä olisin valmis syöttämään mm kaikki porot ja peurat susille.

Eipä tosiaan maalaispoika ajatellut, minne meni rehvastelemaan. Tämä on sitä joka pojan oikeutta, mitä tyhmempi pullasorsa ei välttämättä ymmärrä hupijahtireissuineen.

madot.

Minä syön teertä ja poroa.
        Kyllä jämpti on näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe