Lehdestä syksyllä luin että ennen joulua pitäisi uusi koirapuisto valmistua, mutta eipä ole taidettu edes aloittaa. Tietääkö joku asiasta jotain?
Seinäjoen uusi koirspuisto?
11
417
Vastaukset
- ?????
mihin päin seinäjokea tällätistä ollaan lupailtu?
- 45tyh4t
Sahalammen joen toiselle puolelle.
- sfsdf
Toivottavasti tulee ja mieluiten saisi olla huomattavasti enemmän pinta-alaa kuin noissa nurmon keskustan ja hyllykallion koirapuistoissa.
- sadies3
Ja asumme ihan siinä lähellä että voisi ihan tavallisella lenkilläkin sielä pistäytyä. Harmittaa jos ne ei meinaa sitä rakentaa ollenkaan.
Syksystä asti ollaan odotettu. Sen kuulemma piti valmistua marraskuun lopussa?
Kiva ku lupailee tollasia. - 876546789
odotan edelleen sitä puistoa. Onko kellään siitä tietoa?
- hauvafani
Näyttäisi siihen koirapuisto kohoavan, osa aidoista vielä puuttuu.
- jaoooaaa
onko jo valmis? onko pienten ja isojen puoli erikseen?
- puistoileva
on valmis, pienten ja isojen puolet erikseen. Näin kuulleena
- Lisää vaan puistoja!
Olen kyllä aika pettynyt. Ihan liian pieni, varsinkin pienten puoli. Ja muutenkin aika tylsä. Vanhat puistot ovat parempia, koska niissä on esim. puita ja erilaista maastoa, jossa juoksentelu kehittää koiraa paremmin. Mutta hyvä että saivat sen kuitenkin aikaiseksi :)
- sadies3
Olen kyllä itse käynyt tässä puistossa usein, ja pitää kyllä sanoa että on todella pieni. Varsinkin pienten puoli on todella alimitoitettu!
Kuitenkin hyvällä paikalla ja ihan lenkillä on kiva kävellä ohi ja katsoa jos sielä olisi samankokoisia kavereita meidän neidille :) - huhhuh12
Kiva paikka. Koirien kanssa ei mitään kummempia ongelmia ole siellä ollut, tänään oli kyllä semmoinen itseoppinut koirapsykologi paikalla että huh huh. Hermot meni ja piti paikalta poistua. Tarkoitushan on mennä sinne koiran vuoksi että saa tutustua toisiin koiriin, eikä arvostelemaan ja "neuvomaan". Jos toiste tätä suurehkoa naishenkilöä siellä näen ni enpä jää kuuntelemaan. kiitti ja kuitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595