Suomenkielinen Garmin Astro

Eräpojat

Moi,
nyt Suomessa saatavana vain meidän kautta aidosti suomenkielinen koiratutka. hinta suomenkielisenä 639€. Kauttamme myös lisäpannat DC40 sekä alkuperäiset garmin lisävarusteet:autoantenni ja tehokäsipiiska-antenni.

http://www.trueaim.fi/verkkokauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=66_170&products_id=419

Laitteella on myyntilupa Suomessa. Käyttö sen sijaan ei ole sallittua Suomessa. Laitteen ostajan vastuulla on, missä laitettaan käyttää. Suomalaiset käyvät metsällä myös naapurimaissa ja suomenkieliset valikot helpottaa laitteen käyttöä.(Linkissä on myös mainittu, missä maissa käyttö on sallittu, Suomessa se ei ole toistaiseksi sallittu).

Terveisin,

Niko
0445528667

4

2069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatusvirhe...

Tämä ei ole TORI - ei kaupallisia ilmoituksia.

Ja vaikka olisikin niin kiva myydä laitetta jota ei saa käyttää... ;-)

• hiioip

Moi

Mulla on Garminin 60csx ja sain kaverilta koko suomen tarkat kartat jotka olivat tarkoitettu Astroon. Ongelma on, että 60csx:ssä kartan korkeuskäyrät näkyvät vahvoina punaisina viivoina, jotka sekoittuvat helposti teihin ja kartta on epäselvä. Järvet näkyvät myös väärin, eli järvi ei näy sinisenä vaan kartan "pohjavärin" värisenä ja tamäkin tekee kartasta epäselvän. Löytyiskö kikkoja, että kartat näkyisivät yhtä hyvin kuin Astrossa?

• olisi pitänyt tutkia

Sonera teki temput ja "laajensi" 3G verkkoaan jahtialueellani ja nyt ei käynny enään kuulu, joten vasta ostamani TrackerHunter G400 panta on hyödytön. Uusien suuntapeilien vuoksi joutuivat kääntämään juuri sitä meitä kohden ollutta GSM-peiliä hivenen ja katveeseen jäätiin.
      Jos joku on ollut tyytymätön Garmin Astroonsa (CD-40 panta), katsoppas kyseinen ilmoitus:

http://www.tori.fi/lappi/Tracker_G400_panta_vaihdetaan_Garmin_Astroon_2760127.htm?ca=1&w=1&last=1

laite toimii sikahyvin jos on yksikin pykälä kenttää!

• jeppe6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60