on näitä uusia käsitteitä.
Puhutaan lohturuuasta.
Onko tarkoitus että ihmiset söisivät suruunsa?
Ilman että varsinaisesti tarvitsevat syödä?
Selittäkää hölmölle, kun en minä ymmärrä, mikä on idea?
Lohturuoka
60
1190
Vastaukset
Etkö koskaan ole mennyt hermosavuille,ottanut kupin kahvia ajankulukses tai tehnyt voileivän mainoksen aikana.
Ottanut suklaata tai muuta makeaa kun joutilas mieli kaipaa jotain suuhunpantavaa,tempaissut kaljat hatutukseen tai riipaissut kunnon kännin.
Onhan näitä- ???*
Tästä saat vankkaa tietoa kysymyksillesi, mitä tarkoitetaan lohtusyömisellä.
http://www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2011/01/1253233?keventajat/painon_hallinnasta - hvannadalshnukur
kaikenlaiselle syömiselle haetaan puolusteluja.
Siis ylensyömiselle.
Suurimmassa painonpudottajassa jokainen selittelee tuhansien kalorien ylensyöntiä/päivä sillä että lapsuudessa on ollut vaikeaa, tai on menettänyt jommankumman vanhemman.
Jos ihan suoraan ja raa'asti sanotaan.
Olen alkanut epäilemään niitä tekosyiksi :D- hvannadalshnukur
koti-kiusattu kirjoitti:
Hyvä maku syyksi?
oel koskaan syyksi maininneet.
Minulle riittäisi kyllä hvannadalshnukur kirjoitti:
oel koskaan syyksi maininneet.
Minulle riittäisi kylläKunnon läskisoosia syö vaikkei nälkäkään ole.
Ei sellasta ruokaa syöressä jaksa itkeä.- hvannadalshnukur
koti-kiusattu kirjoitti:
Kunnon läskisoosia syö vaikkei nälkäkään ole.
Ei sellasta ruokaa syöressä jaksa itkeä.herkullisen piiraan juuri söin.Sellaisen lihaisan, josta muhkea kastike ulos valahti ja lantun tuoksu kutitteli nenääni.
Eikä itkettänyt? aina syy.
Sitä haluaa laihtua, lihoa, Lääkärin määräyksestä..
Eteisen peili sitten kertoo onko tavoite saavutettu.
Aikasti usein, se ei lohtua suo.
Mutta nälkä on poissa.
H.- hvannadalshnukur
hunksz kirjoitti:
aina syy.
Sitä haluaa laihtua, lihoa, Lääkärin määräyksestä..
Eteisen peili sitten kertoo onko tavoite saavutettu.
Aikasti usein, se ei lohtua suo.
Mutta nälkä on poissa.
H.nälkä on täysin pätevä syy?
Lohtupeili, sitä en ole ennen kuullut? Taitaa olla harvinaisempi muoto taikapeilistä? hvannadalshnukur kirjoitti:
nälkä on täysin pätevä syy?
Lohtupeili, sitä en ole ennen kuullut? Taitaa olla harvinaisempi muoto taikapeilistä?ajatuksena että aloittaja menisi naurusta heikkoon kuntoon.
Tai me vakavissaan vastaajatkin.
H.- hvannadalshnukur
hunksz kirjoitti:
ajatuksena että aloittaja menisi naurusta heikkoon kuntoon.
Tai me vakavissaan vastaajatkin.
H.suuren määrän kaloreita.
Niin väärän nimen lausuminenkin kriittisellä hetkellä.
Kuka sitä huumoria, enää tässä iässä? hvannadalshnukur kirjoitti:
suuren määrän kaloreita.
Niin väärän nimen lausuminenkin kriittisellä hetkellä.
Kuka sitä huumoria, enää tässä iässä?kuumista lähteistä.
Netistäkin löysin aijaavatkaajöötiäkun- tulivuoren.
Oli ihan kiva, lentäjätkään eivät tunkeutuneet.
Mutta siitä on jo vuosi aikaa.
Tupakoitsijana nautin näystä, suht koht täysin rinnoin.
H.- hvannadalshnukur
hunksz kirjoitti:
kuumista lähteistä.
Netistäkin löysin aijaavatkaajöötiäkun- tulivuoren.
Oli ihan kiva, lentäjätkään eivät tunkeutuneet.
Mutta siitä on jo vuosi aikaa.
Tupakoitsijana nautin näystä, suht koht täysin rinnoin.
H.niitä ihminen tarvitsee.
Monta kylmää vieressä seisoo ja lätäkkö jalkojen juuressa.
Siitä voi aina itseään peilata, jos tarvetta tuntee?
Jotkut tyytyvät räntäsateeseenkin, paremman puutteessa? - -tiina
jos sulla on isoja ongelmia tai suuria suruja toisilta menee ruokahalu ja toiset syö surutieunsa mää en oo koskaan epäilly että ne on jotain tekosyitä ja jos sää rupeet syömään suruus niin siihen jää varmaan koukkuun niinkun mihin tahansa muuhun ja siitä on vaikee päästä eroon sama on varmaan sillonkin jos lakkaa syömästä kun on isoja ongelmia jos ei näin olis niin ei varmaan olis syömishäiriöitä olemassakaan ei ne taivaasta tipahda tietysti jos elämä on balanssissa eikä koskaan oo ollu minkäänlaista heittoo suuntaan tai toiseen on helppo epäillä vähän sama juttu on tupakan ja alkoholin kanssa kyllä mää lopetin mutta sitten tuli sitä ja sitä niin en voinu olla sytyttämättä tupakkaa tai ottamatta drinkkiä nääkin on tekosyitä annetaan itselle lupa.
-tiina kirjoitti:
jos sulla on isoja ongelmia tai suuria suruja toisilta menee ruokahalu ja toiset syö surutieunsa mää en oo koskaan epäilly että ne on jotain tekosyitä ja jos sää rupeet syömään suruus niin siihen jää varmaan koukkuun niinkun mihin tahansa muuhun ja siitä on vaikee päästä eroon sama on varmaan sillonkin jos lakkaa syömästä kun on isoja ongelmia jos ei näin olis niin ei varmaan olis syömishäiriöitä olemassakaan ei ne taivaasta tipahda tietysti jos elämä on balanssissa eikä koskaan oo ollu minkäänlaista heittoo suuntaan tai toiseen on helppo epäillä vähän sama juttu on tupakan ja alkoholin kanssa kyllä mää lopetin mutta sitten tuli sitä ja sitä niin en voinu olla sytyttämättä tupakkaa tai ottamatta drinkkiä nääkin on tekosyitä annetaan itselle lupa.
lasta, ja kaksi lapsistamme ovat ns. normaalipainoisia, mutta yksi on hyvin herkästi lihova, ja oli jo ihan muutaman vuoden ikäisestä semmoinen pulleampi, - ei hän syönyt sen enempää kuin sisaruksensakin ja aina samaa ruokaakin, eli mie uskon geneettisiin tekijöihin joittenkin lihovien ihmisten kohalla, anopin sisarukset sekä isoäitikin ovat laitanaan semmoisia pyknikkoja, eli peritty aineenvaihdunta on erilainen tällä yhellä tytöllämme. Ei hän mikään sairaaloisen lihava ole mutta pullukampi kuin sisaruksensa.
Omalla kohallani ei liikapainoa kovinkaan paljoa ole, mutta olen vain huomannut taipumukseni ottaa "hätään" leipää, onneksi käsi jää usein puolitiehen kun tunnistan tämän "vamman" itsessäni..:), mutta jos oikein iso vastoinkäyminen tulee (vesivahinko esim. nyt), huomaan myös ettei ruoka maistu ollenkaan.
Miustameidän lihova nuoriso saa vain energiaa liikaa suhteessa sen kulutukseen, esim. netti istunnot ja vähäinen liikunta muutenkin..sekä elämäntapoihin huonosti sopiva roskaruoka.- -tiina
Pirrejuupas kirjoitti:
lasta, ja kaksi lapsistamme ovat ns. normaalipainoisia, mutta yksi on hyvin herkästi lihova, ja oli jo ihan muutaman vuoden ikäisestä semmoinen pulleampi, - ei hän syönyt sen enempää kuin sisaruksensakin ja aina samaa ruokaakin, eli mie uskon geneettisiin tekijöihin joittenkin lihovien ihmisten kohalla, anopin sisarukset sekä isoäitikin ovat laitanaan semmoisia pyknikkoja, eli peritty aineenvaihdunta on erilainen tällä yhellä tytöllämme. Ei hän mikään sairaaloisen lihava ole mutta pullukampi kuin sisaruksensa.
Omalla kohallani ei liikapainoa kovinkaan paljoa ole, mutta olen vain huomannut taipumukseni ottaa "hätään" leipää, onneksi käsi jää usein puolitiehen kun tunnistan tämän "vamman" itsessäni..:), mutta jos oikein iso vastoinkäyminen tulee (vesivahinko esim. nyt), huomaan myös ettei ruoka maistu ollenkaan.
Miustameidän lihova nuoriso saa vain energiaa liikaa suhteessa sen kulutukseen, esim. netti istunnot ja vähäinen liikunta muutenkin..sekä elämäntapoihin huonosti sopiva roskaruoka.kertoo yksi esimerkki omasta elämästä tässä lasten lihomis jutskassa mutta jätänpä kertomatta kun se jotain aina niin kovasti ärsyttää ja nyt on saanu olla suht rauhassa muutaman päivän mää itse tykkään kyllä lukee ja kuunnella ihmisten kokemuksia elämästä niistä saa monesti apua itselleen ja tulee mieleen joku joka just puhu tai kirjoitti samasta asiasta ja sillä konstin voi antaa vinkkejä tarvitseville koska ei tää aina niin ongelmatonta oo tää elämä mulla ei oo vielä niin suurta surua ollu etteikö ruoka olis maistunu mutta kerran meinas työstressi pukata niin kovaks että huomasin ettei saattanu enää syödä.
sekä iloonsa että suruunsa, vähän kuin alkoholisteilla, aina löytyy syy juomiseen, tässä tapauksessa syömiseen.
Ei kai siinä mitään ideaa ole, joillekin vaan ruoka maistuu yli tarpeen.hunksz kirjoitti:
noita syitä?
Perinteinen ajatuksien heittely ei sovi vakavaan aiheeseen.
H.vakavaksi aiheeksi, äskenhän se oli mielestäsi huuhaata.
Mietipä itse noita syitä, kyllä noin viisas ihminen ne keksii itsekin. :)
No mä autan vähän, jos on pää kipeä, täytyy ottaa lohtua, ruokaa tai juomaa, mutta jos ei ole pää kipeä, niin voi ottaa siitä ilosta ettei se ole kipeä. Ja tätä voi jatkaa loputtomiin, kohteen vain vaihtaa päästä vaikka jalkaan tai muuhun sopivaan paikkaan ja aiheeseen.
Jos itkettää, otetaan lohtua, jos ei itketä, otetaan siitä ilosta ettei itketä.
Aina löytyy syy, se on varmaa.Anceli kirjoitti:
vakavaksi aiheeksi, äskenhän se oli mielestäsi huuhaata.
Mietipä itse noita syitä, kyllä noin viisas ihminen ne keksii itsekin. :)
No mä autan vähän, jos on pää kipeä, täytyy ottaa lohtua, ruokaa tai juomaa, mutta jos ei ole pää kipeä, niin voi ottaa siitä ilosta ettei se ole kipeä. Ja tätä voi jatkaa loputtomiin, kohteen vain vaihtaa päästä vaikka jalkaan tai muuhun sopivaan paikkaan ja aiheeseen.
Jos itkettää, otetaan lohtua, jos ei itketä, otetaan siitä ilosta ettei itketä.
Aina löytyy syy, se on varmaa.toivottavasti.
Nimimerkeistä kun ei aina tiedä.
On kuitenkin hyvä että kuvasit miten se menee tai pitäisi mennä.
Minulla on se ongelma että en tarvitse muuta kuin sitä samaa.
Aamuni ovat aina Aurinkoisia, pilvisinäkin päivinä.
Olenko sitten ollut elämässäni viisas? En osaa sanoa.
H.hunksz kirjoitti:
toivottavasti.
Nimimerkeistä kun ei aina tiedä.
On kuitenkin hyvä että kuvasit miten se menee tai pitäisi mennä.
Minulla on se ongelma että en tarvitse muuta kuin sitä samaa.
Aamuni ovat aina Aurinkoisia, pilvisinäkin päivinä.
Olenko sitten ollut elämässäni viisas? En osaa sanoa.
H.ja kyllä sinä tämän nimimerkin jo tunnistat.
Minäkään en tarvitse kuin sitä samaa ja aamut ovat aurinkoisia, meillähän on jotain yhteistäkin.
Kyllä sinä varmaankin olet ollut viisas, toivotaan niin.
Mutta liika on liikaa oli se mitä tahansa, muista se.Anceli kirjoitti:
ja kyllä sinä tämän nimimerkin jo tunnistat.
Minäkään en tarvitse kuin sitä samaa ja aamut ovat aurinkoisia, meillähän on jotain yhteistäkin.
Kyllä sinä varmaankin olet ollut viisas, toivotaan niin.
Mutta liika on liikaa oli se mitä tahansa, muista se.Milloin jokin on liikaa?
Minä ainakin vastaisin että ei koskaan.
Ei ainakaan ilman selvitystä mitä haetaan takaa.
H.hunksz kirjoitti:
Milloin jokin on liikaa?
Minä ainakin vastaisin että ei koskaan.
Ei ainakaan ilman selvitystä mitä haetaan takaa.
H.ei ole mitään halua siihen eikä aikaakaan istua kommentoimassa tai kettuiluja vastaanottamassa.
Kyllä on kuule liikaa jos syö vaikka kolme litraa nougatjätskiä yhteen menoon.
Tai kilon irtokarkkeja, löytyyhän näitä esimerkkejä.
Mutta liikaa ei ole jos saunoo kaksi tuntia tai kävelee kymmenen kilometriä.
Jos siis kunto kestää, muuten sekin on liikaa.Anceli kirjoitti:
ei ole mitään halua siihen eikä aikaakaan istua kommentoimassa tai kettuiluja vastaanottamassa.
Kyllä on kuule liikaa jos syö vaikka kolme litraa nougatjätskiä yhteen menoon.
Tai kilon irtokarkkeja, löytyyhän näitä esimerkkejä.
Mutta liikaa ei ole jos saunoo kaksi tuntia tai kävelee kymmenen kilometriä.
Jos siis kunto kestää, muuten sekin on liikaa.keskusteltu ennenkin.
Karkit eivät ole minun juttuni.
Syökööt niitä Keski-Suomessa ja paljon.
Mutta kerrohan ystäväiseni, miksi halusit mainita kettuilun?
H.hunksz kirjoitti:
keskusteltu ennenkin.
Karkit eivät ole minun juttuni.
Syökööt niitä Keski-Suomessa ja paljon.
Mutta kerrohan ystäväiseni, miksi halusit mainita kettuilun?
H.mainitsin kettuilun, koska kettu on kaunis eläin ja onhan se laulukin tosi kaunis.
Täytyy tunnustaa, että syön joskus karkkeja, mutta kävelen sitten sitä enemmän ja lujempaa.
:)- enkeliduo
nälkäänki.
Aikast paha yhdistelmä meil "Juoppo ja syöppö".
Eikä kumpika tunnusta,mää joskus leikilläni heitän lauseen ilmaan.
Ei mum miäs kännis ikinä ole,mut napsuttelee joka ilta.Enempi tai vähempi.
Mum miälest nuorison ylipaino johtuu pal roskaruuasta."Amerikan girls".
Laihtuu tarttis,mutku ei jaksa.Kova olen alottamaan,mut viäl kovempi lopettamaan.
Mää olen jo 15v ollut ylipainone,onneks kummiski tasapainone.
Niin kauan,ku näinki menee,ni emmää ota enempii murheit siit.
Mun sisko on hoikka ja tosi herkkupeppu.Mää en mahtuis ovest sisäl,
jos söisin yht pal nannoi. enkeliduo kirjoitti:
nälkäänki.
Aikast paha yhdistelmä meil "Juoppo ja syöppö".
Eikä kumpika tunnusta,mää joskus leikilläni heitän lauseen ilmaan.
Ei mum miäs kännis ikinä ole,mut napsuttelee joka ilta.Enempi tai vähempi.
Mum miälest nuorison ylipaino johtuu pal roskaruuasta."Amerikan girls".
Laihtuu tarttis,mutku ei jaksa.Kova olen alottamaan,mut viäl kovempi lopettamaan.
Mää olen jo 15v ollut ylipainone,onneks kummiski tasapainone.
Niin kauan,ku näinki menee,ni emmää ota enempii murheit siit.
Mun sisko on hoikka ja tosi herkkupeppu.Mää en mahtuis ovest sisäl,
jos söisin yht pal nannoi.on tärkeää, oli sitten hoikka tai tukevampi.
Minulla ei ole koskaan ollut suurta ylipainoa ja nyt olen samoissa mitoissa kuin 35 vuotta sitten.
Syön silloin kun on nälkä, mikäli muistan syödä, usein jää ruokailu väliin.
Appeni asui muutamia vuosia samassa taloudessa kanssamme ja hän oli kuin käkikello, tarkalleen samalla kellonlyömällä avautui kamarin ovi joka päivä ja pappa tuli katsomaan olisiko ruoka valmista.
Joskus oli, aina ei. =))
voidaan syödä pahaanmieleenkin, tai ahdistukseen, - jos minulle tulee jostakin vakava erimielisyys esim. mieheni kanssa, huomaan että hamuan ruokaa...voileipää..keksejä :(
Olen jostain lukenut että tuo tapa toimia ristiriitatilanteissa, on kasvatuksen tulosta, - ja eihän me saatu olla erimieltä vanhempien kanssa, siis nykyissetäkin erimielisyydestä tulee syyllinen olo..- k/k
hunksz kirjoitti:
siihen mitä aloittaja haki.
Ihmettelen kyllä miksi?
H.Tämä sinun kommenttisi on juuri sitä,ei kirjoittajat kaipaa tietoa koska menee oikein ja koska väärin.
- kaikkea sitä
k/k kirjoitti:
Tämä sinun kommenttisi on juuri sitä,ei kirjoittajat kaipaa tietoa koska menee oikein ja koska väärin.
mies toiselle, ei voi olla?
- suvenkorento*
..lakritsaa auttaa pieneen suruun, suureen ei sitten autakaan mikään....
, auttaisikohan pieni virtuaalihali vähäsen, noiiiin..
P.s. yksinkö sie reppana nyt siellä surusi kanssa olet..?- suvenkorento*
Pirrejuupas kirjoitti:
, auttaisikohan pieni virtuaalihali vähäsen, noiiiin..
P.s. yksinkö sie reppana nyt siellä surusi kanssa olet..?..saunasta just tulin, sekin tekee hyvää sielulle ja ruumiille.
Kiitos halista, kaikki ovat tarpeen. suvenkorento* kirjoitti:
..saunasta just tulin, sekin tekee hyvää sielulle ja ruumiille.
Kiitos halista, kaikki ovat tarpeen.on hyvä "keksintö", vaan pika ahistukseen liian hidas lääke :) - tark.riita ynms. erimiel. ahdistusta..
- suvenkorento*
Pirrejuupas kirjoitti:
on hyvä "keksintö", vaan pika ahistukseen liian hidas lääke :) - tark.riita ynms. erimiel. ahdistusta..
..auta muu kuin mennä pihalle ja kiertää talo niin monta kertaa, että hieman helpottaa. Ja potkia
lumikokkareita.... - enkeliduo
Pirrejuupas kirjoitti:
on hyvä "keksintö", vaan pika ahistukseen liian hidas lääke :) - tark.riita ynms. erimiel. ahdistusta..
ainaski yht paljon ku tää hali,
mut lähetän silti halin.
Uskon oikeesti tumman suklaan tuovan ns.hyvää mieltä.
Uskooks joku muu?
"Hyvä ruoka,parempi mieli." Kiva mainos.
Samoin puhumine parantaa,eikä ole
murhetta,mitä ei juomalla pahentaisi. - tiedä häntä
enkeliduo kirjoitti:
mut lähetän silti halin.
Uskooks joku muu?
murhetta,mitä ei juomalla pahentaisi.mutta kaakaopavussa on ainakin teobromiinia, joka on piristävää, ilmeisesti eri tavalla piristävää kuin kofeiini. Teobromiinilla väitetään olevan myös lihaksia rentouttava vaikutus.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Teobromiini - Pirre*
enkeliduo kirjoitti:
mut lähetän silti halin.
Uskooks joku muu?
murhetta,mitä ei juomalla pahentaisi.hyvää ainakin :))..ja tummasuklaa kai /muka/ehkä, mainostenkin mukaan terveellistä..:)
Viisaita puhut, taas :)
- henrjii
mieleen tuli, että tämähän on suutarinlohtua/ suutarin lohta
- henrjii
Anceli kirjoitti:
pari päivää sitten ja jo tuoksukin lohdutti kovasti.
ei tahdo saada tuoreita muikkuja, mutta lähes eläviä silakoita on saatavilla, eikä ne tuoksu pahalle.
henrjii kirjoitti:
ei tahdo saada tuoreita muikkuja, mutta lähes eläviä silakoita on saatavilla, eikä ne tuoksu pahalle.
niitä lähettää Sinulle täältä lentopostina :)
- suvenkorento*
henrjii kirjoitti:
..lähettää puoli ämpärillistä silakoita, sellaisia potkivia....
- henrjii
Pirrejuupas kirjoitti:
niitä lähettää Sinulle täältä lentopostina :)
alkaa tähyillä taivaalle. Tänne kun muikut tulee monen tukkuportaan kautta alkaa ne olla jo ylikypsiä
henrjii kirjoitti:
alkaa tähyillä taivaalle. Tänne kun muikut tulee monen tukkuportaan kautta alkaa ne olla jo ylikypsiä
raakakypsytettyjä, mutta niinhän ne hienot pihvilihatkin ensin raakakypsytetään pulimädiksi..ja on hyvvee herroista :) - niin ja Ruotsissa silakat :/
- enkeliduo
Anceli kirjoitti:
pari päivää sitten ja jo tuoksukin lohdutti kovasti.
Torilt olen ostanu valmiita muikkuja,mut itte en ole
paistanu vuosiin.Silakoit paistan usseinki.Voissa. enkeliduo kirjoitti:
Torilt olen ostanu valmiita muikkuja,mut itte en ole
paistanu vuosiin.Silakoit paistan usseinki.Voissa.muikut, olivat kyllä olleet pakkasessa jonkun aikaa, mutta hyviä niistä tuli.
Et muuten ikinä, et ikinä arvaa mikä meillä on uunissa paistumassa, arvaapas. :)- Moneks kilon ?
Anceli kirjoitti:
muikut, olivat kyllä olleet pakkasessa jonkun aikaa, mutta hyviä niistä tuli.
Et muuten ikinä, et ikinä arvaa mikä meillä on uunissa paistumassa, arvaapas. :)kelvata,ku tiärän jo :)
T.R - henrjii
Anceli kirjoitti:
muikut, olivat kyllä olleet pakkasessa jonkun aikaa, mutta hyviä niistä tuli.
Et muuten ikinä, et ikinä arvaa mikä meillä on uunissa paistumassa, arvaapas. :)käenkäälta, tai ketunleipää.
- ketunleipä1
henrjii kirjoitti:
käenkäälta, tai ketunleipää.
on oxalis acetocella
Moneks kilon ? kirjoitti:
kelvata,ku tiärän jo :)
T.Rkun mä sulle sen jo kerroin. :)
Reilu viis kiloo.- henrjii
Anceli kirjoitti:
sillä kyseessä on joulukinkku. :)
nooh, saman ajan se vie koska sen syö
henrjii kirjoitti:
nooh, saman ajan se vie koska sen syö
ja ei kuule mene kuin hetki, kun on joulu taas, hyvää joulun odotusta vaan sinullekin.
Uusi kinkku pitää kyllä ostaa, ei tää sinne asti riitä.- henrjii
Anceli kirjoitti:
ja ei kuule mene kuin hetki, kun on joulu taas, hyvää joulun odotusta vaan sinullekin.
Uusi kinkku pitää kyllä ostaa, ei tää sinne asti riitä.onhan se edullisempaa, ja terveelisempää/parempaa kuin makkara
- tiedä häntä
paremminkin se on syömisen epäterve lieveilmiö. Ehkä suuhunpantava toimii jollakin suukottelun tai elämästä puuttuvan mielihyvän korvikkeena. Kai niitä on villejä teorioita siitäkin, että kun ei lapsena imetetty riittävän pitkään, niin suuhun jäi ikuinen kaipuu makoisaan äidinmaitoon.
- Felixistä
eilen oli perunamuusi,ja siihen luvattoman iso voisilmä,vähän kaduttaa mut se meni jo ; ))
- Pirre*
tää oli hyvä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286