Miltä miehestä tuntuu harrastaa seksiä jos naisen alapää on sieltä alhaalta posliini, ainakin sieltä alempaa? Verrattuna sitten sellaiseen, että olisi normaalit karvat?
Kumpi nyt sitten on oikeasti parempi? Onko sillä edes väliä?? :D
Tästä varmaan on paljonkin keskusteluja, mutta mietin vain...
Kumpi on parempi?
kertokaa!
3
1796
Vastaukset
- puska on
1. Yleinen siisteys, eli täyttä puskaa
2. Suuseksi ei paljon innosta pehkoon - _Kai_
Posliini on parempi. Siistitty "kiitorata" voi olla häpykummulla. Suuseksi on silloin paljon mielyttävämpää.
Jos täysin luomu, ei suuseksi miellyttä. Normaali yhdynnässäkin jos on karvoja, ne ikävästi voi haitata. Mies 43v. vastaa et ehdottomasti siistitty luomu!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854