Se pieni soliseva puroni
olet aivan siinä lähelläni
siinä Sinua katselen kuuntelen
olet musiikkia sielulleni
Näen Sinussa elämän virran
iloisuutta olet puroni
pientähän vain etsinki
siihen sydämeni rantautui
Viihdyn solisevan laulus luona
koskikaranki nään
iloisesti kiveltä kivelle hyppää
nokkaansa einehen nyppää
Pieni puroni
olet suurissa käsissä
koskikara ja minä
Olet
4
233
Vastaukset
Näyttäisi välillä jopa toimivan tämä 24:n, joten äkkiä viestiä sinulle, ennen kuin taas sitten ei..
Runosi on moni-ilmeinen,,ihanaa luettavaa kuten aina!
Kuvanakin saan silmiini kauniin reippaan puron, virtaa kuin itse elämä
Aloin vielä miettimään että olikos koskikara se joka kokoajan 'niiailee''? :)
On silläkin paikka olla kuin koskenkohinan keskellä, mutta jokaisella meillä on se oma paikkamme
Uskon että jotkut sukeltelee tänäänkin kylmään veteen..hyrrrr... mut emmie ainakaan!
ollaa koskikaran kassa siinäkin erillaisia, minä sukellan ennemmin uunikylkeen lämmittelemään! :))
Kovassa pakkasaamussa, hampaat kalisten, koitan huiskuttaa sinne mukvaa tammikusta päivää.
http://uuvana.files.wordpress.com/2011/01/imgp6854-kara-b1.jpg?w=700Usein kun tallaan ja sielä
virtaa jokien uomat
veden laulua iloista kun saan kuulla
ehän olekkaa yksin
koskikaran kanssa me kahden
Näin jatkuu pienen ihmisen retki
sen soi hetken niin suloiseen
MURUKULTA
Sinulle kiitosta taas laulan, maltoit pysähtyä katseleen koskikaraa.
Katson tässä nyt ulos ja sielä taivas purppuroi, oii mitkä värit.
En malta olla hiljaa, vaan sen min tunnen, kevätki jo kaigertaa rintaani.
Hymy läpi kyynelten
- Kukkuluuruu?
Jo ennen valmis-ilmoitusta MURUKULTA-profiilin takaa tehtyyn aloitukseen tehdyn kyselyn jälkeen samanmoiseen latautumislistaan roikkumaan ilmestyikin vaihteeksi juuri äsken profiili toivonliisa ennen valmis-ilmoitusta?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154