Lääkikseen aikoville loistava tilaisuus saada kerrattua lukion kemia, fysiikka, matikka ja biologia nopeasti ja edullisesti. Kurssi järjestetään Helsingissä. Olen päättänytkin hakea toiseen tiedekuntaan ja tämän kurssin peruuttaminen ei enää onnistunutkaan. Toivoisin että tämän paikan saisi joku joka tarvitsee sitä enemmän kuin minä. Aloitus siis ensi tiistaina, viikon päästä 1.2.2011 ! Kurssin hinta nettisivuilla 290 euroa, saat sen 190 eurolla!! Ja jos ei ehdotuksia tule, saat sen vieläkin halvemmalla!! Ota yhteyttä pikaisesti : carat84[a]gmail.com
Kurssin esittely:
Kertauskurssilla kerrataan biologian, kemian, matematiikan ja fysiikan lukion perusteita. Onko lukioajoistasi jo pari vuotta? Oletko menossa yo-kirjoituksiin? Tämä kurssi on juuri sinua varten! Kurssilla käsitellään asioita lääketieteen pääsykoetta silmällä pitäen, kaksi päivää viikossa (ti, to) helmikuun ajan. Paikkana toimii Töölössä sijaitseva Psykiatriakeskus (Välskärinkatu 12). Tiistaisin ja torstaisin klo 16.30-20.30.
(yht. 40 oppituntia)
toivon pikaisia yhteydenottoja!
Terveisin Kaisa
carat84[a]gmail.com
Tsemppiä laskuihin ja lukemiseen!
MYYDÄÄN kandiakatemian kertauskurssipaikka edullisesti!
carat84
0
207
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647