Miten lapsiperheitä tuetaan missä on kodinhoitajat?
Lieksassa nuo nimikkeet alkaa olla historiaa ja näin ollen tehtävät on lähinnä vanhusten huollossa mutta mielestäni täällä oli kirjoitus toisaalla jossa todettiin perheessä olevan jaksamisongelman eli univajetta.
Mielestäni tuohon asiaan tulee reakoida eli miten perheessä jaksetaan mielestäni on erilaisia keräyksiä jopa yhteisvastuu ja lapsiperheiden tukemiseksi mutta miten asia sitten toimii käytännössä.
Tietääkseni jotain on olemassa eri järjestöillä mutta kohtaako sitten toiminta niitä jota asia koskee ja miten sitten tiedotus siltä osin pelaa kysyn tätä järjestön edustajilta ja myöskin nyt sosiaali ja terveyspuolen edustajilta.
Tarvittaessa jopa voinen asian viedä aloitteena hallintokunnalle.MK
Lapsiperheiden tuki
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155