Mikä on miehekkäin auto?

Äijäautoa etsimässä

Siis sellainen tosimiesten auto, mikä on sinun mielipiteesi? Minä en muuta sano että kyllä sen jenkki pitää olla!

223

10427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiiliskivi

aika äijämäisen näköinen. Se kantikas citymaasturi...

• Dodgemies1

Siinä on munaa!

• juppelipuppeli

hieno auto!!!!

• lahtarin penikka

Moskvits Elite,pick-up malli,ellei halua leimautua lampaan nussijaksi.Karvahattu päähän ja säkki perunoita lavalle,niin köyhät näkee,että on millä mällätä.

• joten-
        lahtarin penikka kirjoitti:

Moskvits Elite,pick-up malli,ellei halua leimautua lampaan nussijaksi.Karvahattu päähän ja säkki perunoita lavalle,niin köyhät näkee,että on millä mällätä.

väittely voidaan lopettaa.

• Veijon
        juppelipuppeli kirjoitti:

hieno auto!!!!

sopii hyvin suomeen juuri nyt. On siinä naurussa pitelemistä kun Veyron jää pohjasta kiinni joka paikkaan ja kaikki menee ohi, eikä varmasti viitsi mennä auttamaan:D muuten kyllä hieno peli.

• ALLUZ

PORSCHE ON PARAS ISOLLA PEELLÄ!!!!!

• Kiinalainen pakastin
        Dodgemies1 kirjoitti:

Siinä on munaa!

Sen näyttään kojetaulultaan ja sisustukseltaan Ladalta. Ladassa on munaa jossossakin autossa.

• Kokovartalosuutelija

TIPPARELLU ETUPUSKURIKAHVOIN

JOHAN LOHKEE VUOSIKERTAMIMMEJÄ TOSIMIEHELLE

• Tosi mies
        Kiinalainen pakastin kirjoitti:

Sen näyttään kojetaulultaan ja sisustukseltaan Ladalta. Ladassa on munaa jossossakin autossa.

Ei tarvitse munanjatketta egonsa pönkittämiseen.

• Iso Kojootti
        Tosi mies kirjoitti:

Ei tarvitse munanjatketta egonsa pönkittämiseen.

Mä olen 100% samaa mieltä. Olis varmaan ahdistavaa kun autokaupassa pitäis miettiä, että mikähän auto se nyt pitäis mun vapisevan miehuuden kasassa ja mitä autoa ei missään nimessä voi ottaa, ettei muut pitäis tyttönä tai homona.

• Oletko koskaan
        juppelipuppeli kirjoitti:

hieno auto!!!!

nähnyt luonnossa Bugattia? Etpä tietenkään.

• Japsi fani
        Oletko koskaan kirjoitti:

nähnyt luonnossa Bugattia? Etpä tietenkään.

Englannista ja Italiasta tulee nopeita ja kauniita kulkupelejä mutta nämä maat eivät itsenäisesti ole koskaan tehneet AUTOA, kestävyys ja varmuus puuttuvat kyseisten maiden kulkupeleistä!

• 156
        Japsi fani kirjoitti:

Englannista ja Italiasta tulee nopeita ja kauniita kulkupelejä mutta nämä maat eivät itsenäisesti ole koskaan tehneet AUTOA, kestävyys ja varmuus puuttuvat kyseisten maiden kulkupeleistä!

... Niin luotettavia ole ja italialaisissa on sporttisuutta ja omaperäisyyttä ja ja..

ps. Riisikupit on tylsiä muovikoteloita : ]

• hbgvfcdxsdfghjnbv
        156 kirjoitti:

... Niin luotettavia ole ja italialaisissa on sporttisuutta ja omaperäisyyttä ja ja..

ps. Riisikupit on tylsiä muovikoteloita : ]

Kumma kun nykyään esitetään monesti mielipidettä tietona.

• 123321

Kyllä se on Kantti Lada 1.5 litran koneella.Tosimies on mies eikä päde autolla perkele.

• da

sanoo kantti-lada, kromimaskilla, ajaton muotoilu giusepen tekniikka ja vanja-enon laatu !

• ffzx<zxcasasdasd

Se vaatii jopa ratin käännössä habaa! Mikään nyhverö ei sillä voi ajaa!

• Kusessa
        da kirjoitti:

sanoo kantti-lada, kromimaskilla, ajaton muotoilu giusepen tekniikka ja vanja-enon laatu !

Skoda 120 GLS ( Galvanoitu Lista Sivussa) Kyllä riittää gimmoja

• Iki Kadetti
        Kusessa kirjoitti:

Skoda 120 GLS ( Galvanoitu Lista Sivussa) Kyllä riittää gimmoja

Bussi 86 Menee Sandikseen

• Nokivasara
        da kirjoitti:

Ford Sierra.
        Tosimiesten auto ja vahva kuin rautakanki

• !"#¤%&/
        Nokivasara kirjoitti:

Ford Sierra.

ei käänny mihinkää.

• Tosjmies

Mulla on Kantti-Lada ja seuraavaks ostan Toijotan, farkun. Mun en tosimiehenä tarvi automerkeistä välittää. Ihan kiusallani pidän halpoja autoja.

• juhanihanninen
        Nokivasara kirjoitti:

Ford Sierra.

f.o.r.d ruosteen kemiallinen merkki.haa

• qwedsa
        Tosjmies kirjoitti:

Mulla on Kantti-Lada ja seuraavaks ostan Toijotan, farkun. Mun en tosimiehenä tarvi automerkeistä välittää. Ihan kiusallani pidän halpoja autoja.

persaukisten puheita

• Lada 1300 LS -82 kunnon nelilamppunen sportti:)

• kjhkljhkj
        juhanihanninen kirjoitti:

f.o.r.d ruosteen kemiallinen merkki.haa

Fix Or Repair Daily

• valinta.

On varmuudella Massif diesel, jota muuten valmistaa Iveco. Räyhäkkään näköinen maasturi.

• jenkki jyrää

Amerikkalaisista ehdottomasti AMC Pacer. Sillä ei mammanpojat ja pienipiliset ajele. Tarvii tosimiehen.

• ladyboyyyyy

hehee,juuri noilla amerikan vehkeillä ajelee pienipilliset homppeli pojat

• 27
        ladyboyyyyy kirjoitti:

hehee,juuri noilla amerikan vehkeillä ajelee pienipilliset homppeli pojat

AMC Pacerilla ajelu vaatii kyllä melkoisesti munaa.

• nmjk-löÄ*

on vain kulkuneuvo. Jos autoa yritetään vääntää miehekkääksi, ollaan jääty hiekkalaatikkoasteelle.

• juhanihanninen

auto kun auto,juttua riittää

• parkkitila

Äijän auto, voisiko olla ämericcalaisempi tyyli:
      Tästä ei juntit kysele huippunopeutta ja tehoa. Sillä pääsee ja saa tilaa.
      http://www.transportequip.com/volvo.html

Miehen perheelle tai tyttöystäville:
      http://www.scania.com/products-services/buses-coaches/intercity-coach/scania-touring/

Ne olivat niitä kokoisekseen taloudellisia.

Röyhkein tosimiehen repäisy:
      Takaikkunasta makuukammarista vilkuttaa puhallettava kaunotar.
      Harvemmalla on kuitenkaan henkisesti varaa näin voimakkaaseen itsetunnon näyttöön:
      http://jalopnik.com/373378/1972-reliant-regal- -make-the-furry-cars-stop

• Näin se menee

Tosimiehet ei kuskaa tyttöjä, ei edes puhallettavia. Tosimiehet kuskaa tosimiehiä, autosta ei väliä kun tilaa vain riittää ... ;-)

• Korotusta katokseen

Semmoinen ettei lapset ylety kurkistelemaan sisään. Kokonaispainoltaan 60-tonninen alkaa jo olla kohtalainen miehisyyden jatke. Pituuttakin voi olla kolmattakymmentä metriä.

• meillä on 4 rekkaa 2volvoo 1 mercedes benz ja 1scania

• jdsjhfdshdsg
        j.nahkala kirjoitti:

meillä on 4 rekkaa 2volvoo 1 mercedes benz ja 1scania

Rekkaa???
        Rekassa itsessään ei ole moottoria!
        Mahdatko tietää mikä se REKKA oikeasti on???

• fvgbnm
        j.nahkala kirjoitti:

Olet lapsi vielä, kirjoituksestasi päätellen.

• Rekassa
        jdsjhfdshdsg kirjoitti:

Rekkaa???
        Rekassa itsessään ei ole moottoria!
        Mahdatko tietää mikä se REKKA oikeasti on???

On moottori .se sijaitsee vetoautossa joka vetää puoliperävaunua.
        Täysperävaunu on eri juttu.

• LITEN,,,,,,
        j.nahkala kirjoitti:

MUUTEN SAMA KALUSTO

• juhanihanninen
        j.nahkala kirjoitti:

pitäkää ne volvot.

• Rekassa kirjoitti:

On moottori .se sijaitsee vetoautossa joka vetää puoliperävaunua.
        Täysperävaunu on eri juttu.

kyliiän

• ,,,,,,,,

Jeep Grand Cherokee on se mitä etsit.

• ..saabisti

Se on laatuvehje, mutta näyttää täysin mauttomalta ja on vieläpä ruotsalaista alkuperää. Ehkä siitä syystä sitä ei kukaan osta. Minä pidän siitä, koska se on jämäkkää tekoa joka erottuu edukseen varsinkin talvikeleillä. Se on suht. koht. käyttäjäystävällinen, eikä sitä ole valmistettu hajoamaan kesken reissun.

(Tämän kommentin perään kaikki käy varmaan sanomassa että Saab on paska-romu)

• 14+17
        ..saabisti kirjoitti:

Se on laatuvehje, mutta näyttää täysin mauttomalta ja on vieläpä ruotsalaista alkuperää. Ehkä siitä syystä sitä ei kukaan osta. Minä pidän siitä, koska se on jämäkkää tekoa joka erottuu edukseen varsinkin talvikeleillä. Se on suht. koht. käyttäjäystävällinen, eikä sitä ole valmistettu hajoamaan kesken reissun.

Toyota Hiace.

TOYOTA YLIVOIMAA!

• Herkulez
        14+17 kirjoitti:

Toyota Hiace.

TOYOTA YLIVOIMAA!

pirssejä ovat Chrysler 300 C Touring ja Dodge Magnum, Dodge Nitro sekä Dodge Ram 8,3 L padalla
        jos pitää olla tästä äijempiä niin heittää raskaankaluston puolelle.

• ei mitään

grand cherokeeta vaan chevrolet suburban tai dodge ram pickup.

• Axelleratos

Citroen paketti vm 60 aaltopelti korilla ja saluuna takaovet
        siinä oiva menopeli kun vielä jenkki parisänky takana

siinä on kaikki mitä viikonloppuna tarvii

• joo joo
        ..saabisti kirjoitti:

eli en sano kuin että saap eestä ja takaa

• 8 saab menossa
        ..saabisti kirjoitti:

Puhuu kerrankin järkimies!!!! On täälläkin kokemusta.

• Budweiler
        ..saabisti kirjoitti:

"en tarvitse munanjatketta, siksi ajan saabilla"

• minulle heti
        Axelleratos kirjoitti:

Citroen paketti vm 60 aaltopelti korilla ja saluuna takaovet
        siinä oiva menopeli kun vielä jenkki parisänky takana

siinä on kaikki mitä viikonloppuna tarvii

Jos minulla olisi mahdollisuus pitää autoa lähinnä fiilipohjalta, niin hankkisin joko Wanhan jaguarin (ehkä XJ/XJS), Wanhan ISON citroenin (DS/XM) tai jonkin alfa-romeon (GTV/166)..miksi jonkin näistä?..koska näen ne hieman samanlaisina kuin itseni, eli ne ovat; boheemeja, erikoisesti muotoiltuja -> erottuvat harmaasta massasta, oikukkaita.

Koska kuitenkin auto on minulle jokapäiväinen välttämätön kulkuväline, joka ei saa jättää usein tielle yms. aiheuttaa harmaita hiuksia keskellä arjen kiireitä, niin ajan tylsästi Hondalla, se on varma ja luotettava, mutta myös todella tylsä ja harmaa.

• tarzan_82
        ..saabisti kirjoitti:

Vaan totean Saabien olevan laatuautoja, joita Uudessakaupungissakin on valmistettu.

Kelpo vaihtoehto Citroënille. :)

• pinkkipaita kundi

AUDI!!!
      Mallista riippumatta. Tarkoitan toki näitä nykypäivän Audeja, en mitään vanhoja rotiskoja. LED-valot täytyy olla.

• -LOL-

:-)

• Miehekästä on

miesten auto on ehdottomasti Lada 1200 L.
      poikien auton pitää olla jotain "isoa" kun itse on vain poikanen.

• ..saabisti

Muuten ihan totta. Järjenkäyttö se on joka ratkaisee myös autoilussa, eikä pelkkä kromi ja alumiinivanteet. Eihän se auton koko ole isolla teillä ollenkaan haitaksi, mutta tärkeintä on se laatu aikä näyttävyys.

• Hatunnnosto

Kyllä varmana nuo 4x4 pikapit on on tosi äijien tosi autoja.
      MUTTA,KYLLÄ REKKAMIEHET ON TOSI ÄIJJIÄ.MINÄ EN
      YMMÄRRÄ ETTÄ MILLÄ TAIDOLLA JA SISULLA ? HE JOKA
      PÄIVÄ TUOVAT AUTON,KUIN LASTINKIN PERILLE.
      REKKAMIES ON ÄIJJÄ,AUTOLLA TAI ILMAN.

• naiset jyrää

on nykyään rekkatyttö, näitä tyttöjähän on kohta enemmistönä rekan ratissa.
        Johtuukohan siitä, että nykypojat ovat nössöjä tai homppeleja?

• Pioneeri Keuruulta.
        naiset jyrää kirjoitti:

on nykyään rekkatyttö, näitä tyttöjähän on kohta enemmistönä rekan ratissa.
        Johtuukohan siitä, että nykypojat ovat nössöjä tai homppeleja?

Kraz on paras.Moottori palkittu neljällä Lenin mitalilla.

• niin on

• Vaarivaan
        Pioneeri Keuruulta. kirjoitti:

Kraz on paras.Moottori palkittu neljällä Lenin mitalilla.

Tarkoittaakohan pioneeri Rigan autotehtaan autoja?
        Riga Avtomobilnij Zavod ?

• Pässikuski

Musta Dodge Ram SRT-10 quad cab isoilla kromivanteilla.

• bon-anza

Rolls Royce 320 moottorilla

• Se on

MB 207, ei sovi sipsuttajille eikä hienohelmoille...

• harmaamassa
      • Tosimies hki.

Tosimies ajaa ford ka:aalla Katsokaa joskus ford ka kuskin lahjetta siellä pullottaa kunnon " tykki "

• naisen mielipide

mikäs sen miehekkäämpää kuin vanha kunnon jenkki??? :)
      mua eniten viehättää semmoset 50-70 luvun jenkit.. aina pää kääntyy ko semmoisen nään.. :)

• J8.L

LADA 2107 isolohkolla.

• ei köyhille!
        J8.L kirjoitti:

LADA 2107 isolohkolla.

Hummer tai henkilöautoista toi Chrysler 300 C Touring V8 hemi mustana!

• naisen mielipide
        ei köyhille! kirjoitti:

mut ei myöskään kirjoitustaidottomille..

• skädämskilkjhagsd
        ei köyhille! kirjoitti:

Hummer H1. H2 on juppiritsa.

• Tosimies Karvanaama

Taidat olla joku telaketjulesbo.

• ---

Vastauksista päätellen tosimiehet ovat aivan saatanan tyhmiä ja todella turhamaisia! Vai mikä johtopäätös pitäisi tehdä siitä että jotakin Hummereita ja pikkukuorma-auton rungolle rakennettuja jättimäisiä pick-up autoja pidetään miehekkäinä?

Noihan on suurinpiirtein epäkäytännöllisimpiä autoja, mitä kuvittella voi. Kaupungissa niillä ei tee mitään, ja maantiellä jurnutetaan kahdeksaakymppiä, koska rahat ei riittäneet möhkön henkilöautoksi rekisteröimiseen. Tavarankuljetukseen niitä ei ole edes suunniteltu, ja sisätilatkaan ei vedä vertoja edes ulkomitoiltaan paljon pienemmille pikkubusseille. Eikä tuon kokoluokan laitteilla pääse suomalaisessa metsässäkään pitkälle, joten ne preeria/aavikko-oloihin mahdollisesti sovitetut maasto-ominaisuudetkin menevät ihan hukkaan.

Mutta mitäs siitä, kunhan kromi kiiltää! Ja olisihan tuollaista rehvakas seisottaa jalkakäytävällä Stockan edessä...

• harmaamassa

en löydä kommentistasi omaa panostasi keskusteluun - mikään ei ole niin helppoa kuin arvostella toisten mielipiteitä - ja jättää omansa kertomatta... jos hummerit ja pickupit ei ole mielestäsi miehekkäitä, niin mitkä sitten Auditko - ne on monena vuotena äänestetty vuoden homoautoiksi?

• ---
        harmaamassa kirjoitti:

en löydä kommentistasi omaa panostasi keskusteluun - mikään ei ole niin helppoa kuin arvostella toisten mielipiteitä - ja jättää omansa kertomatta... jos hummerit ja pickupit ei ole mielestäsi miehekkäitä, niin mitkä sitten Auditko - ne on monena vuotena äänestetty vuoden homoautoiksi?

Mun mielestä koko kysymys on aika outo. Mikä on miehekäs auto? Entä naisellinen? En mä osaa sanoa. On erilaisia autoja, eri käyttötarkoituksiin tehtyjä autoja, mutta en mä pysty auton sukupuolta määrittämään...

Ja entäs se tosimies, minkälainen mies se on? Väheneekö tosimiehen miehekkyys jos se ajaa naisellisella autolla?

Aika heikoissa kantimissa on miehen itsetunto jos miehekkyys on autosta kiinni.

Enkä mä koe arvostelleeni kenenkään vastauksia. Kerroinpahan vaan, minkälaisen mielikuvan minä sain tosimiehistä tämän ketjun perusteella...

• harmaamassa
        --- kirjoitti:

Mun mielestä koko kysymys on aika outo. Mikä on miehekäs auto? Entä naisellinen? En mä osaa sanoa. On erilaisia autoja, eri käyttötarkoituksiin tehtyjä autoja, mutta en mä pysty auton sukupuolta määrittämään...

Ja entäs se tosimies, minkälainen mies se on? Väheneekö tosimiehen miehekkyys jos se ajaa naisellisella autolla?

Enkä mä koe arvostelleeni kenenkään vastauksia. Kerroinpahan vaan, minkälaisen mielikuvan minä sain tosimiehistä tämän ketjun perusteella...

Liekö kukaan vastanneista väittänytkään olevansa itse 'tosimies' - lienee kyse ollutkin siitä mikä katiska nähdään 'miehekkäänä' autona ajoipa kommentoija itse millä tahansa.

Olen vahvasti sitä mieltä, että ajoneuvon kuljettaja hyvin helposti mielletään kuuluvaksi johonkin stereotyyppiseen ryhmään (naisellisuus, miehisyys, homous, turhamaisuus yms ominaisuudet) riippuen siitä ajaako esim. kuorma-autolla, pienellä ranskalaisella kahden hengen avoautolla, pinkillä minillä vai lommoisella jenkkilullalla. Miehisyys tai naisellisuus ei faktisesti varmaankaan muutu autoa vaihtamalla, mutta se miten sinut nähdään, muuttuu ja sitäkautta suhtautuminen sinuun - siksi jotkut pitävät auton imagon miettimistä tarpeellisena

Veikkaanpa että jos rahasta ei olisi kiinni, niin nykyistä reilusti pienempi osa ihmisten autovalinnoista perustuisi auton taloudellisuuteen tai muuhun 'järkevyyteen', vaan siihen, millä laitteella voisi korostaa itsestään kulloinkin haluamaansa ominaisuutta (haluan näyttää menestyvältä, menevältä, urheilulliselta, seksikkäältä, karskilta tms) tämä pätee varmasti olipa autoilija sitten mies tai nainen - ihminen kun monesti tuppaa olemaan turhamainen ja kateellinen eliö. Vaikuttaahan pukeutuminen ja muukin henkilökohtainen ulkonäkö merkittävästi siihen, miten sinua eri tilanteissa kohdellaan - mene vaikkapa kauppaan tai ihmisten ovelle puku päällä ja seuraavaksi resuiset vaatteet päällä - saat varmasti erilaisen kohtelun.

Eipä varmaankaan ihan tavaton ajatus sekään, että ne, joita toisten itsetunnon jatkeet kiinnostavat ovat jossain määrin kateellisia. Toiset tekevät egonsa jatkamisen vaatteillaan, toiset käytöksellään toiset kotinsa ulkonäöllä/sisustuksella jne.... kaikki voidaan helposti leimata heikoksi itsetunnoksi tai egon puutteeksi - minä kutsuisin em. käytöstä lähinnä ihmisluonnoksi...?

• nuliaalidei
        --- kirjoitti:

kyl se vaa pikkasen hintahtavalta tuntuis ajella pinkillä hello kitty kuplalla ; ) ,. ei siin et tykkäisin hinteist ollenkaan et ihan pahalla vaan, mut ehkä porukka kelais et ton on pakko olla tyttöystävän menopeli lainassa haha.
        Plymouth Fury -58 ( joo kyllä just se sama auto ) on kyl aika ähee,. samoin Ford Mustang vuosimallista riippuen.
        Uudet suomeen tuotavat sedanit on ihan okei peruskauraa kaikki, oli sitten kia mersu hyundai audi tai bmw ihan sama... melekein ainakin.
        enemmä joku 70-luvun volkkari silti pistää silmään liikenteessä.

• Isompi on äijempi
        harmaamassa kirjoitti:

Liekö kukaan vastanneista väittänytkään olevansa itse 'tosimies' - lienee kyse ollutkin siitä mikä katiska nähdään 'miehekkäänä' autona ajoipa kommentoija itse millä tahansa.

Olen vahvasti sitä mieltä, että ajoneuvon kuljettaja hyvin helposti mielletään kuuluvaksi johonkin stereotyyppiseen ryhmään (naisellisuus, miehisyys, homous, turhamaisuus yms ominaisuudet) riippuen siitä ajaako esim. kuorma-autolla, pienellä ranskalaisella kahden hengen avoautolla, pinkillä minillä vai lommoisella jenkkilullalla. Miehisyys tai naisellisuus ei faktisesti varmaankaan muutu autoa vaihtamalla, mutta se miten sinut nähdään, muuttuu ja sitäkautta suhtautuminen sinuun - siksi jotkut pitävät auton imagon miettimistä tarpeellisena

Veikkaanpa että jos rahasta ei olisi kiinni, niin nykyistä reilusti pienempi osa ihmisten autovalinnoista perustuisi auton taloudellisuuteen tai muuhun 'järkevyyteen', vaan siihen, millä laitteella voisi korostaa itsestään kulloinkin haluamaansa ominaisuutta (haluan näyttää menestyvältä, menevältä, urheilulliselta, seksikkäältä, karskilta tms) tämä pätee varmasti olipa autoilija sitten mies tai nainen - ihminen kun monesti tuppaa olemaan turhamainen ja kateellinen eliö. Vaikuttaahan pukeutuminen ja muukin henkilökohtainen ulkonäkö merkittävästi siihen, miten sinua eri tilanteissa kohdellaan - mene vaikkapa kauppaan tai ihmisten ovelle puku päällä ja seuraavaksi resuiset vaatteet päällä - saat varmasti erilaisen kohtelun.

Eipä varmaankaan ihan tavaton ajatus sekään, että ne, joita toisten itsetunnon jatkeet kiinnostavat ovat jossain määrin kateellisia. Toiset tekevät egonsa jatkamisen vaatteillaan, toiset käytöksellään toiset kotinsa ulkonäöllä/sisustuksella jne.... kaikki voidaan helposti leimata heikoksi itsetunnoksi tai egon puutteeksi - minä kutsuisin em. käytöstä lähinnä ihmisluonnoksi...?

Tässä koko asiassahan ei ollut kyse siitä millä kukakin kehtaa ajaa. Ajaako "tosimies" ladalla kun kehtaa vai ajaako hän isolla maasturilla tai audilla kun kokee ne omikseen. Itse en väitä olevani tosimies, mutta ajaessani pakettiautoa normaalin perusauton sijaan, tunsin auton koosta ja rujommasta ajotuntumasta johtuen vähän äijämäisempää fiilistä. Samoin voisi käydä ties millä isommalla ja rujommalla autolla ajaessa. Syy on ihan puhtaassa ihmisluonnossa. Naiset ovat ihan puhtaasti biologisesti miehiä sirompia, siksi pienemmät autot ovat naisellisempia, niillä on hieman kirkkaampi ääni ja vaaleampi väritys. Samoin miehillä on matalampi ääni, isompi koko ja karumpi olemus. Eihän miehet ole kauniita, siksi miehekkäät autotkaan eivät ole söpöjä tai nättejä.
        Eli kookas ja kovaääninen jenkki on autoista miehekkäin minun mielestäni. Vähän vanhempi malli vielä tuo tuntua elämänkokemuksesta.
        Toiset sanovat että autoja ei voi jakaa sukupuoleen mallista riippuen. Noh... olisiko parempi kohde sitten rannekello. Harva tosimies voi väittää pitävänsä pientä, siroa kultaista vekkaria voimakkaassa ranteessaan ja väittää sen olevan miehekäs. En usko että kovin moni. I

• nimimonjo
        harmaamassa kirjoitti:

Tähän on pakko kommentoida, että ei Suomen oloissa naisenkaan kannata ostaa mitään "naisellista pikku ranskalaisautoa", vaan talvikeliin ja pitkiin matkoihin huonoilla teillä sopivia autoja, no, ehkä isoissa kaupungeissa pysyttelevät saattavat tyytyä pikkuisiin. Toisaalta taitavat kulkea siellä metrolla, ratikalla, bussilla tai taksilla mieluiten.

• ovoioivoi

-et muutoin tuollaista kysyisi, lienet nuori.

• 15+5

Naisilla on usein näitä itsetunto ongelmia ja tarve selitellä-

• siellä arvostelee19
        15+5 kirjoitti:

Naisilla on usein näitä itsetunto ongelmia ja tarve selitellä-

naisilla on usein näitä itsetunto ongelmia ja tarve selitellä- itselläsi niitä itsetunto ongelmia on kun täytyy ryhtyä naisia mollaamaan. Ei taida sujua hyvin ladyjen kanssa !

• ISOMIES999
    • 166

Ei ainakaa mikään city-maasturi tai crossower, niiden ratissa onkin usein nainen. Tila-autot on säälittävien tossun alla elävien perheenisien autoja, tosi isän auto on sellainen mitä voi lapsetkin ihailla.

Äijä autoja on mielestäni, vähän iäkkäämmät Mersut ja Volvot, uudemmista Dodget.

En tuollaisella äijä autolla kuitenkaan itse ajelisi, ei ole tarvetta todistella mitään harkitun karulla autolla.

• löytyy.

Ratin ja penkin välistä.

• tapsu 1
        löytyy. kirjoitti:

Ratin ja penkin välistä.

Minun mielestä tuo mökkiauto on kyllä aika miehekäs. Tytöt ainakin on sanonut tykkäävänsä. Siellä on kaikki tarvittava kuten kotonakin suihkusta lähtian. Mikäs tosimiehelle on sen parempaa. Jos ei muuta keksi niin keittää vaikka välilla kahvet.

• jannu27vee
        tapsu 1 kirjoitti:

Minun mielestä tuo mökkiauto on kyllä aika miehekäs. Tytöt ainakin on sanonut tykkäävänsä. Siellä on kaikki tarvittava kuten kotonakin suihkusta lähtian. Mikäs tosimiehelle on sen parempaa. Jos ei muuta keksi niin keittää vaikka välilla kahvet.

miehekkäitä kärryjä on chevyn ja dodgen pickupit, henkilömalleista chevy tahoe/suburban.

citroen C3 on tyylipuhdas naisten auto.

• jallu vaan
        jannu27vee kirjoitti:

miehekkäitä kärryjä on chevyn ja dodgen pickupit, henkilömalleista chevy tahoe/suburban.

citroen C3 on tyylipuhdas naisten auto.

Tietenkin batmobile tai ritari ässän kit mutta varmasti myös lada tuhatkaksisataa

• 7+11
        löytyy. kirjoitti:

Ratin ja penkin välistä.

Niinpä ja auto sekä olemus kuvastaa sitä

• äijäkurmee.

Nissan Micra
      Ford Fiesta
      Chevrolet Matiz
      Fiat Punto
      Ford Ka

Jos näillä mies ilkeää ajella ilman karvalakkia, peruukkia ja isoja aurinkolaseja, on hän Äijä isolla Ä:llä!

• 8+17

kyse oli autoista ei äijistä niiden siällä

• rprprprp
        8+17 kirjoitti:

kyse oli autoista ei äijistä niiden siällä

60-70 luvun isolohko jenkillä niin väkisinkin tulee Marlboro-mies fiilis,sitä mennään lipuen kuin hauki pikkukalojen seassa

• rprprprp kirjoitti:

60-70 luvun isolohko jenkillä niin väkisinkin tulee Marlboro-mies fiilis,sitä mennään lipuen kuin hauki pikkukalojen seassa

noi on hyvii

• j.nahkala kirjoitti:

noi on hyvii

kaikken parhaita

• onpaolllusemmonen:)

renault TWINGON :)

• j.nahkala kirjoitti:

noi on hyvii

on siin mesessä yks huono puoli kuorma-auto puolella just siihen tuli uus moottori

• Fiat Panda

Noei,.. vaa jenkeist/japseist tuotu Camry,. mielellään tän vuosikymmenen twin-vvt-i turbohybridi.
      2002-2006 mallit kans upeita, mut 3,3L v6 minimi.

Let the Flaming START.

• Samzyssi

Pläkkipellinen Rutinoffi, vaikka Uuno toisin väittää...

• Japanialainen

Datsun 100A

• Kyllä se on varmaan uusmallinen Lada sillä jos alle 70v mies ilkeää ajella on se jo tosiäijä!

• tarzan_82

On paras auto kaasunestejousituksineen ja ajotietokoneineen :)

Mä muistan kun porukat joskus hankki 80–luvun lopulla käyttöönotetun Citroënin. Elettiin vuotta 2000. Kyllähän mulle ainakin iski jostain syystä fiilis kuin tuliterän auton kyytiin ois asettunu.

• ----------

.

• beemissi hämeestä..

kun teillä kaikilla oli hyvii autoja. Suomi ajaa tojoilla ja nissaneilla, mersuilla.Vwllä, hondilla..Ne onkin parhaita, luotettavimpia. Mulla on vanha volka..Tänään näin upeen ladan nuorella pojalla oli koristanut niin ihanasti, tytöt hymyili sille.Eli pesää saa kun duunaa kaaraansa .

• 9+8
        beemissi hämeestä.. kirjoitti:

kun teillä kaikilla oli hyvii autoja. Suomi ajaa tojoilla ja nissaneilla, mersuilla.Vwllä, hondilla..Ne onkin parhaita, luotettavimpia. Mulla on vanha volka..Tänään näin upeen ladan nuorella pojalla oli koristanut niin ihanasti, tytöt hymyili sille.Eli pesää saa kun duunaa kaaraansa .

niii,ehkä se oli sääli hymy tai sitten tyttöjä alko naurattaa.Joku urpo ajaa tollasella.

• ...............

Punaisella värillä seepra/tiikeri sisustalla ja kattoikkunalla!

• Tosimiehet ajavat autoa kuin herrasmiehet ja auto voi olla vaikka minkä merkkinen. Teiden ritaria moottoripyöräilijätkin tervehtii, kun oppivat tuntemaan että tämä on se tosimies joka huomioi heidät.
      Meitä tosimiehiä on niin vähän, että motoristitkin meidät tuntee. :)

• Hyrskyn Ryrskyn

No kyllä -69 "fastback" ford mustangin ottasin mielellään. Ja mielellään vielä tummansinisenä (navy blue). Sillä vois kesällä ajella marlboro huulessa ja tukka pystyssä. Nahkarotsi päällä toki.

• Lucky Strike

• Näin on asia

Mulla oli vielä reilu pari vuotta sitten -66 mustang, ei tosin fastback vaan HT. Mukavaa oli pistää mallu palamaan ja kruisailla menemään kesäiltoina. Päitä kääntyi ja perjantai-iltoina kylillä porukka tuli jutulle ja kyselemään kiesistä. Tyhmyyksissäni menin myymään pois, kyllä on kyrpinyt pari viime kesää :(

• mies....

Auto kertoo arkielämässä lähinnä miehen lompakon paksuudesta.

• Harley Davidson

No ei välttämättä. Monissa perheissä saattaa esim. mies käydä kakkosautolla töissä, ja eihän auto välttämättä maksa kuin muutaman tonnin, mutta asunto voi maksaa sitten yli sata tuhatta.. Sitäpaitsi jotkut pistää mieluummin rahansa moottoripyörään, vaikkei suomessa voi talvella ajaakaan. Toista se on etelän maissa.

• tupsugirl

Rutinoffi on autojen auto,eikä äijä tuu kyytiin,kun en huoli.

• mosse1

Tietenkin mosse skandinavia farkkuna 60 luvulta sillä mennään eikä meinata ja päät kääntyy

• Kaunis nainen :-)

Minä tykkään enemmän akateemisista fiksuista miehistä enkä mistään autolla pullistelijoista.

Kalliin auton voi hankkia sitten, jos on jo omistusasunto tai talo hankittuna. Mies, joka asuu vuokralla tai vanhempien nurkissa ja pistää rahansa jenkkiautoon, ei ole minusta mitenkään miehekäs tai ihailtava vaan typerä nulikka.

Nuorelle, järkevälle ja komealle diplomi-insinöörille sopii jokin siisti, kestävä ja energiatehokas auto, esimerkiksi Opel tai Wolkswagen. Myös turvallinen Volvo on hyvä valinta.

• Mustang1965

Vai että kestävä Opel...joo-o
        minä asun vuokralla ja ajan jenkkiautolla. Se on oma päätökseni koska omakotitalossani on halvempaa asua vuokralla kuin omistaa se.
        Mieshän voi olla fiksu vaikkei olisikaan akateeminen.
        Nainen voi olla turhamainen vaikkei olisikaan vain rahan perässä.

• cartelli

No kelpaisko sitten "kauniille naiselle" muu kuin omakotitalo jossa on jotain "näytettävää". Miksi auto olisi sen huonompi? Naisillehan just isolla ja kalliilla talolla on enemmän näyttöarvoa kuin autolla. Miehellä se voi olla päinvastoin. Joka tapauksessa, yhtä typerää retostella kummallakaan. Ei välttämättä ole typerää asua vuokralla ja käyttää rahaa elämiseen nyt ja kuitenkin järkevästi kuin vasta sitten kun talo on maksettu ja toinen jalka on haudassa. Kauneus ja järki taitaa todellakin asua harvoin samassa päässä....

• Kaunis nainen :-)
        cartelli kirjoitti:

No kelpaisko sitten "kauniille naiselle" muu kuin omakotitalo jossa on jotain "näytettävää". Miksi auto olisi sen huonompi? Naisillehan just isolla ja kalliilla talolla on enemmän näyttöarvoa kuin autolla. Miehellä se voi olla päinvastoin. Joka tapauksessa, yhtä typerää retostella kummallakaan. Ei välttämättä ole typerää asua vuokralla ja käyttää rahaa elämiseen nyt ja kuitenkin järkevästi kuin vasta sitten kun talo on maksettu ja toinen jalka on haudassa. Kauneus ja järki taitaa todellakin asua harvoin samassa päässä....

Näyttöarvosta tässä ei ole kysymys vaan miehekkyydestä. Talo tai asunto nyt vaan on useimmiten se elämän suurin hankinta, ja sen takia minusta on järkevämpää säästää hiukan pesämunaa eikä tuhlata rahoja kalliiseen ja epäekologiseen bensasyöppöön.

Arvostan miehessä säästäväisyyttä ja järkevyyttä. Turha pullistelu tai autolla päteminen tekevät vain huonon vaikutuksen. Tosimies hankkii sinkkikorisen Opelin, niin ei ole ruostetta helmassa :-)

Vähän myös ihmetyttää, miten omakotitalossasi voi olla halvempaa asua vuokralla - etkö ole saanut omarahoitusosuutta säästetyksi vai eikö sinulla ole muuten vakuudet kunnossa, jos et saa riittävän pitkää maksuaikaa tai joudut maksamaan asuntolainastasi korkeaa korkoa? Tietysti järkeväa mies mitoittaa asunnonmaksun niin että rahaa jää elämiseenkin. Olet varmaan laskenut myös, että oma on joskus maksettu, viimeistään sitten kun se toinen jalka on haudassa, mutta vuokraa maksat ikuisesti, siihen saakka kunnes molemmat jalat ovat haudassa.

• mustang 1965
        Kaunis nainen :-) kirjoitti:

Näyttöarvosta tässä ei ole kysymys vaan miehekkyydestä. Talo tai asunto nyt vaan on useimmiten se elämän suurin hankinta, ja sen takia minusta on järkevämpää säästää hiukan pesämunaa eikä tuhlata rahoja kalliiseen ja epäekologiseen bensasyöppöön.

Arvostan miehessä säästäväisyyttä ja järkevyyttä. Turha pullistelu tai autolla päteminen tekevät vain huonon vaikutuksen. Tosimies hankkii sinkkikorisen Opelin, niin ei ole ruostetta helmassa :-)

Vähän myös ihmetyttää, miten omakotitalossasi voi olla halvempaa asua vuokralla - etkö ole saanut omarahoitusosuutta säästetyksi vai eikö sinulla ole muuten vakuudet kunnossa, jos et saa riittävän pitkää maksuaikaa tai joudut maksamaan asuntolainastasi korkeaa korkoa? Tietysti järkeväa mies mitoittaa asunnonmaksun niin että rahaa jää elämiseenkin. Olet varmaan laskenut myös, että oma on joskus maksettu, viimeistään sitten kun se toinen jalka on haudassa, mutta vuokraa maksat ikuisesti, siihen saakka kunnes molemmat jalat ovat haudassa.

..nyt vähän varsinaisesta aiheesta tämä mut Miten se että asumiseni on halvempaa vuokralla kuin omassa, voisi olla sidoksissa siihen saanko lainaa vai en. Saisin kyllä lainaa mutta vuokra nykyisessä talossani on niin alhainen ettei mikään syy puolla oman ostamista vielä. nautin elämästäni ja nuoruudestani nyt kun voin. Laitan hieman säästöön ja ostan talon kun asetun joskus aloilleni.Ja säästettyäni siihen asti rahaa, ei lainan tarvekkaan ole niin suuri.
        mutta jokainen tekee asiat omalla tavallaan ja ei voi sanoa mikä on väärä ja mikä oikea tapa.
        Toki voi tehdä typeriä tai viisaita päätöksiä ja se on sitten asia erikseen.

Ei minulla muuta kommentoitavaa.
        Ai niin, Miehekkyys ja miehinen auto on kaksi aivan eri asiaa. Tässä ketjussahan haetaan sitä niin sanottua "äijä autoa" ja kenties pientä perustelua.

• toij...20

Se tojota mark 2 sano!

• pv...

PV vm.65 tosi äijjä pirssi.

• silviatar

Mieheni sanoi että auto on vain auto ja se on kulkuneuvo, hän ei ikinä ole siivonnut autoaan ja sanoo että ei sitä tarvitse kun se on vain auto. Merkki on silti hänelle tärkeä nyt hänellä on tai on ollut jo muutamia vuosia Porsche Cayenne. Minulla on BMW z4 tosin mieheni ostama mutta aina puhdas ja hyvän tuoksuinen. Kerran kun hän puhui auton vaihdosta niin sanoin että voisi se olla jokin pienempi auto kun minäkin sillä joudun joskus ajamaan talvisin kun en z4 lumisilla teillä tykkää ajaa niin hän sanoi että ei ole mies eikä mikään jos ei porschella ajele joten tosi mies ajaa porschella.

• nyyyh...

lampordsiini gti xxly v12 gt ruisku ii. öö se on miesten aato.

• aina natsaa6

Volvo maasturin 60 sarjalaisen,os ei rahat siihen riitä,niin 90 maastureita saa käytettynä alkaen 25 000€
      aihtoisesi V70 tai slk mersu yli 2001 mallinen kiinteälä katolla.
      itse aloitin mesellä,josta 90 volvon, nyt osti uuden 60 :sen 4x4 dieselin.

• asdsdfdf

ajokortin herra omistaa.....

• durpa diu

Maailman naurettavin asia: Citymaasturit ja kaikki jotka moisen omistaa.

• zeroman

Tähän laitetaan nyt kunnon vastaus; Volvossa ensinnäkään ei ole mitään miehekästä. Sen jo huomannut liikenteessä että niillä ajelee ne keskitason liikemiehet jotka eivät edes osaa ajaa. Jenkkiautot ovat tottakai miehekkäitä, mutta ei mitkään uudet jenkkit, esimerkkinä chrysler 300c tapaiset lelut. Jenkki citymaasturit asia erikseen. Kunnon jenkkejä esim. chevrolet impala '67 tai ford mustang '69. Aina myös M-sarjalaisessa bemarissa tai AMG-mersussa on kunnolla munaa. Ja toinen lukunsa ovat Ferrarit, Lamborghinit, Mersun SLR 700 ym. Urheiluautot.

• juu juu

eikös se sanonta että jotka ajaa bmw/mesellä niin se on niille kyrv jatke eli tavallinen auto se pitää olla

• Useimmiten upea kallis auto on valitettavasti MULKUN JATKE...
      niin Bemarit, Letukat kuin Porchetkin...

• dsgshsghgs

vai pitää olla iso ja näyttävä auto perseen alla että naiset tietää sinun olevan mies :)))) minun mies on MIEHEN näköinen ja käyttäytyy miehen lailla.. eikä siihen tarvita mitään ky*******vän jatketta.... kasva aikuiseksi ja muuta sieltä äidin helmoista pois.....

tämä on varmaan 24:n oma aloitus ei kukaan voi olla muuten noin tyhmä....

• ckkk

• urpula
        ckkk kirjoitti:

tässä
        http://www.youtube.com/watch?v=4ltNVLeEOls
        vai olisiko juku vielä miehekkäämpi, tomoffinland?

oli siinä mainos! Eivät ole mainoksetkaan enää noin klassisia. Autokin saattaa siinä sivussa tulla ostetuksi, vaikkei omasta mielestäni erityinen olekaan.

• tojotta

korolla ei jätä tosimiestä tien päälle.

• Renu25

Renault 25 Berline v6 automatic, väri viininpunainen, Suomessa yksi....

• Cherrymiäs
        Renu25 kirjoitti:

Renault 25 Berline v6 automatic, väri viininpunainen, Suomessa yksi....

Datsun 100A. Ehdottomasti.

• Kunnon kyytiä

Mallia "miehekäs auto" ei tietääkseni ole vielä valmistettu. Mutta tietysti joku heikon omantunnon omaava hiirulainen voi sen miehekkyyden autostakin itselleen etsiä. Taikka voihan se kysyjä katsella liikenteessä jotain jenkkiautoja,joissa nahka asuiset miehet niitä ajelee ja kuolaten ajattelee että, onpas miehekäs auto, joten taitaapa katselija olla homo;) No olkoon se hänen asiansa. Puolustukseksi hänelle sanottakoon että homoilu on miesten hommaa :D
      No mitäs sitten itse ajelen?, kysyy varmaan kohta joku.
      Vastaus: Mä ajelen muijaani ja hän sanoo sitä ihan miehekkääksi kyydiksi, joten ei ole paljon tarvinnut sitä miehekästä autoa vaivautua miettimään:D

• aina perille

tarvitse M..KUN jatketta siksi ajan TOYOTA:lla

• Isoissa jenkeissä on jotain, mikä säväyttää:), mutta Nitrossa on jotain:) Bosen äänijärjestelmällä se täydellinen:) Kokeile!

• hhhdfg

Opel se oikea auto ja tosimiesten auto!

• ruostetta helmassa

tosimies on automekaanikko :D Ei lopu työt vaikka joutuis työttömäksi.

• 5+4
        ruostetta helmassa kirjoitti:

tosimies on automekaanikko :D Ei lopu työt vaikka joutuis työttömäksi.

Ja josseii muuten ole töitä niin ainahan sitä Oopelia saa korjata...

• tarzan_82
        5+4 kirjoitti:

Ja josseii muuten ole töitä niin ainahan sitä Oopelia saa korjata...

Corsaa? :D

• audifrau

Näin naisena pitää vähän sekaantua asioihinne ja vastata, että Naiselle sopii ehdottomasti tämä kuuluisa Audi. Aika moni meistä saattaakin olla audinaisia. ;)

Häjsan

• Mies Isolla Kyrvällä

Joten halpa auto on miehekkäin=iso kalu lahkeessa.

• Närpiön peltoaukea..

naiselle osoita kunnioitustaan ;) Se seisoo vain sille rämisevälle, bensa syöpölle Dotselle :DDDD
      Miehekkäin auto on lava-maasturi keskellä peltoaukeata puimurin vieressä, vaalea nainen, herkkuperse on tuonut sillä eväät puimurikuskille ! Ennen ruokailua yhtyminen tapahtuu maasturin lavalla auringon paisteessa !
      Tyylikkaat ja sopusuhtaiset japsit sopii tähän hommaan hyvin.... niissä lava on oikealla korkeudella pariutumiseen ! Jenkkimaasturit sopii lähinnä hirvenmetsästykseen, piilosta ja korkealta, miehekkyyden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Savea kumisaappaassa ;))))

• Yhteiskuntaluokat

Kautta aikojen ovat ihmiset halunneet osoittaa yhteiskunnallista statustaan tavoin jos toisin. Esimerkiksi asunnolla, pukeutumisella tai vaikka sitten autolla. Se kuka on metsien kovin äijä ei niinkään ole enää merkitystä. Pitkään euroopassa on tosiäijän status auto ollut isolla koneella varustettu bmw tai mersu. Molemmista löytyy tekniikaltaan kaikki äijä-autolta vaadittavat ominaisuudet ja statuksen. Nämä äijä-autot herättävät jokseenkin usein kanssaautoilijoissa kateutta joka tulee esille status merkityksen vähettelynä, joihin tässäkin keskustelussa onkin jo törmätty.. Jenkkiautot ovat oma lajinsa, mutta sillä ei ole juuri mitään merkitystä euroopassa. Ainoat niitä täällä arvostavat "tosimiehet" ovat liimalettisiä mustat pillifarkut omaavia entisiä hevareita (Nykyisiä Volbeat faneja).. Erikoisautot ovat myös omassa luokassaan ja saakin usein todeta että rahalla ei saa tyylitajua eikä myöskään ajotaitoja...

• joku auto kuitenkin

Nuorena miehenä minulla oli Lada, perintönä saatu. Pillua sain ihan kiitettävästi. Koskaan ei naisten kanssa keskusteltu tavatessa autoista. Sitten sain työpaikan ja aloin vaurastumaan ja ostin oikein Opelin. Sekään ei vaikuttanut pimpsan saantiin puoleen eikä toiseen ja varmaan moni naisystävä edes tiesi mikä auto minulla on sillä autoista ei vieläkään keskusteltu. Nyt aikamiehenä minulla on monen auton jälkeen uutena ostettu Volvo. Pimpsaa saan vieläkin mutta vain yhdeltä naiselta, Opelin takapenkillä koeajetulta.
      Firmassani on kymmenkunta naista töissä ja muutama mies mutta kukaan ei ole koskaan kommentoinut autoani eikä muidenkaan autoa erikoisesti mitenkään. Joskus tietysti joku puhuu kun auto hajoaa mutta kukaan ei koskaan kehuskele vaika joillakin on aika hyviäkin autoja.
      Kerran kesällä serkkupoika tarvitsi farmaria viikoksi ja vaihdoimme autoja. Kun hörläytin serkun Corvetella pihaan (on muuten aika paska auto tavalliseen ajeluun) ensimmäinen kommentti kahvihuoneessa oli että mikäs sulle on tullut. Eikö sulla enää seiso kun on aikamiehen pitänyt urheiluauto hankkia. (Meillä puhutaan asiat oikeilla nimillä mutta ei harrasteta seksuaalista häirintää. Koko henkilökunta on ollut kymmenkunta vuotta firmassa ja olemme kuin iso outo perhe.) Naureskeltiin asialle ja oli pakko selvittää Vetten omistussuhde. Sen jälkeen asia oli käsitelty.
      Niin se asian ydin. Auto ja miehekkyys ovat ihan eri asioita. Voi silti omistaa hienon tai halutun auton mutta ei se mitään miehekkyyteen vaikuta vaikka saattaa olla omasta mielestä muuten mukavaa.

• Riiifii

Lapsellista mieltää autoa jonain seksi sympolina, onko se vanhojen ja kyvyttömien miesten sympoli ,tms , eikös mopo pojat ole paljon timmimpiä kansaa ja hoikka sääriset tytöt, kuin vanha ukko tai akka kaahailemassa komealla autolla pitkin katuja joilla taudit pyllyssä ja hermot riekaleina?

• JK

Oli ja eleli kerran eräällä peräseinäjokelaisella maatilalla kissa ja
      hevonen, jotka olivat hyviä ystäviä. Päivästä toiseen he leikkivät
      yhdessä, kunnes kerran hevonen tipahti suonsilmäkkeeseen ja alkoi
      vajota.

Kauhuissaan hevonen huusi kissalle, jotta tämä menisi hakemaan tilan
      isännän apuun. Kissa lähti juoksemaan kohti päärakennusta, ja etsi
      isäntää joka puolelta, mutta turhaan. Tämä kun oli lähtenyt traktorilla
      käymään kylällä. Kissan valtasi paniikki, kunnes hän huomasi isännän
      uuden ja kiiltävän Z3 BMW:n. Kissa haki avaimet, hyppäsi autoon ja
      hurautti tuhatta ja sataa hevosen luo. Sidottuaan hinausköyden kiinni
      takapuskuriin, se heitti toisen pään hevoselle, joka tarttui siihen
      lujasti. Bemari käyntiin, ykköstä silmään ja pikkuhiljaa hevonen pääsi
      kuin pääsikin ylös suosta.

Ja niin hevosesta ja kissasta tuli oikein sydänystävät!

Pari viikkoa sen jälkeen, leikin tiimellyksessa yhtäkkiä kissa tipahti
      mutakuoppaan, jäi kiinni ja alkoi vajota. Kissa huusi "apua hevonen,
      pelasta minut!" Hevonen tuli kiitolaukkaa paikalle, asteli kuopan päälle
      ja kehotti kissaa tarttumaan "siihen", joka roikkui jalkojen välissä.
      Kissa teki työtä käskettyä ja hevonen nosti kissan ylös kuopasta.

Tarinan opetus?

-Kun on varustus kuin hevosella, et tarvitse bemaria poimiaksesi misuja.

• Mondeo V6

Mondeo V6 se on äijän väkevä pirssi..

• Ei niin köyhä
        Mondeo V6 kirjoitti:

Mondeo V6 se on äijän väkevä pirssi..

Mercedes E 280 V6(3.0,-07).
        Hanki köyhä oikee auto;)

• Ei niin köyhä kirjoitti:

Mercedes E 280 V6(3.0,-07).
        Hanki köyhä oikee auto;)

mersu on paras

• vaarivaan

Tosimiehellä voi olla mikä tahansa auto tai ei autoa ollenkaan. Kuinka tosimies ja auto liittyvät toisiinsa? Tosin kerrotaan että auto on miehen (ei tosimiehen) jatke...

• Tosi mies savosta

mitään peniksenjatketta.
        Jos satun tarviin autoa,tilaan taxin ja paan muijjani maksamaan kyydin.

• poropeukalotvittuun

Niissä on tekniikkaa niinkuin insinöörissä, voimaa ja kantikkuutta kuin äijässä.

• gdshgdhgdh

Mulla on tuommonen 200 diesel mersu.

Voimaa on enemmän kun ahvenanmaassa. Siinä on asennetta ku mus....setkin ajelee niillä.

• KuulkaasSooNytSellaa
      • njooooooo

.... naiset ja miehet valitsevat autonsa pituutensa mukaan. Isoilla autoilla ajaa pitkät ihmiset, pienillä autoilla lyhyet ihmiset. Pyöreämuotoiset autot vetää puoleensa lihavia ihmisiä, siromman sorttiset ajelee vähemmän pyöreämuotoisilla autoilla jne. variaatiot näistä.

Eikä se olekaan tuulesta temmattua kun katsoo autoja ja kuskeja. Hyvin usein näkee, että jollain puntolla ajelee pyylevä vanha nainen, kun taas isolla s-mersulla pitkä mies.

• Aikuinen mies
        njooooooo kirjoitti:

.... naiset ja miehet valitsevat autonsa pituutensa mukaan. Isoilla autoilla ajaa pitkät ihmiset, pienillä autoilla lyhyet ihmiset. Pyöreämuotoiset autot vetää puoleensa lihavia ihmisiä, siromman sorttiset ajelee vähemmän pyöreämuotoisilla autoilla jne. variaatiot näistä.

Eikä se olekaan tuulesta temmattua kun katsoo autoja ja kuskeja. Hyvin usein näkee, että jollain puntolla ajelee pyylevä vanha nainen, kun taas isolla s-mersulla pitkä mies.

Olen pitkä (192cm) mies enkä omista autoa. Seksielämäni on ainakin huomattavasti naapureitani parempaa, enkä ole koskaan tarvinnut autoa saadakseni.
        Sen sijaan naapurissani asuu kaksi kääpiötä, joista toinen ajelee uudella mersulla ja toinen uudella bemarilla. Niillä tyypeillä seksielämä on mitä ilmeisimmin aivan todella surkeaa, koska en ole koskaan nähnyt heidän seurassaan kuin rumia naisia ja todella harvoin.
        Eikö tämä kerro jotain siitä mainitsemastasi pituudesta???

• Big-Jorma

Ostin hummerin. Mutta mulla onkin vaan 8 cm pippeli.

• itsafakka

• ex-tissuttaja

kysymystä mutta yritetään nyt jotain sanoa.
      Luotettava ja toimii aina ja oletan että puhumme autosta :)

• AA-kerhon askel

puitiin asiaa kahvikupin äärellä ja lyötiin kättä olalle. Raittiina 090211, omoa en sniffannu

• P. Nomies

ajoi millä tahansa. Ei siitä autosta ole miesten hommissa mitään apua.

• tapsu 1

Annetaan minullekin ja autosta on kyllä paljon iloa, nimittäin mökkiautosta! Pitäähän olla olosuhteet kunnossa jos meinaa harrastaa!!

• Kake.
    • ON

vanhanmallinen fiat 600. Siihen mahtuu tosi mies mutta ei yhtään matkustajaa.

• tumppi111

Kyllä ford tai dodge on nyt melko paljon miehekkäämpi, kuin joku pien Porsche.

• TosiMies!

TosiMies voi liikkua vaikka hiihtämällä ja pääsee silti pukille. Tuhkamunat ostaa vekselikotteron ja yrittää epätoivoisesti saada jonkun teinipillun kyytiinsä. Nelikymppiset erikoisvannetuningpellet on kyllä säälittävintä mitä maa päällään kantaa.

• Miehinen Mies

Eunukkien hommaa läpättää peltilaatikoista.

• Tosinainenvainen

ei autoa edes valttämättä tarvii, ollakseen se tosimies. Kyllä miehuus on muusta kuin autonmerkistä kiinni. Tosimies uskaltaa mennä joskus jopa bussilla ilman että kokee se erityisen nöyryyttäväksi. Tosimies myös liikkuu mielellään. ..Tilaisuuden tulle hän voi vaikkapa pyörällä hilpaista johonkin - ei vyötäröllä ole liiasta istumisesta ja kaljankittaamisesta johtuvia läskimakkaroita.

Tämä on vain eräs mielipide, josta tosimies ei ota nokkiinsa, vaan kestää sen ja... korkeintaan kiittäää

• tosimmmmmies

iteasiassa tosimieshän on kaljaa ottava ja syö lihaa, homot ja metroseksuaalit syö salaattia.

sanoihan tony halmekin laulussaan "tosimies ei sanoaan tai salaattia syö"

• silläkin oli

kyllä naisten ensirakkaus autojen maailmassa ja sillä sitten kurvaillaan ihan mä olen tärkee asenteella.

Miehiä muuten en näe ko. autojen puikoissa.

• K-G

MERCEDES-BENZ S 500 TAI 320, VM-2006 YLÖSPÄIN, SE ON VIIMEISEN PÄÄLLE HERRASMIES AUTO!!!!!

• Testarossa.

Mitä muuta se voisi olla?

• pinklight nm

Sellaine vaaleanpunainen 2cv , jossa on kuvattuna kukkia sivupelleissä ja etukonepeltiin on maalattu halinallenkuva.

• virtaa riittää
        pinklight nm kirjoitti:

Sellaine vaaleanpunainen 2cv , jossa on kuvattuna kukkia sivupelleissä ja etukonepeltiin on maalattu halinallenkuva.

Kyllä se Wartburg isolla lohkolla on ärjy peli!

• Metsänkurja

Mitä kantikkaampi, rumempi, tilavampi ja varmasti perille pääsevä, sen parempi.

Eli vanhemman polven isommat maasturit tyyliin kasari-Land Roverit (Range Rover, Defender, Discovery 1), Mercedes Benz G, Toyota Land Cruiser HJ-61 TD 4.0...itse ajan yhdellä noista, viimeisen päälle "sikaniskamalliksi" laitettuna vinsseineen, saaliskoukkuineen yms, studirinkuloineen ja korotettuna.

Ja aivan sama mitä mieltä muut ovat - aivan kuin kiinnostaisi. Tosin aina lumimyräköiden tienoilla tullaan itkemään apua ojasta nostoon...

• 20v

olen käytännöllinen...
        .... ajan Quattrolla !

Ihana talvi !

• liitupuku

ässä tai e-mersu...kuningasvehkeitä.monet naiset niissä hoitanut.

• 100 mpg

Aerocivic on maailman paras auto. Ja äijin.

• Russit kasetilla

Naapurin pojalla oli aikoinaan lapsuudessa kylän ainut polkuauto ja voe jestas miten sitä ihailtiin ja kadehdittiin!

• Lumikasa

Vain huonolla itsetunnolla varustettu mies kehuskelee ja levittelee autollaan.

• SULLE TUNARI SANON että ayto on mulkunjstkr... mitään tekemistä sillä ei olem todellisen suton ksnssa vaan mulkun jatkemse on... vain isomunainen älykääpiö lsittaa 2222222222222222superauton" jolla ei ole mitään tekemiwtä turvsllisen autoilinluunsa supernopean autonm milläei ole mitään tekemistä turvsllisen autoilun kannalta... vaan miehisyyden mittana on todellinen älykääpiön munan jatke... esin´m Bemari,

• känttyräinen

ihan sama, kunhan kulkee paikasta A paikkaan B. Inhoan autojaan rakastelevia miehiä.

• Olimme kahden.

...tämän alahuuli väpättää.

• CADILLAC tai jenkki

Cadillac Escalade on äijä auto..tosin myös rahamiesten auto myös Chrysler 300c on kova mut seki janoinen ei toyota miesten auto..tiivistettynä äijä auto on kyl USA auto

• jamppa savonmualta

tosi miehet ajjaa raktorilla!
      mie ajelen vanhalla valmet 565:lla ja kyllä tulloo pimppua joka viikonloppu ;)

• Samara-mies

Vain tosiäijällä on munaa ajaa Ladalla.

• traaaaaaaaaa

Yllättävän tietämätöntä porukkaa,Ford Transit on oikea vastaus.

• 13+6

Tosimies kehtaa ajaa vaikka millä rutkulla. Vain itsestään epävarmat miehet tarttevat jonkun ns. "miehekkään" auton itsetunnon pönkittämiseksi ja/tai kyrvänjatkeeksi.

• 426

Siinä vasta on sitä jotain.

• MR Talbot

sitä en tiedä miksi.
      Siitä mölystä vai muuten ihailevat autoa.

• korjaakin

Tosimiehen auto on se mikä vie sut paikasta A paikkaan B. Eli tosimies ei tarvitse täytettä autosta. Onneksi löysin omani, niin ei tarvinut tyytyä pintapelleihin :)

• tästä ei voi vängätä

On muuten sellainen menopeli, että voi valita vosun kuin vosun ja aina saa.
        Saa kyytiin ja antaa kyytiä ;)

• primeragiltsi

Kyllä se tosimiehen auto on sellanen paskaläjä jolla ei muut ilkee ajaa. Pankista jokainen saa lainaa jotta voipi sellasen "hienon" auton ostaa mut sit kysytään kanttia kun vanhalla latukalla ajelee! Eli se on tosimies joka ei ajattele mitä muut ajattelee. :D

• junttiko..

jaa..a... pihalla on vanha 200d mersu ns.matka-autona ja vanha 70 lukunen toyota tuohon kylillä käyntiin,hyvin on pärjännyt ja halvalla. jos joskus löytäs hyvän hj 60 land cruiserin 3 3 pakuna niin sellasen vielä laittasin lumikolaksi ja kärrin eteen veturiksi..

• Autoilija 4000

Tosimies?! Auto?! Tosimiehen ei tarvitse miehisyyttään autolla todistella :)

• Sifonkia,tuoksuja...

Se on minun valintani. Eikä ole naiseus kärsinyt yhtään. Jää rahaa tyylikkäisiin tamineisiinkin.

• tuo nyt on paskapuhetta et auto on miehelle kaikki kaikessa, ei meillä ainakaan ukko ole kiinnostunut meidän autosta (skodasta) ihan itte saan sitä korjata ja huoltaa vaikka oonki nuori naisen alku, niin onpa tullu jo korjailtua ja huolehdittua että menee kerralla leimasta läpi.

• kyllä lada on miehekkäin

• Auris HSD

Kaupungissa hybridi ja maalla neliveto lada niva tai Toyota maasturi tai pick-up.

• VAZ-2107
        Auris HSD kirjoitti:

Kaupungissa hybridi ja maalla neliveto lada niva tai Toyota maasturi tai pick-up.

käyntiin. Ei ole sähkötolppia missä hehkuttaa.

Hyvä on lähtemään, hetki veivaa ja siitä se lähtee.

Parin minuutin käyttö, ettei heti piiskaa ja sitten rauhallisesti liikenteeseen.

Näin se on polle 14 vuotta vienyt maailmalle ja tuonut pois.

Tuossa toivoisin, ettei kovin teknistyisi tuo merkki, ei sähkö viat tule ongelmaksi, mitä nyt autoliittokin varoittelee lomareissaajia.

Kun olen kanssaautoilijoita kuunneelut ongelmista, olkoon se Mersu, Saab, tahi Citikka, jotka ovat totta maar hyviä autoja ja hyviä ajettavia mennen tullen, mutta liika sähkötekniikka on akilleen kantapää.

Auto itsessään ei ole ongelma vaan sähköpuoli. Ei avaudu ovet, ei toimi vilkut, varoitusvaloja palaa siellä sun täällä jne. Surkea on tulla autosta ulos ikkunankautta jos ovet ei aukene.

• -
      • MMMMM90

Subaru impreza wrx sti type-ra kaikkien paras auto ajaa. ja kaike lisäks hyvä näköne.

• -
        MMMMM90 kirjoitti:

Subaru impreza wrx sti type-ra kaikkien paras auto ajaa. ja kaike lisäks hyvä näköne.

Kaikki Impreza STI:t ainakin -07 vuoteen asti ovat ulkonäöltään tosi teinix, siitä ei pääse mihinkään, kuka tietysti tykkää mistäkin. Suht. kelvollinen tekniikka hintaansa nähden toki. RA:t ovat siihen olleet hyviä, mihin pääasiassa tehtykin, eli ralliauton aihioiksi, ei niitä millään voi sanoa hyviksi ajettaviksi siviililiikenteessä (ja parempia kyllä löytyy millä osa-alueella hyvänsä), lisämiinuksena vielä oikeanpuoleinen ohjaus. Kokeilepa joskus esim. tuoreampaa 911 Porschea tai vaikka nykyistä Mitsubishi Evoa.

• .

Mulle on ihan sama mikä auto, miehuus ei kärsi vaikka ajaisin Micralla. Auto on vaan auto, eikä sillä pidä koittaa korjata itsetuntoa paremmaksi, kun ei se auto siihen kuitenkaan pysty, se ei ole älykäs olento.

• bemumiiies

isketään ja pesää saadaan,sanokoot muut mitä lystää :D niin ja kateelliset !

• ; )

Bemarikuski on mies joka tuntee kaikki seksiasennot, muttei ainuttakaan naista.

• Michael Knight
    • munaa pyllyyn jeejee

...joku hienosti tuunattu pinkki BMW, jossa sisustaa koristeltu pinkillä karvalla.

Suomen miehekkäin mies on varmaan pikku-g.

• -

Vaikkapa chevy fleetside SS 454

80-luvun freigthliner tai kenworth

• janttuli2

vm.89.kaikkine ruosteineen,takapotku ja lintassa koko ajan.ei sovi hienostelijoille.vaan tosi äijille!

• kjhgfdfgthjnvcvbn

Audi A4 v8 on kieltämättä miehekäs. Vai oliko se A6, taloudellisuus ja järkevyys voittaa kuitenkin taas ;( nyyh...

• hyppyritukka

Auti A3, punainen 1.6 tietysti.

• Steroidi..

Jos mies on oikeasti mies, mihin hän munanjatketta tarvitsee? Eikös nainen isketä taidolla ja tyydytetä vehkeellä?

• testosteroni ..

Jos mies kuvittelee, että auto on vain väline, jolla siirrytään paikasta A, paikkaan B, niin hänen on syytä mennä kiireesti testosteroni-testiin.
        Saattaa nimittäin olla, ettei kysymyksessä olekaan mies - vaan hiiri!

• pultsari 100

lada samara ei tartte perustella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe