Olipa pieniä kauriita Mähköllä pankakoskentien ja lamminkylän tien risteyksessä äsken 3 kpl ylittivät tien suojatietä pitkin ja meneivät entisen Aigaprihan suuntaan omakotitalojen luo mitenkä pärjäävät hangessa mutta nyt sitten varovaisuutta liikenteessä alueella.MK
Kauriita
12
286
Vastaukset
- metsän eläimille
Laittakaapa niille kauriille heiniä ja jyviä jos kenellä on jos liikuskelevat pihapiirissä? Itsellä on ruokintakatos, mutta vaeltelevat kokoajan, silloin tällöin käyvät!
- Pam ja pum
Ei ne pärjää paksussa hangessa mitenkään, joten kiväärillä lapaan laukaus ja kauris on kanttuvei.
- 1*1*2on 4
Tuo kaurisporukka men tuosta vanhan Pokronkoulun pihan lävitte kohti lampea. Neljähän noita on ja hyvihän nuo on pärjänneet jo vuosia. Kiitos niille jotka on huolta näistä pitäneet. Tunge se kivääri sinne anusaukkoosi ja pam pam.
- Lapalaukaus
Saisinpa sinut tähtäimeeni........rrrrauuhh
- cal mikä lie
Ihan vitsin pukkasit. Nämä kiihkomielset salametsästäjät jotka mainitset on siinä iässä, että kun veri pakenee Jormaan se on äly veks. Niitei oo enää. Etkö sen vertaa tiedä, että tuossahan ne on asuneet Tuomikoskentin neliössä jo vuosia. Lihanhimossa ja salamehteejii. höh. Ukko horisee.
Ja sitten seeveristä on vain yksi totuus, joten rauha seeverin mokkasiineille. Muu onkin sitten akat torilla tarinaa.
- hei me kasvetaan
Eläimiä kannattaa ruokkia jotta säilyvät hengissä yli talven.
- Sako viis kuus
Se on Metsästäjän motto
Omat pitää hakea pois kuleksimasta - neuvo
Sako viis kuus kirjoitti:
Se on Metsästäjän motto
Omat pitää hakea pois kuleksimastaKauriista paljon lihoo lähe. Lahtoo akkas.
- Mengellin luxor
neuvo kirjoitti:
Kauriista paljon lihoo lähe. Lahtoo akkas.
Katosi lihavia naisia niistä keittivät saippuaa
Perimätiedon huhujen mukaan
- luonnonsuojelija
Eikö olisi kannattanut pitää sisäpiirin tietona, eikä julistaa netissä?
Mielestäni nyt myösklin ilves seuraa joten ehtiikö salametsästäjä ampua taajamassa juuri katsoimme jälkiä mitä on omassa kotikadulla.
- lynx lunx
markkukorpinen kirjoitti:
Mielestäni nyt myösklin ilves seuraa joten ehtiikö salametsästäjä ampua taajamassa juuri katsoimme jälkiä mitä on omassa kotikadulla.
Hyvät kummassakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906