Olen suunnitellut lähteväni ensi kesänä tai syksyllä kuukauden mittaisella espanjan kielikurssille Kuubaan tai muualle Karibialle. Onko teillä kenelläkään kokemuksia/suosituksia tasokkaista (mielellään yliopiston järjestämistä) kielikouluista Kuubassa tai muualla Väli-Ameriikassa? Olisin hyvin iloinen ja kiitollinen, jos saisin kuulla kokemuksistanne!
Kielikurssille Kuubaan tai muualle Karibialle
missgray
2
406
Vastaukset
- Toinen opiskelija
Kuinka paljon sinulla on opintoja takana, eli aloitatko espanjan aivan alkeista, vai oletko jo käynyt kursseilla Suomessa? Kouluista minulla ei ole kokemusta, mutta olen reissannut ympäri kyseistä mannerta, joten muita vinkkejä kyllä löytyy.
- missgray
Olen varmaankin jotain intermediate-tasoa. Kirjoitin lukiossa lyhyestä espanjasta E:n ja on tullut luettua espanjaa sen jälkeen yliopistolla 10 opintopistettä. Suullinen kielitatoni on parempi kuin kirjoitettu, sillä vietin yhden kesän Costa Ricassa joitakin vuosia sitten. Vinkeistä kiitollisena:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657